4. napja csapdában, valahol a föld alatt
Lando Norris
**************
Hát ez ijesztő volt! Jó, hogy azok a nagy kövek nem találtak el minket!
A csapóajtó fölött egy járat indult. Annyira szűk volt, hogy csak négykézláb tudtunk menni, és a vállunk súrolta a falat. Ráadásul már megint teljesen sötét volt!
Charles ment elöl, mögötte Max, aztán Pierre, Alex, én és végül Carlos.
- Ajjaj! - mondta egyszer csak Charles. Vajon mi történt? - Itt nagyon meredek a járat. Nem akarok fejre esni, ezért háttal kéne menni.
- Hát akkor fordulj meg! - válaszolta Max.
- Épp ez az! Túl szűk hozzá a járat! Vissza kell tolatnunk a csapóajtóig! - magyarázta Charles. Ez kezd vicces lenni! Hallottam, hogy Carlos elkezd tolatni, úgyhogy én is elindultam, de a lábam beleütközött valamibe.
- Hé, az az orrom! - szólt hátra (vagy előre?) Carlos. Mondtam én, ez vicces lesz!
Közben éreztem, hogy amikor megálltam, Pierre belém tolatott. Utána sikerült felvennünk a ritmust, és egészen gyorsan haladtunk, amíg Carlos észre nem vett valamit a földön. Hirtelen megállt, mi meg teljesen egymásba torlódtunk. Azt hiszem, sikerült rátérdelnem arra, amit Carlos talált, mert megpróbált előrébb tolni, de így meg belepréselt engem Pierre hátsójába.
- Mi történik ott hátul? - kérdezte Charles.
- Lando megpróbál belemászni a fenekembe! - mondta Pierre. Na, azt már nem!
- Nem is! Carlos hirtelen megállt, aztán elkezdett visszafelé tolni! - szóltam hozzá a témához.
- Ha befejeztétek a vitatkozást, akkor menjünk tovább, mert találtam egy üzenetnek kinéző papírt! - mondta Carlos.
- Mi? Hol? - kérdeztem, Carlos meg jót nevetett rajtam.
- Itt volt a földön. Azért álltam meg.
- Jaaa! Akkor gyorsan menjünk tovább, és nézzük meg, mi van rajta! - mondta Charles.
Miután ezt így megbeszéltük, megint elkezdtünk tolatni. Ezúttal meg is érkeztünk a csapóajtóhoz. Ott mindannyian megfordultunk, aztán újraindultunk a járatban, de most háttal.
Így már sikerült lemenni a meredek részen, és hamarosan egy falon lévő lyukon keresztül megérkeztünk egy folyosóra. Éppen a mi cellánkkal szembe. De akkor hogy került a lyuk a falra? Charlesék nem vették észre, amukor felfedeztek? Na mindegy.
Carlos kinyitotta az ajtót, és végre visszajutottunk a "biztonságos" helyünkre.
Max Verstappen
*****************
Végre kijutottunk abból az átkozott labirintusból! Komolyan, miért jó ez? Mi a céljuk vele az Ördögöknek?
Bent megnéztük Charlesék sérüléseit. Pierre-nek még kicsit fájt a feje, úgyhogy lefeküdt a sarokba. Alex bokája viszont még jobban bedagadt, mint amikor a háromajtós szobában láttuk. Mit szoktak ilyenkor csinálni?
- Valahogy be kéne kötözni... - mondtam. Mit tudom én, mit kéne csinálni! Nem vagyok orvos! Charlesnek bezzeg megint volt egy ötlete.
- Alex, vedd le a pulcsidat! Az ujját bevizezhetjük a vödrünkből, és azzal be tudjuk kötni a lábad! - mondta. Amikor kaptunk egy adag romlott kaját két nappal ezelőtt, kaptunk mellé egy vödör vizet is, mint a lovak. Azóta csak akkor néztek felénk az őrök, amikor a labirintusba vittek minket.
Alex úgy tett, ahogy Charles mondta, aztán leült a fal tövébe, a vizes pulóverrel a lábán. Utána megnéztük Charles csuklóját is. A belső oldala le volt horzsolva, kívül pedig kékes-lilás színe lett. Nem nézett ki jól, ráadásul Charles fintorgott, miközben megmozgatta. Végül lemosta a sebet, aztán bedugta a kezét a pulóver kenguruzsebébe.
- Nézzük meg az üzenetet! - mondta Lando. Carlos elővette a kis papírt, és széthajtogatta. Megint a szokásos fura jelek voltak rajta.
Pierre összeszedte a többiektől az első két papírt, aztán lefordította az üzenetet.
- Figyeljetek! - kezdte, amikor elkészült. - "Sziasztok! Ez az utolsó üzenet. Ha használtátok az amulettet a varjak ellen, egy darabig töltődnie kell. Csak sötétedéskor szökjetek el! Ehhez mindenkinek hozzá kell érnie az amuletthez, aztán valakinek sorban megnyomni a szegélyén lévő jeleket az akasztótól jobbra kezdve". Ennyi.
Hát, ez nem sok.
- Arról semmi, hogy mi fog történni? - kérdeztem.
- Nem volt aláírás. Lehet, hogy nem volt ideje befejezni. - válaszolta Charles.
- Akkor sötétedéskor megszökünk? - nézett körbe Lando.
- Gondolom, igen... - mondta Charles. - Nem vagyok benne biztos, hogy meg tudunk szökni egy kavicson gombokat nyomogatva...
Na igen, ebben azért én sem vagyok olyan biztos... De ha ők ennyire bíznak a segítőnkben, akkor legyen, mert tényleg ez az egyetlen esélyünk.
- Nem tudom, még mennyi időnk van addig, de megpróbálhatnánk pihenni, - tette hozzá Carlos. Egyetértettünk, úgyhogy mindenki lefeküdt aludni. Csak Charles maradt fent, hogy le ne csússzunk a sötétedésről, mert akkor elúszott a szökés.
Sziasztok!
Végre elkészültem! Bocsi, hogy ilyen sokáig tartott, először térerő nem volt, aztán pedig időm nem volt. Na de lényeg, hogy kész, úgyhogy olvashatjátok!
Köszönöm, hogy olvassátok és vote-oltok, hawaziik_, köszönöm a követést!
Igyekszem a következő résszel!
Vadonjaro13
YOU ARE READING
A Sárkányok Földje
AdventureHat fiatal F1-es versenyző csapdába esik egy liftben. Mialatt visszajutnak, rájönnek, hogy a dolgok nem mindig azok, aminek látszanak. ⚠️Nem valós történet (lehet, hogy a szereplők amúgy nem így viselkednének)⚠️ Részlet a könyvből: Charles Leclerc *...