4. nap csapdában, valahol, a föld alatt
Charles Leclerc
***************
Bumm! Reccs!
Mi történik? Mi volt ez a recsegés?
- FELKELNI!!! - ordította egy őr, miközben berontottak a szobába. Mit akarnak? Rájöttek, mit találtunk tegnap?
- Mi... Mi van? - nézett körbe Pierre álmosan.
- Mi történik? - kérdezte Max.
- FELÁLLNI!!! IDE, EGY SORBAN!!! - ordította az őr.
Beálltunk egy sorba. Ránéztem Alexre, aki benyúlt a zsebébe, aztán alig észrevehetően bólintott felém egyet. Ezek szerint az amulett megvan. Lando még félig aludt, de az egyik Ördög leöntötte vízzel, amitől gyorsan felébredt. Ez egy másik helyzetben vicces lett volna, de most az életünk forog kockán a tegnapból kiindulva.
A másik két őr megkötözött minket, és utána megint elindultunk a sötét folyosókon. Most mit eszeltek ki?
Hamarosan megálltunk. Az Ördögök leszedték rólunk a kötelet, aztán becsaptak egy ajtót. A lépteik távolodtak, és úgy tűnt, otthagytak minket. Kis idő múlva felkapcsoltak a lámpák, de csak feleolyan világos volt, mint amilyen nappal szokott lenni a cellánkban.
Körülnézten. Egy szobában voltunk. Három ajtót láttam az egyik oldalon, azzal szemben pedig azt az egyet, amelyiken bejöttünk. Azon nem volt se zár, se kilincs, arra nem mehetünk. Odamentem az egyikhez a három másik közül, és lenyomtam a kilincset. Nem volt bezárva. A többit is kipróbáltam, azok is nyitva voltak.
- Az ajtók nyitva vannak... - mondtam a többieknek. - Szerintetek merre menjünk tovább?
- Nekem mindegy... - tárta szét a kezét Lando.
- Logikus válasz nincs, szerintem szavazzunk. - vetette fel Carlos.
- Jó ötlet! Szerintem menjünk a középsőn! -mondta Pierre.
- Szerintem is a középsőn menjünk! - szóltam közbe.
- Szerintem meg jobbra! - vágta rá Max. Tegnap elég morcosnak tűnt a felfedezésen, de nem tudom, miért. Azt, hogy fájt a karja, végül nem mondtam el, mert szerintem leszedte volna a fejem, de azért a többieknek is tudniuk kéne róla.
- Alex, Lando, ti mit választotok? - kérdezte Carlos.
- Menjünk jobbra! - mondta Alex.
- Legyen a középső! - válaszolta Lando.
- Én is a középsőre szavazok, úgyhogy a bal oldal 0 szavazat, a jobb oldal 2, a középső 4, szóval középen megyünk. - összegezte Carlos.
- Induljunk, nekem nem tetszik ez a hely! - mondtam.
- Nekem se! Gyertek, menjünk! - indult Alex az ajtó felé.
Az ajtó mögött egy szűk, sötét folyosó volt, csak egyesével, libasorban fértünk el rajta. Alex ment elöl, én mögötte. Amikor mindannyian bent voltunk, becsapódott mögöttünk az ajtó, és koromsötét lett.
- Becsapódott az ajtó, belülről lehetetlen kinyitni, szóval visszafordulni már biztos nem tudunk. - mondta Carlos.
- Jó tudni. Remélem, ez a járat valami értelmes helyre vezet! - válaszoltam.
Hát, tényleg remélem, hogy hamar kijutunk ebből a sötét járatból...
Sziasztok!
Meghoztam az új részt :)
Mivel ez a 10. rész, kíváncsi vagyok, hogy eddig melyik lett a legjobb, szóval légyszi írjátok meg kommentbe, hogy melyik a kedvencetek vagy adjatok rá egy vote-ot!
Köszi, ha megcsináljátok, és köszi a vote-okat és olvasásokat!
Vadonjaro13
YOU ARE READING
A Sárkányok Földje
AdventureHat fiatal F1-es versenyző csapdába esik egy liftben. Mialatt visszajutnak, rájönnek, hogy a dolgok nem mindig azok, aminek látszanak. ⚠️Nem valós történet (lehet, hogy a szereplők amúgy nem így viselkednének)⚠️ Részlet a könyvből: Charles Leclerc *...