4. nap a liftes csapda óta
Carlos Sainz
*************
Hát ez nagyon vicces! Nem tudom, mi van ebben a tojásban, de nagyon jól tud énekelni!
Azt játszottuk, hogy én fütyülök, ő meg utánoz. A többiek is a tojásaikkal voltak elfoglalva, amikor azok hirtelen lefagytak. Mi történt?
A tojásomból halk, de egyre erősödő kopogás hallatszott, aztán egy repedés futott át a tojáshéjon. Csak nem kikel?!
Pierre Gasly
*************
Mi történt? Mintha előre megbeszélték volna, a tojások teljesen lefagytak. Utána az enyémben valami elkezdett kopogni, úgyhogy letettem a földre.
Aztán egyszer csak megrepedt a tojás. Készül kikelni!
Alex Albon
***********
Először lefagytak a tojások, aztán a tojásom lakója nekiállt kopogni! Valami történik!
Megrepedt a tojás! Ki fog kelni!
Max Verstappen
*****************
Ne, lefagyott a tojás! Mi történt vele? Várjunk csak, nem is fagyott le! Valami elkezdett kopogni benne!
Hú, megrepedt a tojás! Vajon mi van benne? Remélem, nem valami gonosz!
Charles Leclerc
****************
A tojás hirtelen megállt, és nem mozdult. Mi történt? Remélem, nincs semmi baja!
Huh, nincs! Csak összszedte magát, mert egyre hangosabban kezdett kopogni. Jé, megrepedt a tojás! Végre ki fog derülni, mi van benne!
Lando Norris
**************
Végre megállt ez a tojás! Komolyan mondom, ez szórakozott velem! Na, de most meg nem akar elindulni! Hahó, tojás, gurulj el!
Csak valami kopogásszerű hallatszott belőle. Rájöttem! Biztos elfáradt! Ja, mégse! Megrepedt a tojás! Ki fog kelni!
Charles Leclerc
****************
Egyre jobban repedezett a tojásom. Hallottam, hogy először Carlosé, aztán Alexé és Pierre-é is reccsen egy nagyot, de már az enyém is nagyon repedezett. Max tojása is kettétört, és a következő pillanatban az enyém is!
Hát ez meg mi? Ilyen állatot még sosem láttam. Négy lába van, de van két valami a két első lába fölött is. Talán összehajtott szárnyak?
Közben hallottam, hogy Lando tojása is kikelt egy nagy reccsenéssel. Körbenéztem. Mindenkinek egy hasonló kis lény kelt ki, csak a színük volt nagyon különböző.
Az enyém élénk piros volt, egy citromsárga sörénnyel, ami a fején kezdődött, és a farka végéig tartott. Mert az is volt ám neki, pont, mint a gyíkoknak. Az egész kinézete elég hüllőszerű volt, leszámítva a sörényt és a szárnynak tűnő valamiket.
Igazából egész aranyosnak tűnt az aránytalanul nagy fejével és a két nagy, sárga szemével. Kíváncsian körülnézett, aztán felugrott a combomra. A bal kezem még mindig a pulcsim zsebében volt, mert eléggé fájt még, ahol beütöttem. A kis hüllő bekukucskált a zsebbe, aztán rám nézett, és bedugta az egyik lábát. Komolyan mondom, szerintem azt kérdezi, hogy bemehet-e!
- Oda most ne menj be, fáj a karom! - mondtam neki. Elkezdett nyüszíteni, és könyörgő kiskutyaszemekkel nézett rám. Na jó!
Kihúztam a kezem, és letettem a combomra, hogy a kis lény bemehessen a zsebbe. Bekukucskált, szaglászott, aztán egy ugrással a csuklóm mellett termett. Mi tetszik neki ezen annyira?
- Hagyd békén, az fáj! - szóltam rá, de nem figyelt rám. Látszólag nagyon koncentrálva átlépett a karomon, így a jobb lábai az egyik, a bal lábai másik oldalon voltak. A feje a könyököm felé nézett. Amikor megvolt, felpillantott, majd egy hirtelen mozdulattal lehasalt. Rá a csuklómra.
Felszisszentem. Miért csinálta ezt?
Jé! Most már kevésbé fáj a kezem! Attól, hogy ráhasalt, sokkal jobb lett!
A hüllőszerűség huncutul nézett rám, látszott, ő végig pontosan tudta, mi fog történni.
Körülnéztem, hogy a többiek mit csinálnak.
Alex a fatönk tövében ült, a sötét, szinte feketéskék hüllője a sérült bokáján hasalt, mint az enyém. Ezek szerint tényleg fájdalomcsillapító hatásuk van!
Lando eleinte kicsit bizonytalanul nézegette a kis tojáslakót, de az huncutul rávigyorgott, és elugrott. Lando utánavetette magát, de elvétette, és vad kergetőzésbe kezdtek.
Max is kicsit bizonytalan volt. Azt hiszem, az óriáspókok után semmilyen furcsa lényben nem bízott. Az ő állata kis gondolkozás után ránézett Maxra, aztán elszaladt a háta mögé. Max utánafordult, mire a kis lény megint elszaladt. Trükkös!
Carlos és a hüllője folytatták az éneklést, csak most már táncoltak is hozzá. Az énekhangjuk és a tánctudásuk hagyott némi kívánnivalót maga után, de legalább élvezték, amit csinálnak.
Pierre állata azt hiszem, összetévesztette Pierre-t egy mászókával, mert felmászott a fejére, onnan leszánkázott a karján az ölébe, majd a másik karján újra fel, és így tovább. Pierre először megpróbálta lerázni, de aztán beletörődött, hogy mára mászóka lett belőle, és mosolyogva nézte a hancúrozó lényt.
Úgy tűnt, mindenki nagyon jól szórakozik, de lassan elkezdett besötétedni. Vajon hol vagyunk? És miért kaptuk ezeket a kis hüllőket?
Sziasztok!
Érkezett pár új szereplő, mit szóltok hozzájuk?
Amúgy köszönöm az összes olvasást, listára jelölést és vote-ot, tényleg sokat jelentenek nekem!❤
Vadonjaro13
YOU ARE READING
A Sárkányok Földje
AdventureHat fiatal F1-es versenyző csapdába esik egy liftben. Mialatt visszajutnak, rájönnek, hogy a dolgok nem mindig azok, aminek látszanak. ⚠️Nem valós történet (lehet, hogy a szereplők amúgy nem így viselkednének)⚠️ Részlet a könyvből: Charles Leclerc *...