✵6✵

2.5K 254 370
                                    

Jungkook sırasında kitabını okurken Young Ae ve Haneul koşarak sınıfa girmiş ve arka tarafa doğru yönelmişlerdi.

Haneul "Hadi Jungkook gel!" diyip onun yanından geçtiğinde Young Ae çoktan Hyun Woo'nun yanına oturmuştu.

Jungkook ve Haneul da onların önündeki sıraya oturduklarında "Seonji ile konuştum. Her şeyi anlattı bana" demişti Young Ae. Jungkook ise şaşkınlıkla gözlerini açmıştı.

"Hadi kızım anlat artık."

Haneul meraklı gözlerle Young Ae'ye baktığında derin bir nefes almıştı Young Ae. Ardından da anlatmaya başlamıştı.

"Bay Kim cidden onu tehdit ediyormuş. Hatta mesajları da bana gösterdi. Gece vakti okula çağırmış. Ailesi ile tehdit etmiş kızı. O da korkup gitmiş.

Bay Kim onu okula doğru götürmüş ve cebinden de anahtarı çıkartmış. O sırada da onu taciz etmeye devam ediyormuş. İçeri girecekken de bir gölge görmüşler. Daha dikkatli baktıklarında da Bunny olduğunu anlamışlar."

Haneul "Kameralar kaydetmiş değil mi?" diye sorunca "O olaydan önce Bay Kim tüm kameraları kapatmış sanırım. Sadece arka bahçeninkini kapatmış. Zaten o da bir işe yaramıyormuş" demişti Young Ae. Hyun Woo ise "Tamam, hadi devam et" demişti.

"Bay Kim korkudan Seonji'yi yere fırlatıp kaçmış. Bunny ise Seonji'nin yanında durmuş ve ona bakmış.

Seonji korkudan geri geri giderken ona elini uzatmış biliyor musunuz? O da onun elini tutmuş. Seonji'yi ayağa kaldırdıktan sonra kapıya doğru koşan Bay Kim'e bakmış Bunny. Elini Seonji'nin elinden çektiğinde de anahtar bırakmış onun eline.

Bay Kim dış kapıyı açmaya çalışınca çıkamamış kapı kilitli olduğu için. Bunny de hızlı adımlarla ona doğru yürümeye başlamış.

Kısa pelerininden kocaman bir bıçak çıkartmış ve onu havada sallayıp Bay Kim'e göstermiş. Bay Kim ise koşarak arka bahçeye kaçmış. O da peşinden koşmuş."

Haneul "Yani Seonji'yi kurtarmış mı?" dediğinde olumlu anlamda kafa sallamıştı Young Ae. Hyun Woo ise "Vay be..." demişti şaşkınlıkla.

"Bunny'yi tanıyor olmasın?"

Young Ae Haneul'a olumsuz anlamda kafa salladığında "Tanısaydı çok önceden öldürtürdü onu. Bunca zaman Bay Kim'in yaptığı tacizi çeker miydi sence?" demişti Young Ae. Hyun Woo ise "Bence de. Ama keşke daha önce öldürseydi Bunny o pisliği. Ayrıca... Size bir şey yapmamıştı değil mi?" demişti merakla onlara bakıp.

Haneul "Tacizci olabilir ama hapse atılsa daha iyi olmaz mıydı? O da bir insan ve-" derken "Haneul kendine gel lütfen. Kızın psikolojisini bilemezsin. Taciz o kadar hafif bir şey değil. Ayrıca Bunny orda olmasaydı kıza neler yapardı bir düşünsene?" demişti Young Ae onun sözünü kesip. Haneul ise derin bir nefes alıp "Of bilmiyorum." demişti asık suratıyla.

Hyun Woo "Size bir şey yapmadığı için şanslıyız" dediğinde gözlerini ufalayıp "Seonji iyi mi şimdi?" diye sormuştu Jungkook. Young Ae ise olumlu anlamda kafa sallayıp "Psikoloğa gitmeye başlamış işte. Ayrıca kendisi önceki zamanlara göre daha iyiydi bence. Rahatlamış gibiydi" demişti.

"O zaman kamera kayıtları da yok?" demişti Haneul geri doğru yaslanıp. Young Ae de olumlu anlamda kafa sallayıp "Sızdırılan kayıt kadar çekmiştir zaten kameralar. Onun dışında pek bir şey yoktur" demişti.

"Yani şimdi Bunny cidden kötü insanları mı öldürüyor?"

Young Ae Jungkook'a olumlu anlamda kafa salladığında "Ama iyi biri değil. Sakın ikisini karıştırmayın" demişti Haneul işaret parmağını havada sallayıp.

Bunny ✵ JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin