✵38✵

1.1K 145 143
                                    

Haneul Young Ae'ye resmen tekme atıp yere düşmesini sağladığında kapıyı sertçe kapatıp kilitlemeye çalışmıştı kırık olan eski kapıyı. Bunu fark edince de hızlıca kenardaki küçük çekmeyi çekmiş ve kapının önüne getirmişti.

Mia "Tanrım... Cidden bir tavşana benziyor." diyerek kıkırdadığında silahı Mia'nın alnına dayamıştı Jungkook. Haneul da dolu gözleriyle o ikisine bakmıştı.

"Ölmek mi istiyorsun!?"

Jungkook sinirle Mia'ya bakarken "Beni öldür lütfen..." demişti Mia.

"Senin ellerimden ölmek istiyorum"

Haneul "Bu saçamalık!" diye bağırıp Mia'ya baktığında "Bu insanlar senin gerizekkalı ölme isteğin yüzünden mi öldü!?" demişti sinirle. Mia da "Sen anlamazsın velet." diyip kıkırdamıştı.

Mia sağlam olan kolunu kaldırıp Jungkook'un yüzüne dokunduğunda "Çek elini!" demişti Jungkook geri çekilip. Haneul ise "Sıksana şunun kafasına!" diye bağırmıştı Jungkook'a.

"Adın ne yakışıklı? Lütfen... Bana adını söyle. Adını haykırmak istiyorum"

Haneul "Sen yapamayacaksan ben yaparım" diyen Haneul Jungkook'un elindeki silahı aldığında "Haneul hayır!" demişti Jungkook. Bundan fırsat bilen Mia da Jungkook'u itmiş ve Haneul'ı kendine doğru çekmişti.

Mia Haneul'ın elindeki silahı almaya çalışırken hızlıca kenara doğru fırlatmıştı Haneul silahı o almasın diye. Mia da onu alamayınca kemerindeki silahı çıkartıp Jungkook'a doğrultmuş ve "Yaklaşma" demişti.

Jungkook ellerini havaya kaldırdığında kolunu Haneul'ın boğazına dayamıştı Mia. Ardından da "Haneul'ın yaşamasını istiyor musun?" diye sormuştu.

"Tamam, bırak onu! İstediğini yapacağım"

Olumlu anlamda kafa sallayan Mia "Aferin koca bebek. Şimdi söyle, adın ne?" dediğinde olumsuz anlamda kafa sallamıştı Haneul söylememesi için.

Silahı Haneul'ın kafasına dayayan Mia "Konuş!" dediğinde "Jungkook" demişti Jungkook ciddi bir şekilde. Mia da tekrar etmişti "Jungkook..." diye.

"Kaç yaşındasın? Yirmi? Yirmi bir?"

Olumsuz anlamda kafa sallayan Jungkook "On yedi" dediğinde şaşkınlığı yüzünden biraz duraksamış ve "Ne?" demişti Mia hayal kırıklığıyla.

"Ne yani çocuk musun?"

Jungkook "Bırak onu" dediğinde "Siktir... Cidden çocuksun. Sana inanamıyorum. Yapılısın ama? Büyük sanmıştım seni" demişti Mia. Ardından da tekrar silahı Jungkook'a doğrultmuştu.

"Benim dengim sendin ve bir çocuk mu çıktın? Peki kiminle eş olacağım ben?"

Haneul "Ebenle" dediğinde namluyu Haneul'ın kafasına vurup "Kes sesini velet" demişti Mia sinirle. Ardından da silahı tekrar Jungkook'a doğrultmuştu.

Silaha bakan Haneul biraz duraksadığında kaşlarını havalandırmış ve tekrar Jungkook'a bakmıştı.

Mia'nın elinde tuttuğu silah az önce o çocuğa verdiği silahtı. Evet şu an güvenliği açıktı ama sürgüyü çekmemişti. Yani ilk atışı boşa gidecekti.

Jungkook'la göz göze gelen Haneul "Sürgü çelilmemiş" dediğinde Haneul'a bakmıştı Mia çatık kaşlarıyla. Jungkook da ona doğru koşmuş ve silahın ucunu tutmuştu.

İlk atışta mermi olmasa da ikinci atışı başarılı olmuştu Mia'nın.

Başarılı olmuştu ama kimseye isabet etmemişti çünkü Jungkook silayı yukarı doğru çevirmişti.

Bunny ✵ JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin