Haneul kapı açılma sesi ile gözlerini araladığında hemen doğrulmuş ve komodinin üstündeki telefonundan saate bakmıştı.
Normalde yedide uyanması gerekirken saatin altı oluşundan dolayı derin bir nefes vermiş ve yatağa geri yatmıştı Haneul. "Dur ya Jungkook evde!" diyerek hızla tekrardan doğrulduğunda da oflayarak inmişti yataktan ve kapıya doğru yönelmişti.
Yavaşça kapıyı açtığında hızlı adımlarla yatak odasına giren Jungkook'u görmüştü.
Kendi içinden "Lavaboya gitmiştir" diyen Haneul tekrar yatağa dönecekken aralık olan kapıdan derin nefesler alan Jungkook'un sesi gelmeye başlamıştı.
Kaşlarını çatan Haneul kapatmak üzere olduğu kapıyı açıp koridorda ilerlediğinde Jungkook'un aralık olan kapısının önünde durmuştu.
Küçük iniltiler eşliğinde derin nefesler alan Jungkook'un sesini duyduğunda eli ile ağzını kapatıp duraksamıştı Haneul. Ardından da "Hadi be!" diyip geri doğru birkaç adım atmıştı.
Haneul'ı duyan Jungkook duraksadığında sesin kesildiğini fark eden Haneul hızlıca yatak odasına geri dönmek için arkasını dönmüştü. Kapıyı hızlıca açan Jungkook ise "Haneul?" demiş ve Haneul'ın duraksamasını sağlamıştı.
"Ah seni uyandırdım mı? Özür dilerim. Su almak için çıkmıştım"
Haneul "Sorun değil" diyip yatak odasına yöneldiğinde "Hey ne oldu?" demişti Jungkook Haneul'ın bileğinden tutup. Haneul da gözlerini kapatıp Jungkook'a dönmüştü.
"Hiç, uykum var."
Jungkook kıkırdayıp "Buraya kadar gözlerin kapalı mı geldin yani?" dediğinde olumlu anlamda kafa sallamıştı Haneul. Ardından da gözlerini aralayıp Jungkook'un yüzüne bakmıştı çıplak göğüsüne bakmamaya çalışarak.
"Sen... Neden altına bir şey giymedin Haneul?"
Haneul gözlerini kocaman açıp "Ne!?" dediğinde hemen altına bakmıştı ama herhangi bir tuhaflık görmemişti kendinde. Jungkook da gülmeye başlamıştı.
"Bak uyandın işte" diyip geri doğru birkaç adım attığında odaya tekrar girmişti Jungkook. Haneul da onun arkasından bakmıştı öylece.
Yatağın yanına oturan Jungkook ayaklarını yatağın altına yerleştirdiğinde ellerini göğüsünde bileştirmiş ve mekik çekmeye başlamıştı.
"Ha sen mekik çekiyorduun~ Ben de şey çekiyosun sandım yani- Ne diyorum ben ya? Her neyse..."
Haneul Jungkook'un yanına gittiğinde "Ne çekmesi?" dediğinde "Ayh yok bir şey devam et" demişti Haneul. Ardından da açık pencereye doğru yönelip kapatmıştı.
"Neden pencereyi açtın ki? Üstünde de tişört yok, üşürsün"
Jungkook durup ellerini iki yanına yerleştirdiğinde "Havalansın diye açtım. Spor yapıyorum ya ondan" demişti.
"Bu saate ne sporu Jungkook? Ben daha gözlerimi doğru düzgün açamıyorum sen spor yapıyorsun."
Jungkook kıkırdayıp "Spor önemli" dediğinde tekrar başlamıştı mekik çekmeye. Haneul da onun vücudunda gözlerini gezdirmişti.
"Niye bu kadar kas yaptın? Kimi tavlamayı düşünüyorsun hah?"
Jungkook "Tavlamak mı? Karın kası birini tavlamak için mi yapılır?" dediğinde "Ya ne için?" demişti Haneul. Ardından da "Dövüşçü falan da değilsin yani? Ben güzel durduğu için yapardım" demişti.
"Dayanıklılık da bir seçenek olabilir mi?"
Haneul "Doğru" diyip işaret parmağını Jungkook'a uzattığında gülümsemişti Jungkook ve "Sen de yapsana?" demişti. Haneul ise "Ben göbeğimle mutluyum" demiş ve saçlarını savurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunny ✵ JJK ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Ağzını elleri ile kapatıp sırtını kapalı kapıya deydiren Haneul'ın başından aşağı soğuk sular dökülmüştü resmen. Elleri titriyor ve bacaklarını hissetmiyordu. Kelimenin tam anlamıyla dona kalmış bir şekilde ona doğru bakan maskeli seri...