✵48✵

622 63 77
                                    

Jungkook arkasına yaslanıp gözlerini tavana sabitlediğinde Haneul, Young Ae ve Hyun Woo Jungkook'u seyretmeye başlamışlardı.

Ne yapacaklarına dair hiçbir fikirleri yoktu.

"Nasıl oldu bu?" diye sordu Hyun Woo sakince. Hepsi yaklaşık yarım saat önce olan olay sonrası durumu kabullenmiş gibiydiler.

"Onların ellerinde kan örneği vardı hani? Neden bulmadılar."

Hyun Woo Young Ae'ye dönüp "Ben de onu dedim işte." dediğinde "Bir dakika..." diyip doğrulmuştu Jungkook. Ardından da "Ben hiç kan vermedim ki." diyerek diğerlerinin yüzüne bakmıştı.

"Ne?" diyen Haneul Jungkook'a bakmaya başlayıp "Ne demek vermedin?" diye sorduğunda "Hiç ihtiyaç olmadı." demişti. Young Ae de "Ne saçma şey bu?" diyerek kaşlarını çatmıştı.

Hyun Woo "Kan grubunu da bilmiyorsun o zaman? Başına bir şey gelse ne bok yiyecektik?" diye sorduğunda omuzlarını silken Jungkook "Bilmiyorum." demişti arkasına tekrar yaslanıp. Haneul da derin bir nefes vermiş. "Bundan sonra da hiç vermeyeceksin." demişti.

"O zaman tamam? Değil mi? Problem çözüldü."

Young Ae'ye olumsuz anlamda kafa sallayan Jungkook "O kanı almamız lazım." dediğinde "Ayyh! Saçmalama Jungkook. Canın sıkılıyor senin de." diyip ayağa fırlamıştı Young Ae. Ardından da "Gerek yok, kalsın. Hasta olmazsın sen de geçer gider." demiş ve onay beklercesine Haneul'a doğru dönmüştü.

"Kanı nasıl alacağız ki? Bu çok zor olacak"

Hyun Woo "Cidden saçmalıyorsunuz ama." dedikten sonra "Kim bilir nerededir. Araştırma yapmam gerekiyor." demişti Jungkook Haneul'a bakarak. Haneul da olumlu anlamda kafa sallamıştı.

Young Ae "Haneul kafayı mı yedin!? Yakalanmasını mı istiyorsun?" dediğinde "O kanı almazsak bu işleri bıraktığında bile yakalanma riski olacak. İlla ki bir gün kan verecek Young Ae. Yaşlandığında ne yapacak?" demişti Haneul. Hyun Woo da "Eğer o zamana kadar yaşarsa..." demişti.

Haneul çatık kaşlarla Hyun Woo'ya baktığında "Haklı." demişti Jungkook.

"Seni tehlikeye atmamam da gerekiyor."

Haneul Jungkook'a dönüp "Yine aynı meseleleri açma Jungkook." dediğinde "Cidden sıkıldım artık." demişti Young Ae. Hyun Woo da ayağa kalkıp "İkisi de birbirinden salak" demiş ve Young Ae'nin yanına geçmişti.

...

Jungkook ve Haneul yavaş adımlarla okul koridorunda ilerlerken "Nasıl alacağız?" diye sormuştu Haneul etraftaki insanlarda gözlerini gezdirerek. Jungkook da Haneul'ın elini tutmuş ve "Tüm gece bunu düşündüm. Bulamıyorum." demişti.

Haneul derin bir nefes verdiğinde sınıfa girmişler ve yerlerine oturmuşlardı.

Dakikalar sonra içeri giren öğretmenle sessizleşen sınıf ayağa kalkmış ve öğretmenlerini selamlamışlardı.

Öğretmenlerinin oturun komutuyla oturan öğrenciler, sessizce etrafı süzen öğretmenlerine bakıp ne olduğunu anlamlandırmaya çalıştıklarında "Çocuklar öncelikle sakin olmanızı istiyorum." demişti.

Öğretmene karşı duran meraklı gözlerin sayısı artarken duruşunu dikleştirmişti Jungkook.

"Ziller çalmayacak. Ne sınıftan ne de okuldan çıkış yapılacak. Okul kapatıldı."

Haneul endişeli Jungkook'a bakıp "Jungkook?" dediğinde Haneul'ın elini tutmuştu Jungkook sıranın altından. Ardından "Bekle." demişti.

"Dün bir polis ekibi okula geldi ve müdürümüzle bir görüşme yaptı. Anlaşılan o ki Bunny'i arıyorlar." diyen öğretmen sakinliğini korurken Hyun Woo ve Young Ae korku dolu gözlerle onlara arkası dönük Jungkook'a bakıyorlardı.

Bunny ✵ JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin