Jungkook gözlerini açtığında ona sımsıkı sarılan Haneul'a bakmış ve küçük ama içten bir şekilde gülümsemişti.
Onun belindeki ellerini çekip doğrulduğunda Haneul'ın onun boynundaki elini alıp yatağın üstüne bırakmıştı nazikçe. Ardından tamamen doğrulup yataktan ineceği sırada "Jungkook?" demişti Haneul kısık sesiyle. Jungkook da "Günaydın Haneul" demişti gülümseyip.
Yatakta yatan Haneul doğrulduğunda "Nereye?" diye sormuştu merakla. Jungkook ise "Kahvaltı hazırlayacaktım aslında" demişti.
"Hmm... Tamam o zaman, ben de yardım edeyim. Hem konuşuruz.... Olur mu?"
Jungkook olumlu anlamda kafa salladığında inmişti Haneul yataktan hızlıca. Ardından da ayağa kalkan Jungkook'u arkasında bırakıp odadan çıkmış ve banyoya doğru yürümüştü.
Elini ve yüzünü yıkadıktan sonra mutfağa geçmişti Haneul hızlıca. Jungkook ise banyoya girmişti.
Küçük dolabını açtığında birkaç tane yumurta almıştı eline Haneul. Ardından da vakit kaybetmeden mutfak dolaplarını açmış ve onları haşlamak için cezve aramaya başlamıştı.
Haneul mutfakta uğraşırken ellerini ve yüzünü havluya kurulayan Jungkook banyodan çıkıp Haneul'ın yanına gelmişti. Ardından da ona yardım etmeye başlamıştı.
"Bir dakika... Bak cezve burda"
Jungkook Haneul'a yardım ederken "Dün gece birini öldürdün mü?" diye sormuştu Haneul işine devam ederken. Jungkook ise duraksayıp Haneul'a bakmış ve olumsuz anlamda kafa sallayıp "Hayır" demişti.
"Lütfen bana yalan söyleme Jungkook... Öldürdün mü öldürmedin mi?"
"Dün gece adamı kenara sıkıştırdığımda polislerin fenarlerini görmüştüm. Seninle karşılaştığım günki gibi saklanamadım kapının arkasına. Kaçmak zorunda kaldım. Sonra da kuytu bir köşede değiştirdim hemen kıyafetlerimi.
Bir markete girdim ve poşet istedim. Ardından da kıyafetleri hızlıca ona koydum. Yakalanırsam da ne arıyordun dışarda demesinler diye de prezervatif aldım. O saate neye ihtiyacım olabilir dediğimde aklıma o geldi."
Haneul "Marketlerin kapalı olması gerekmiyor muydu?" dediğinde "Açık olan yerler var ama gizliler işte." demişti Jungkook. Haneul ise olumlu anlamda kafa sallamıştı.
"Her neyse... Bunları konuşmayalım."
"Hayır konuşalım. Her şeyi anlatmanı istiyorum bana. Seninle... Karşılaştığım ilk gecede neler hissettin? Ya da gelip beni teselli etmek nasıl hissettirmişti. Ben korkudan titrerken buna sebep olan sen, gelip teselli etmiştin beni"
Jungkook Haneul'a cevap vermeyince gözlerini devirip önüne dönmüştü Haneul. Ardından da Jungkook'la birlikte kahvaltı hazırlamaya devam etmişti.
...
"Seni görünce ben de donakaldım senin gibi. Karşımda dikiliyor olman... O anı görmeni hiç istemezdim."
Haneul derin bir nefes alıp "Ama devam ettin?" dediğinde "Başka ne yapabilirdim Haneul? Adımı yazmasam nereden bileceklerdi ben olduğumu?" demişti kahvaltılıkları dolaba koyarken.
"Hah, bir de bana şeker vermiştin çocuk kandırır gibi. Neydi peki o?"
"Cebimde duruyordu ve ben de vereyim dedim."
Haneul gözlerini yere çevirdiğinde "Tamam her şeyi anladım ama..." demiş ve gözlerini tekrar Jungkook'a çevirmişti. Ardından da "Neden öldürdüğün insanlarla oyun oynuyorsun? Canlı canlı öldürdüklerin de var Jungkook. Hiç mi için acımadı?" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunny ✵ JJK ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Ağzını elleri ile kapatıp sırtını kapalı kapıya deydiren Haneul'ın başından aşağı soğuk sular dökülmüştü resmen. Elleri titriyor ve bacaklarını hissetmiyordu. Kelimenin tam anlamıyla dona kalmış bir şekilde ona doğru bakan maskeli seri...