✵47✵

976 87 74
                                    

"Ne?"

Haneul ayağa kalkıp arkadaşlarının yanına gelen çocuğa baktığında "Adam kaçmıştı ya hani? Onu öldüren Bunny'miş. Kaçarken de yerde kan izi bulmuşlar. O kanın Bunny'e ait olduğunu söylüyorlar. İnanamıyorum sonunda buldular!" demişti heyecanla. Ardından da "Yakalansa da kurtulsak." diyerek derin bir nefes vermişti.

"Nerden duydun bunu?" diye soran Young Ae merakla çocuğa baktığında telefonunu havaya kaldırıp "Haberlerde." demişti gülümseyerek. Jungkook da alnını ufalamış ve arkasına yaslanmıştı.

"O zaman adı da çıkmıştır ortaya?"

Çocuk omuzlarını silkip "Bilmiyorum." dediğinde gözleri dolmuştu Haneul'ın. Ardından da elini Jungkook'un eline atmış ve "Ne yapacağız?" diye sormuştu ona fısıldayarak.

Jungkook Haneul'ın dolu gözlerine baktığında ne diyeceğini bilememişti.

Ne yapacaktı gerçekten? Yakalanması an meselesiydi. Onu o kaçan adam gibi hapishaneye atmazlardı. On ya da yirmi değil, yüzden fazla kişinin hayatına son vermişti Jungkook. Bu çok ağır bir suçtu.

Elini istemsizce boynuna atmıştı Jungkook gözlerini Haneul'ın gözlerinden kaçırıp. Ölmek için daha erkendi. Böyle bir şeyin başına geleceğini asla tahmin etmezdi.

Young Ae "Ne yapacaklarmış peki?" diye sorduğunda "Bilmem ki." demişti çocuk arkasına yaslanıp. Haneul da başını eğmiş ve ağlamamak için dayanmaya çalışmıştı.

Jungkook'u bulmuşlardı hah? Polis hazırlık yapıyordu belki de. Evini çoktan basmışlardır. Şimdi de hedefleri burasıdır. Ne de olsa Jungkook'un okuduğu okul gün gibi meydandaydı.

"Birazdan gelirler." demişti Jungkook kendi kendine sessizce. Young Ae de elini Haneul'ın omzuna koyup onu sakinleştirmeye çalışmıştı.

"Öyle deme Jungkook. Geç olmadan hemen git ve saklan. Şehir falan değiştir. Ne bileyim durma artık burda."

Jungkook olumsuz anlamda kafa sallayıp "Bulurlar." dediğinde "Bu zamana kadar nasıl bulamadılar?" diye sormuştu sinirle kaşları çatık Hyun Woo. Jungkook da "Kimliğimi bilmiyorlardı." demişti.

"Artık kim olduğum gün gibi ortada. Yapacakları tek şey gelip beni almak olacak."

Haneul elleriyle yüzünü kapattığında Hyun Woo "Aptallık etmeyi kes." demişti sinirle. Ardından da "Haneul'ı görmüyor musun? Siktir olup git işte. Hala mal gibi oturuyorsun burada!" diyerek bağırmıştı.

Etraftakiler gözlerini onlara çevirdiğinde "Jungkook" demişti titreyen sesiyle Haneul. Ardından da "Git lütfen, saklan." demişti ellerini yüzünden çekip akan göz yaşlarıyla.

"Ağlama."

Jungkook doğrulup Haneul'ın göz yaşlarını sildiğinde "Belliydi zaten böyle olacağı." demişti Hyun Woo kollarını göğüsünde birleştirip. Jungkook da "Hiç beklemiyordum." demişti.

"Aylarca hiçbir iz bırakmadan yaptığım iş, şimdi ortaya çıktı. Çok garip."

"Lan kalk!"

Hyun Woo Jungkook'un kolundan tutup onu sarstığında "Yapma!" demişti Haneul Hyun Woo'nın bileğinden tutup. Ardından da "Yarası var." diyerek elini onun karnına yerleştirmişti.

"Haneul salak mısın? Çocuk idam edilecek sen hala yara diyorsun. Öldürecekler onu."

Hyun Woo fısıldayark konuştuğunda Young Ae sandalyeye oturup "Bittik biz." demişti sessizce. Ardından da Jungkook'a dönmüş ve "Seni tanıdığıma sevindim." diyerek ona doğru gülümsemişti.

Bunny ✵ JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin