Jungkook ve Haneul, Haneul'ın evinin önüne geldiklerinde "Annemlerin gelmesine daha iki gün var." demişti Haneul ellerini arkasında birleştirip. Jungkook da olumlu anlamda kafa sallayıp "Evde tek korkmazsın değil mi?" diye sormuştu.
"Filmi pek izlemedim zaten. Genel olarak koluna sarılıp gözlerimi kapalı tutuyordum. Ayrıca... Bunny'nin de gelip beni öldüreceğini düşünmüyorum."
Jungkook gözlerini kaçırıp "Bilemiyorum artık" dediğinde "Ne?" demişti Haneul kaşlarını çatıp. Jungkook da "Şaka, şaka" demiş ve ona gülümsemişti.
"Jungkook bu gece de gitmeyeceksin değil mi?"
Haneul elini Jungkook'un koluna koyduğunda "Sana yalan söylemek istemiyorum" demişti Jungkook. Haneul da derin bir nefes almış ve çatık kaşlarıyla bakmaya başlamıştı ona.
"Hoşçakal Haneul, yarın görüşürüz"
Jungkook elini havaya kaldırıp Haneul'ın yüzüne getirdiğinde bir an duraksamıştı ama yapacağı şeyden vazgeçmeyip önüne gelen saçını onun kulağının arkasına yerleştirmiş ve gülümseyerek geriye doğru birkaç adım atmıştı. Ardından da hızlı adımlarla kendi evine doğru yönelmişti.
...
Haneul Jungkook'un evinin önüne geldiğinde karanlık yolda gözlerini gezdirmiş ve elini havaya kaldırıp kapıya vurmaya hazırlanmıştı.
Haneul evde tek başına kalmak istememişti.
Belki de buraya gelmesinin nedeni evde yalnız kalmak istememesi değil de Jungkook'un yanlış bir şey yapmasını, tekrar gitmesini engellemekti.
Ya da gerçekten Jungkook'un yanında olmak istemişti. Kim bilir?
Haneul tam kapıya vuracakken içeriden gelen tıkırtılar yüzünden kaşlarını havalandırmış ve geriye doğru birkaç adım atmıştı Haneul. Ardından da duyduğu kapı kolunun sesiyle koşmuş ve evin yanına saklanmıştı.
Evden çıkan Jungkook ise etrafta göz gezdirip hızlı adımlarla yolda yürümeye başlamıştı.
Jungkook sırtında çantasıyla yürürken kafasını dışarı uzatan Haneul Jungkook'u izlemiş ve kaşlarını çatmıştı. Ardından da Jungkook'un uzaklaşmasını beklemiş, uzaklaştığında da saklandığı yerden çıkmıştı.
Çünkü bu gece takip edecekti onu.
...
Haneul adımlarını hızlandırdığında "Nereye gitti şimdi ya?" demişti sinirle kendi kendine.
Ona yakalanmamak için oldukça uzaktan takip etmilti Jungkook'u ama aradaki uzak mesafe onu kaybetmesine neden olmuştu.
Orman kenarına gelmişti Haneul Jungkook'u takip ederken. Ormana girdikten sonra da kaybetmişti.
Gözlerini etrafa çevirip "Kurt falan çıkmaz değil mi?" dediğinde duraksamıştı Haneul ve "Kesin çıkar." dedikten sonra da arkasına dönüp ormandan çıkmayı planlamıştı.
Birkaç adım attığında gelen bağırış sesleri ile tekrar duraksamış ve hızlıca arkasına dönmüştü. Ardından da "Jungkook..." demiş ve koşarak ormanın derinliklerine doğru ilerlemeye başlamıştı.
Dakikalar sonra Jungkook'un yerde yatan adamı seyrettiğini görmüştü Haneul. Jungkook da saniyeler sonra adamın yanına çömelip kısa pelerinini açmış ve kemerine sabitlemiş olduğu üç farklı bıçağı yanına dizmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunny ✵ JJK ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Ağzını elleri ile kapatıp sırtını kapalı kapıya deydiren Haneul'ın başından aşağı soğuk sular dökülmüştü resmen. Elleri titriyor ve bacaklarını hissetmiyordu. Kelimenin tam anlamıyla dona kalmış bir şekilde ona doğru bakan maskeli seri...