✵2✵

3.8K 325 405
                                    

Haneul gözleri dolu bir şekilde sırasında otururken Jungkook onun yanında, ona destek olmak için durmaya başlamıştı

Sınıfa koşarak giren Young Ae "Haneul!" diye bağırdığında arkasından Hyun Woo girmiş ve Haneul'a bakıp rahatlamış gibi derin bir nefes vermişti.

"Haneul nasıldı?! İmzasını atmış mı!? Nereye yazmış yazıyı?! Kanla mı yazmış!? Bunny mi yazıyordu cevap versene!? Kanla mı yazıyo-"

"Yeter!"

Haneul bağırarak Young Ae'ye döndüğünde "Sence bir insanın ölmesi heyecan verici mi!? Bir insanı hayattan koparmak güzel bir şey mi söyle!? Öğretmenimiz öldürüldü! Ve ne yaptığına bak!" diye bağırmıştı ve gözleri daha da dolmuştu.

Jungkook "Haneul lütfen yapama" diyip onun elini tuttuğunda hızlıca elini çekip "Asıl ona yeter! Şu hale bak!" diyip hızlıca ayağa kalkmış ve Young Ae'nin yanından geçip sınıftan çıkmıştı.

Jungkook, Young Ae ve Hyuk Woo şaşkınlıkla bakışırken lavaboya giren Haneul derin bir nefes almış ve hızlıca musluğu açmıştı.

Avucuna akan suyu doldurup yüzünü yıkadığında musluğu kapatmış ve aynada kendine bakmıştı. Ardından da gözlerini aynadan ona şaşkınlıkla bakan kızlara çevirmişti.

Kızlar gözlerini kaçırdığında kenardan birkaç peçete alan Haneul hızlıca yüzünü kurulamış ve kullanılmış peçeteleri çöp kutusuna atmıştı.

Lavabodan çıkan Haneul ders zilinin çalmasıyla sınıfına yönelmişti yavaş adımlarla. Jungkook ise o sırada elindeki kalemle oynamaya başlamıştı.

Haneul sınıfa girdiğinde hızlıca doğrulan Jungkook meraklı gözlerle bakmıştı ona. Haneul yanına oturunca da "İyi misin?" diye sormuştu.

"İyiyim"

Jungkook birkaç sıra gerideki Young Ae'ye bakıp olumlu anlamda kafa salladığında mahçup bir şekilde gülümsemiş ve gözlerini sırasındaki defterine çevirmişti.

Haneul gözlerini Jungkook'a çevirdiğinde "Hey bakma bana öyle. İyiyim işte sorun yok" demişti gülümseyip. Jungkook ise "Korkuttun beni. Öyle çekip gidince, Young Ae de kötü hissetti." demişti.

Haneul elleri ile saçlarını geri atıp "Ben de kendimi kötü hissediyorum Jungkook. Hayatımda kaç defa ceset gördüm sanıyorsun? Bir de gelmiş... Ah cidden aklım almıyor" dediğinde olumlu anlamda kafa sallayıp "Sen de haklısın" demişti Jungkook. . Ardından da önündeki defteri açmıştı.

...

"Zaten tacizci diyorlardı ona"

Young Ae sırasında arkasına yaslanıp kollarını göğüsünde birleştirdiğinde "Okulda öldürülmesi çok saçma değil mi?" diye sormuştu Hyun Woo. Jungkook ise "Bilmiyorum" demişti.

Young Ae Jungkook'a bakıp "Nasıl öldürülmüş?" diye sorduğumda "Gözleri oyulmuş ve bilekleri kesilmişti. Kafası da gövdesinden ayrıydı zaten." demişti sakince. Young Ae ve Hyun Woo da yüzlerini buruşturmuşlardı.

Jungkook arkasına dönüp sırasında oturan Haneul'a baktıktan sonra "Keşke görmeseydi" demişti üzgün bir biçimde. Young Ae ise olumlu anlamda kafa sallamıştı.

Hyuk Woo "Sanırım bugün tatil olacakmış okul. Polisler falan gelmiş, o bölgenin etrafını sarmışlar. Duyduğum kadarıyla hoca sınıfa gelip açıklama yapacakmış." dediğinde "Bence de mantıklı. Cinayet işlendi yani." demişti Young Ae. Jungkook da olumlu anlamda kafa sallayıp ayağa kalkmıştı.

Bunny ✵ JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin