"Ama bilerek yapıyorsun Jungkook!"
Jungkook Haneul'ın sinirlenmesi üstüne gülmeye başladığında "S-son üç eldir... Beni suçluyorsun Haneul" demişti kahkaha atarak. Haneul ise kıkırdayıp "Olsun. Senin suçun işte. Ufledin, gördüm! " demişti.
Jungkook ayağa kalkıp elini Haneul'a uzattığında "Yatalım mı artık. Yarın okul var" demişti gülümseyip. Haneul da olumlu anlamda kafa sallamış ve "Nerde yatacağım ben?" diye sormuştu.
"Benim yatağımda yat. Hem rahat olduğunu söylemiştin."
"Sen?"
"Burda yatarım."
Jungkook gülümseyip dağılmış jengaları paketine doldurduğunda "Ama bu kanepe üçücük ve çok sert Jungkook. Rahat edemezsin ki." demişti Haneul. Jungkook ise "Bir şey olmaz" demiş va hızlı adımlarla yatak odasına yönelmişti. Haneul da peşinden gitmişti onun.
Jungkook dolabın alt kısmına yöneldiğinde "Başka bir fikrim var?" diyerek Jungkook'un ona dönmesimi sağlamıştı Haneul. Ardından da "Ben yatayım içerde?" diye sormuştu.
"Sence bunu kabul eder miyim?"
Haneul kıkırdayıp olumsuz anlanda kafa salladığında "Hadi yat sen" demişti Jungkook. Ardından da dolabından ince bir örtü ve yataktaki iki yastıktan birini almıştı.
Tam odadan çıkacaktı ki "Birlikte yatalım?" demişti Haneul son anda. Jungkook ise arkasını dönüp Haneul'a bakmış ve "Rahat edebileceğine emin misin?" diye sormuştu.
"Yoo, tatlı tatlı yatarız işte. Olmaz mı? Bence olur." diyip gülümsedikten sonra yatağın kenarına oturmuştu Haneul. Jungkook ise başını sola doğru yatırıp boynunu kıtlatmış ve "Peki" diyip yastığı yatağın üstüne koymuştu.
Elindeki örtüyü dolaba yerleştirdiğinde ışıkları kapatan Jungkook yorganı açmış ve Haneul'ın yanındaki yerini almıştı.
Haneul iyice yerleşip "İyi geceler" dediğinde "İyi geceler" demişti Jungkook gözlerini kapatan Haneul'a bakıp. Ardından da gülümsemişti.
Yorganı üstüne çekip omuzlarını kapatan Haneul tek gözünü açtığında onu izleyen Jungkook'u görmüş ve "Hey? Beni neden izliyorsun sen?" demişti kaşlarını çatıp.
"Çok tatlısın da ondan. Yorgana sıkıca sarılmışsın. Kundaklanmış bir bebek gibisin"
Kaşlarını havalandıran Haneul "Ü-üşüdüm diye tamam mı? O yüzden" dediğinde kıkırdamıştı Jungkook. Haneul da kaşlarını çatıp "Kıkırdayacağına biraz yaklaş. Aradaki boşluktan soğuk hava giriyor yorganın içine." demişti.
Jungkook Haneul'a yaklaştığında yüzünü biraz geride tutmuştu Haneul. Sonra da gözlerini kapatmış ve başını Jungkook'un boynuna doğru götürerek yatmaya devam etmişti.
...
Haneul gözlerini açtığında etrafın hala karanlık olduğunu fark etmiş ve tekrar kapatmıştı gözlerini.
Diğer tarafına dönecekken ise belinde hissettiği sıkılıkla duraksamıştı.
Ellerini belindeki kollara yerleştirdiğinde kaşlarını havalandıran Haneul Jungkook'un bileğinden tutmuş ve kurtulmaya çalışmıştı onun kolları arasından. Ama Jungkook derin bir nefes almış ve kollatını daha da sıkılaştırıp yüzünü Haneul'ın ensesine gömmüştü.
Birkaç saniye hareketsiz kalmıştı işte Haneul o an.
Jungkook'un alarmı çalmaya başladığında hemen gözlerini kapatmıştı Haneul. Jungkook ise sarıldığı beli yavaşça bırakmış ve çalan telefonundaki alarmı hızlıca kapatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunny ✵ JJK ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Ağzını elleri ile kapatıp sırtını kapalı kapıya deydiren Haneul'ın başından aşağı soğuk sular dökülmüştü resmen. Elleri titriyor ve bacaklarını hissetmiyordu. Kelimenin tam anlamıyla dona kalmış bir şekilde ona doğru bakan maskeli seri...