✵42✵

1.3K 120 104
                                    

"Tamam sakin ol Haneul." diyip onu sakinleştirmeye çalışmıştı Jungkook. Ardından da gözlerini etrafta gezdirmişti.

"Oraya geleyim mi?"

Haneul Jungkook'un söylediği şeye olumlu anlamda kafa salladığında "Haneul?" demişti Jungkook. Haneul da "Ah, evet. Evet, gel. Tek başıma yüz yüze gelemem o komiserle. Hele gittik birde prezervatif falan... Of..." demişti bir elini beline yerleştirip.

Jungkook hafifçe gülümseyip "Sorun yok, beni bekle tamam mı?" demiş ve telefonu kulağından uzaklaştırıp konuşmayı sonlandırmıştı.

Hyun Woo "Ne oldu?" diye sorduğunda "Haneul'ın yanına gitmem gerekiyor." demişti Jungkook. Hyun Woo da "Tek başıma mı kalacağım burada?" diye sormuştu.

Jungkook askılıktan ceketini alıp Hyun Woo'ya döndüğünde "Yabancı değilsin" demiş ve ayakkabıları alıp kapıyı açmıştı. Ardından da "Evi çok karıştırma, bir yerlerde kelle bulabilirsin" diyerek hızlıca çıkmıştı. Hyun Woo da "Ne!?" diye bağırmıştı arkasından şaşkınlıkla.

...

Haneul kaldırımın kenarında otururken "Pşşt!" demişti Jungkook ona uzaktan. Haneul da Jungkook'u fark edip ayağa kalkmış ve hızlı adımlarla onun yanına gelmişti.

"Jungkook! Ne yapacağız? Gidemeyiz ki eve? Ama gitmemiz de gerekiyor..."

Jungkook Haneul'ın kolunu sıvazlayıp "Çok konuşma da gel" dediğinde adımlarını Haneul'ın evine doğru çevirmişti. Haneul da Jungkook'un bu rahat tavırı yüzünden gözlerini kocaman açarak "Nereye?" diye sormuştu sinirle.

Jungkook kapının önüne gelip evin ziline bastığında koşar adımlarla Jungkook'un yanına gelmişti Haneul. Ardından da "Neden bu kadar rahatsın ya?" diye sormuştu.

"Bilmiyorum, içimde iyi bir his var."

"Kesin söyleyecek..."

Dış kapı açıldığımda Jungkook Haneul'ın elini tutmuş ve içeri girmişti. Ardından da kolar adımlarla merdivenlerden çıkmışlardı ikisi.

Haneul'ın annesi "Aa Jungkook? Sen de mi geldin?" demişti kaşlarını havalandırıp. Jungkook da olumlu anlamda kafa sallayarak "Polisler size konuyu söyledi mi?" diye sormuştu.

"Hayır, sadece ifade için dediler. Olayı bilmiyorum"

Haneul annesine bakıp "Şu gezideki olay yüzünden." dediğinde "Ne olayı? Haneul neden bana bir şey anlatmıyorsun? Başın mı belada yoksa?" diye sormuştu. Jungkook da "Hayır, Haneul'lık bir durum yok. İçeri girdiğimizde göreceksiniz zaten" demişti.

Haneul'ın annesi olumlu anlamda kafa sallayıp "Geçin o zaman" dediğinde ayakkabılarını çıkartıp içeri girmişti ikisi. Ardından da ellerini yıkamak için Jungkook lavaboya yönelmişti.

Haneul da onun peşinden gidince annesi oturma odasında oturan polislerin yanına geçmişti.

...

Derin bir nefes almıştı Haneul. Ardından da son bir kez Jungkook'un gözlerine bakıp oturma odasına girmişti.

O komisere bakmak istemiyordu ki gözlerini yerden kaldırmamıştı zaten.

Jungkook ise direkt polis memuruna bakmıştı girer girmez. Ardından da komiserin havaya kaldırdığı kaşları ve şaşkınlıktan büyüttüğü gözlerini görmüştü.

Bunny ✵ JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin