"Sana bir soru sordum. Jungkook iti sen misin?"
Hyun Woo "Düzgün konuş" diyerek ayağa kalktığında çocuğun sol tarafındaki kişi elini Hyun Woo'nun omzuna koymuş ve onu banka itip oturmasını sağlamıştı.
"Ne var? Kimsin sen?"
Jungkook elindeki kitabı kenara bırakıp ayağa kalktığında "Haneul ile sevgiliymişsin? Doğru mu?" diye sormuştu sırıtarak. Jungkook ise "Oldu ki doğru... Sana ne?" demişti.
"Beni dinle. Haneul'ın peşinde kuyruk gibi geziyorsun zaten, sırf arkadaş olduğunuzu düşündüğümden bir şey yapmadım. Ama bundan sonr-"
"Elimde kalmadan defolsan iyi edersin. Ayrıca kendine de çeki düzen ver. Haneul seni tanımıyordur bile"
Jungkook karşısındaki çocuğa doğru bir adım attığında elinş Jungkook'un koluna atmış ve geri doğru çekmişti Hyun Woo onu.
"Onun beni tanımadığı senin onunla takılabileceğin anlamına gelmiyor piç. Haneul'dan uzak dur"
Elini yumruk yapan Jungkook konuşmak için dudaklarını araladığında "Hey! Bu kalabalık ne böyle?" demişti nöbetçi öğretmen onlara doğru gelerek.
"Arkadaşla sohbet ediyorduk hocam."
Çocuk elini Jungkook'un omzuna koyup etini yoğurmaya başladığında "Çek elini" demişti Jungkook çocuğun gözlerine bakıp. Hoca ise "Sanghyuk kavga falan çıkartmıyorsun değil mi?" diye sormuştu.
"Merak etmeyin hocam, yediğim iki disiplinden sonra bir şey yapmam bir daha."
Çocuk sırıtarak Jungkook'a baktığında kaşlarını havalandırmıştı Hyun Woo. Jungkook ise "Sana elini çek dedim" demişti.
Hoca Jungkook'un kısık çıkan sesini duymayıp uzaklaştığında "Çekmezsem ne olur?" demişti Sanghyuk. Jungkook ise gözlerini etrafta gezdirip dilini yanağına bastırmıştı.
"Bana bu hareketlerin sökmez aslan parçası. Dediğimi yap, yoksa canın yanar. Haneul benim ve benim olarak kalaca-"
Jungkook'un attığı sağlam yumrukla yere düşen Sanghyuk'un sözü kesildiğinde arkasındaki iki arkadaşı Jungkook'un üstüne gelmişti.
Biri onun boğazına yapıştığında Hyun Woo da arkadakine vurmuştu Jungkook'u kprumak için.
...
"Jungkook sen iyi misin ya? Nasıl kavga edersin!? Ne olacak şimdi söylesene?!"
Jungkook müdür yardımcısının odasının önündeki sandalyede otururken Haneul ellerini beline sabitlemiş ve Jungkook'a kızmaya devam etmişti.
"Onun bir suçu yok Haneul. O şerefsizler gelip bulaştı bize"
Haneul Hyun Woo'ya dönüp "Peki ya sen!? Şuna bak dudağın patlamış! Onları ayırmak yerine neden vurmayı seçtin!?" dediğinde "Tamam Haneul sakin ol" demişti Young Ae. Haneul ise "Ama ya disiplin cezası alırlarsa!? Jungkook sen okul birincisisin. Neden böyle bir şey yaptın?" demiş ve Jungkook'a bakmıştı.
"Bana piç dedi de ondan"
"Ayrıca Jungkook'un senden uza- Ağğh!"
Jungkook Hyun Woo'nun karnına hafifçe vurduğunda karnını tutup kaşlarını çatmıştı Jungkook'a. Jungkook ise "Hak etti ki vurdum işte. Uzatmasanız mı?" demişti Haneul'a.
"Çocuğun burnunu kırmış olabilirsin Jungkook. Kaşını da patlatmışsın zaten. Bu kadar vurmak zorunda mıydın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunny ✵ JJK ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Ağzını elleri ile kapatıp sırtını kapalı kapıya deydiren Haneul'ın başından aşağı soğuk sular dökülmüştü resmen. Elleri titriyor ve bacaklarını hissetmiyordu. Kelimenin tam anlamıyla dona kalmış bir şekilde ona doğru bakan maskeli seri...