Birinci Bölüm; Tatlı Mı? Koku Mu?

2.4K 118 787
                                    

Evvet yeni kurgu ile karşınızdayım.
Umarım hoşunuza gider... İlk Soukoku hikayem olan, İrresistible Love (Dayanılmaz Aşk)'taki gibi yazım hataları yapmamaya çalışacağım, umarım böyle dahada hoşunuza gider...

İlk yayınladığımda medyalar bölümü içermez demiştim. Vazgeçtim. İçeriyor!! O kadar güzel resimler varki...

Soyadlara fazla takılmayın, kurgu öyle ilerliyecek, Keyifli okumalar...🖤

-Abi...

-....

-Abicim kalk hadi...

-.....

-Kalkmıyor musun?

-......

-Pekala...

Karnıma giren acı ile gözlerimi açtım. Kardeşim, Kenji yatağıma çıkıp karnıma atlamıştı. Nefessiz kaldığımı hissedip, sağıma doğru döndüm. Dönmem ile Kenji'de yere düşmüştü.

-Kenji! Ne yaptığını sanıyorsun!?

Başını, yere vurması ile avuştururken, bana baktı. Onun bu haline baktığımda, içimdeki sinir aniden kaybolmuştu.

-Ablam seni çağırdı, okuluna geç kaldığını söyledi. Özür dilerim abi...

Bağırmam ve yere düşürmem ile içime doğan pişmanlıkla, yataktan doğrulup yere indim. Dizleri üzerinde oturan sarışın kardeşimin, önünde eğilip saçlarını karıştırdım. Yüzüne gülümserken, oda gülümseyip kalkıp bana sarılmıştı.

-Bir dahakine öperek kaldır, tamam mı? Yaptığın çok tehlikeli...

-Tamam abi!

Tekrardan saçlarını karıştırıp, ayağa kalktım. Yatağımın yanından geçip, masama ilerledim. Telefonumu elime alırken ayağa kalkan Kenji'ye döndüm.

-Büyük Abin nerde?

-Uyuyor...

Kaşlarım yavaşça çatılırken, sınıfın whatsapp gurubuna girdim. Yeni bir telefon katılmıştı.

-Okula gitmiyecekmi? Niye onu kaldırmadın?

-Okula gitmiyecekmiş, yani ablam öyle dedi.

-Anladım...

Telefonu masama koyup, duvardaki saatime baktım. Okula daha bir saat vardı.

-Pekala gel bakalım!

Yatağıma oturup, sırtıma çıkmasını işaret ettim. Gülerek yatağıma çıkıp, sırtımda yerini aldı. Ayaklarına ellerimi geçirip, hızla ayağa kalktım. Odamın açık kapısından fırlayıp, banyoya ilerledim.

Kapıyı açıp içeriye girdiğim vakit, lavaboda durdum.

-Hadi yüzümü yıka.

-Tamam!

Hafif eğilmem ile minik ellerini su ile buluşturup, yüzümü yıkamaya başladı. Arada gözüme parmağını soksada, en sonunda gülüp başımı çektim. Yetmemiş olucakki eline doldurduğu suyu saçıma dökmüştü.

-Kenji!

-Ahahaha! Üzgünüm abi ama çok eğlenceli!

-Ağh! Kurula yüzümü...

Eline havluyu alıp, rasgele sallıyarak yüzümü kurulamaya çalışıyordu, ama kurulayamıyordu...

-Kenjim, benim tatlı kardeşim... şunu düzgünce yaparmısın?

Sweet Blood ~Soukoku♡~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin