Yirmi Dokuzuncu Bölüm; Fitzgerald'ın Ortaya Çıkışı

501 45 110
                                    

Keyifli okumalar...🖤
Yazar'dan;

Dazai, Chuuya'nın ailesi ile beraber Aku ve Atsu'yu da öteki diyara götürmüştü. Büyük kraliyetin önüne geldiklerin de, Dazai hızlı adımlar ile krallığın kapısına gelmiş ve görevli adamlarına aile ile ilgilenmelerini emretmişti.

Aile Dazai'nin bu otoriterliğini izlerken, Dazai çoktan kanatlarını çıkarmış ve Lordun odasına uçmuştu. Uçan Dazai'e hayranlıkla bakan aile ve iki dost, gelen görevliler ile çekiştirilerek misafir odasına alındılar.

Dazai açık camdan odaya girdiğin de, babasını koltuğun da çayını yudumlarken gördü. Saygı ile kısaca eğildikten sonra, gözlerini babasının gözlerine dikti ve endişe dolu sesle konuştu.

-Baba, ben gelene kadar Chuuya'nın ailesini korumanı istiyorum.

Mori kısaca oğluna bakmış, ardından gülümsemişti.

-Pekala. Sen nereye?

-Chuuya'nın yanına...

-Dazai...

Dazai'nin cevabı ile Mori ciddileştiğin de, Dazai merak ile babasına bakmıştı.

-İnsan diyarın da, burada olduğun kadar güçlü olamazsın-

-Chuuya, yeteneğini kullanabiliyor! En azından onu koruyabilirim!

Dazai'nim bağırmasından sonra, Mori şaşırmıştı. İlk defa kendisine sesini yükselten oğluna bakarken, Dazai başını önüne eğmiş yumruklarını sıkmıştı.

-Lütfen baba... Ne istiyorsam onu yap!

Mori oğlunun kararlılığına sırıtmış, ardından elindeki bardağı masaya koyup ayaklanmıştı. Dazai yerle bakışırken, önüne gelen bir çift ayak ile yanağını ısırmış ve babasının vericeği tepkiyi beklemişti.

Mori elini kaldırıp Dazai'nin omzunu kavramış ve sıkmıştı. Dazai yavaşça başını kaldırıp babasının gözlerine bakmıştı. Mori gülümsemeye devam ederken, oğlunun yüzüne fısıldadı.

-Arkandayım, git ve sevgilini al gel.

Dazai yüzünde büyük bir şevinç ile babasına bakarken, Mori gülmüş ve arkasını dönüp odanın çıkışına yönelmişti. Elini kaldırıp sallarken, diğer yandan da konuşuyordu.

-Sevgilini kurtarmadan gelme! Bu bir emirdir ve bilirsin. Lordun emirleri kesindir...

Kapıyı açıp başını oğluna çevirdi ve gülümseyerek konuşmasına devam etti.

-Sevgilinin ailesi bana emanet ve emanete iyi bakıcağımdan emin olabilirsin, oğlum... Görüşürüz.

Mori kapıyı kapattığın da, Dazai yüzündeki gülümsemeyi silmeden elini cebine atmış ve boyut taşını çıkarmıştı. Hızlıca ovalayacağı sıra, sırtına gelen tekme ile öne doğru düşmüş ve sehpaya çarpmıştı.

Fyodor odanın içerisine girip Dazai'e bakarken, arkadan Mirai gelmiş ve Fyodor'u azarlıyordu.

-Belli ki acelesi var, neden böyle bir şerefsizlik yapıyorsun!?

Sweet Blood ~Soukoku♡~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin