Keyifli okumalar...
Sabahın hem rahatlatıcı, hemde rahatsız edici ışıklarıyla açtım gözlerimi. Yatağımda doğrulup etrafıma bakındım. Ardından elimi gözüme götürüp, gözümü avuşturdum. Görüşüm biraz daha net olduğunda, ayaklarımı yataktan sarkıttım.
Ufak bir esnemeden sonra saatime baktım. 09.45 idi. Ufak bir iç çekişten sonra ayaklanıp, gece çıkardığım kapşonluya yürüdüm. Cebinden telefonumu çıkartıp ekrandaki bildirimlere baktım. Haftasonu olması ile sınıfın gurubundan ses yoktu. Sadece Adını yeni gördüğüm bir gurup vardı.
Yakışıklılar ve Güzeller...
Ne bu şimdi? Düşüncelerimi aynen olduğu gibi guruba yazan, Osamu'ya cevap geç gelmemişti.
Yaratık; Bu yaptığınız saçma gurupta ne?
Yuan; Gerçekleri yazdım Dazai, güzel olmamışmı?
Yaratık; Olmamış? Hem sadece ders çalışılcak, bu kadar uğraş neden?
Yuan; Çünkü... Eğlenceli!
Yaratık; ........
Dazai'den yanıt gelmemişti. Açıkçası banada tuhaf geldi ama umursamadım. Birkaç saniye telefonla bakıştıktan sonra, gelen bildirim ile mesaja baktım.
Hinami; Dazai, evinin konumunu hala göndermedin... Bir sorun yok değilmi? Bugün buluşa bilecek miyiz?
Doğru, şimdi farkettim konumunu atmamış. Yoksa evi falan yok muydu? Düşüncelere dalarken bildirim sesi gelmişti.
Yaratık; *Konum* buraya istediğiniz vakit gelebilirsiniz. Kapatıyorum.
Hayvanca cevabından sonra offline olmuştu. Göz devirip konuma baktım. Buradan baya uzaktaydı ve neredeyse şehrin dışındaydı. İç çekip telefonu komodine koydum. Ardından hızla odanın kapısına yöneldim.
Odamın kapısını açıp kendimi koridora attım. Koridorda ilerleyip banyo kapısına dayandım. Kapı kolunu indiriğimde, kilitli olduğunu farkettim.
-Bu ne?
İçeriden gelen takırtı sesleri ile kapıyı çaldım.
-İçede kim var?
-Eben var Chuuya, insana banyoda bile rahat vermiyorsun...
Pekala... Rampo abim varsa uzak durmalıyım.
Kapıdan elimi yavaşça çekip, tuvalete ilerledim. Birkaç dakikalık işimden sonra yüzümü el lavabosunda yıkayıp çıktım. Odama ilerleyip odama girdim. Masama yönelip kendimi sandalyeme attım. Sandalyemde birkaç dönüş yaptıktan sonra bilgisayarımda durup, güç düğmesine bastım. Ardından açılan bilgisayarım ile ilgilenmeye başladım.
Geçen birkaç saatin ardından sıkılıp kalktım. Komodinin üzerindeki telefonumu alıp saate baktım. 11.30 idi. Pekala... Hazırlanmanın vakti gelmiş.
Hızla dolabıma ilerleyip kapaklarını açtım. Karşıma çıkan siyah bol tişörtümü elime aldım, ardından siyah dar kot ve koyu kırmızı kapşonlumu aldım. Aldıklarımı yatağıma koyup masamın çekmecesine ilerledim. Çekmeceyi açıp boyun süsümü ve siyah eldivenlerimi çıkardım. Okulda değildim ve rahat takılıcaktım.
Çıkardıklarımı da yatağıma koyup kapıma ilerledim. Kapıdan çıkıp banyoya ilerledim. Elimi kapı koluna koyup derin bir nefes aldım. Ardından kolu indirip içeriye girdim. Boş olduğunu görünce hemen kapıyı kapatıp kilitledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Blood ~Soukoku♡~
Teen FictionVampir kurguludur, anime ile alakası yoktur. Yetişkin içeriklidir. Ağır Smut içermektedir!!!🔞 Keyifli okumalar...🖤 Bölüm'den bir kesit~ Dazai elini belime attı ve dikkatimi çekmek için biraz belime baskı yaptı. Yüzümü ona çevirdiğimde dudağını bü...