Kırk Birinci Bölüm; Çifte Randevu

332 31 114
                                    

Keyifli Okumalar...🖤

-Boku yedik desene?

-Ah, Chuuya-kun... Dememen gerekiyordu.

-Hafızasını silemez misin?

-Seira ve ben Kurt adamız. Hafıza silemeyiz.

-Peki, ya Tao? Sen yapabilirsin.

Gecenin karanlığında Tsurimi tarafındaydık ve büyük köprü altında şarapla içki yudumluyorduk. Neden mi?

Hinami'ye melez bir vampir olduğumu ve Dazai ile evli olduğumu söylediğimde, hızla kafeyi terk etmiş ve yüzümüze bile bakmamıştı. Aramalarıma ise hiç cevap vermemişti. Pişman mıyım? Belki... Ama-

-Gerçekleri öğrenmesi daha iyi olabilir.

-Ne?

Tao'nun elindeki telefona bakarak konuşmasını dinledikten sonra, tek kaşımı kaldırdım ve devamını getirmesini bekledim.

-Yaklaşık 3 gündür sahte hesaptan bana yazmaya çalışıyor. Bilmediğimi düşünüyor ama ben bir hackerım. Bilmemem imkansız.

-Dur bir dakika... Hinami sana fake hesaptan mı yazıyor!?

-Evet, merak edip bilgisayarını ve telefonunu hackledim. Ve... Gayet hoş şeyler gördüm denebilir.

-Seni sapık!

-Dediğim gibi. Gerçekleri, "eğer ona güveniyorsan" bilmesinde bir sakınca görmüyorum.

Dedikleri ile yerime sindim ve elimdeki şarap şişesine bakındım. Önümdeki kanalda yüzen paket çöplere parlayan mavi gözlerim ile bakınırken mırıldandım.

-Evine konuşmak için gitsek? Bizden korktuğu kesin.

-Bu saatte evine gitmek mantıksızlık olur.

Hemen çaprazımda oturan Akutagawa konuşup elindeki içki şişesini dudaklarına götürdüğünde, Atsushi konuşmanın devamını getirdi.

-Bilirsin, o bir kız ve bizim... Hayır sizin ne olduğunuzu biliyor. Sıkıntı çıkabilir.

Yavaşça başımı salladığımda, Takeo iç çekti ve doğruldu. Yanımızdan ayrılırken arkasından bakınmaya başladım.

-Nereye, aptal kardeşim?

-Seni ilgilendirmez, beyinsiz kardeşim.

Tao iç çekip omuzlarını silkti ve arkasına yaslanıp telefonunu eline aldı. Bildirimlere bakarken yüzüne bir gülümseme doğdu ve bizlere bakıp konuştu.

-13 yeni mesaj. Hepside fake hesaptan. Bu iş eğlenceli oluyor ha?

Tao gülümseyip mesajlara cevap yazmaya başlarken, iç çektim ve şarap şişemden birkaç yudum aldım. Yavaşça sarhoş olmaya başlarken bu boktan durumu nasıl düzeltebileceğimi düşünüyordum...

Dazai'e söylesem? O bir yolunu bulur muydu?

-Hasiktir...

Sweet Blood ~Soukoku♡~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin