Ağır cinsellik içermekte... Baya ağır, dikkat!
Keyifli okumalar...🖤Lord Mori'nin hikayeyi anlatmasının ardından, dinlenmemiz için odadan ayrılmasını izledim. Dazai koltuğun da otururken, ayağa kalktım ve kabanımı yatağa bıraktım. Ardından odanın kapısına ilerleyip kapıyı kilitledim ve yere odaklanarak düşüncelere dalan, Dazai'nin yanına ilerledim.
Koltukta yanına oturup, elimi omzuna koydum ve biraz sıktım. Ardından gözlerimi yumdum ve başımı koluna yasladım. Ardından mırıldandım.
-Ben duşa giriyorum... Geliyor musun?
Dazai dizimin üzerindeki elimi tutmuş ve hafifçe sıkmıştı. Ardından başını çevirip, saçımdan öptükten sonra mırıldandı.
-Evet, geleceğim bebeğim... Bana sadece biraz zaman ver. Düşünmem lazım.
-Oh, peki.
Onaylayıp yavaşça ayağa kalktım ve banyoya ilerledim. Banyonun kapısını açıp içeriye girdim ve pantalonumun kemerini çözüp, pantalonumu indirdim. Ardından baksırdan da kurtuldum ve elimdeki eldiveni çıkarıp dolaba koydum. Ayna da kendime bakarken gülümsemiştim. En ufak işkence izi yoktu. Sanki yeni doğmuş gibiydim.
Bu düşünceler ile gülüp kabine yaklaştım ve kaydırmalı kapağını açtım. Ardından içine girip kapıyı ardımdan çektim ve suyu açtım. Soğuk su bedenim de gezinirken irkildim. Birkaç saniye sonra sıcak su akınca rahatladım ve elimi duvara dayayıp başımı eğdim. Saçımın ıslanması ve yanağımdan sarkması ile düşüncelere daldım...
Ailem şuan ne yapıyordu? İyi miydiler? Beni merak etmişler midir? Ya hafızaları silinmişse... Ya beni hiç hatırlamazlarsa...
Düşünceler arasında iken, belime sarılan eller ile irkildim ve zıpladım. Başımı hızlıca arkama çevirmem ile ıslak saçım Dazai'nin yüzünü resmen yalamıştı. Hınzırca gülmeye başlayan Dazai'e karşılık olarak, başımı eğmiştim ve bedenimi ona çevirip ellerimi boynuna dolamıştım. Göğüsü ile bakışırken o üstüme yürümüş ve beni duvara yaslamıştı...
Çok geçmeden çenemi kavramış ve başımı kaldırıp, dudaklarıma yapışmıştı. Özlem duyduğum yumuşak dudaklarına karşılık verdiğimde, boynunda olan elimi hareket ettirip saçını kavradım ve asıldım. Asılmam ile ağızıma minik bir inilti bırakan Dazai'e karşı, gözlerimi hafif araladım ve mükemmel görüntüsünü izledim.
Dazai dilini dilimin üzerinde gezindirirken, ağız sıvımız ılık su ile beraber dillerimizi daha kaygan hale getiriyordu. Bu his karnımın amuda kalkmasını sağlarken, Dazai elini kalçama getirmiş ve beni kaldırıp sertçe duvara yapıştırmıştı. Bacaklarımı beline sardığım vakit, nefessiz kalmıştım ve zorlukla ayrıldım.
Birbirimize şehvetle bakarken, Dazai sağ elini yanağıma getirmiş ve yanağımı okşuyordu. Yanağımı eline yaslarken, baş parmağını ağızıma yöneltmiş ve yalamamı sağlamıştı. Baş parmağını yalarken, arada ısırık atıyor ve dilimi parmağının etrafın da gezdiriyordum.
Dazai bu yaptıklarımla kaskatı kesiliyor ve alt tarafın da kabarmaya başlayan erkekliğini bana bastırıyordu. Erkekliğime baskı yapan erkekliğini hissettiğimde, parmağına inlemiş ve gözlerimi aralayıp gözlerine bakmıştım.
Dazai bana koyulaşmış kızıl gözleri ile bakarken, elini çekmiş dudaklarıma yapışıp elini deliğim de gezdirmişti. Deliğim de hissettiğim serinlik ile irkildim ve Dazai'nin erkekliğine doğru zıpladım. Darlıkla beraber ikimiz de sert bir şekilde inlediğimiz de, Dazai benden ayrılmış ve yüzüme fısıldamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Blood ~Soukoku♡~
Dla nastolatkówVampir kurguludur, anime ile alakası yoktur. Yetişkin içeriklidir. Ağır Smut içermektedir!!!🔞 Keyifli okumalar...🖤 Bölüm'den bir kesit~ Dazai elini belime attı ve dikkatimi çekmek için biraz belime baskı yaptı. Yüzümü ona çevirdiğimde dudağını bü...