SIN ALAS

1.1K 122 160
                                    

    Sin alas  - უფრთო

    Suicideboys - kill yourself

ჯონგუკი მამის წინააღმდეგ ღიად არ მიდის. ამის ძირითადი მიზეზი იუნგია, რომელსაც ალფისგან განსხვავებით, სახლიდან რამდენიმე დღით გაუჩინარებითაც კი ვერ უშველის თავს მუდმივი ზეწოლისა და ლექციების კითხვისგან. ალფა ცდილობს უფრო მეტად არ დაძაბოს სიტუაცია სახლში, რომ ომეგამ არ ინერვიულოს. მაგრამ ახლა უკვე ადრიანად ბრუნდება, მანამდე სანამ იუნგი დასაძინებლად დაწვება და შეძლებისდაგვარად ცდილობს მეტი დრო გაატაროს მასთან. ამასთან ერთად ჯონგუკს ძველებურად დაჰყავს იუნგი სკოლაში, თუმცა სამსახურის გამო ხანდახან ვერ ახერხებს. ერთად თამაშობენ ჯენგუს, ვახშმობენ და მიუხედავად ილანის გამუდმებული მეთვალყურეობისა, ერთმანეთთან ურთიერთობით ტკბებიან.

სახლში მაინც მძიმე ატმოსფეროა, მამა ძმებს შორის სიახლოვის თემას აღარ უბრუნდება, იუნგი კი ცდილობს მამიკო არ მიიყვანოს ისტერიკამდე და დისტანციას ინარჩუნებს ჯონგუკთან. ასე გრძელდება ახალ წლამდე, როდესაც ჰიუგო წყვეტს რამდენიმე კაცი გამოუყოს ჯონგუკს და რაკუნში გააგზავნოს საქმეზე. ჯონგუკს არასოდეს მოუყოლია იუნგისთვის თავის სამსახურის შესახებ, ომეგა კი რომელმაც თავადაც კარგად იცის რას საქმიანობს ალფა, ძლიერ განიცდის მისი ხანგრძლივი არ ყოფნისას. ამ დავალების შემდეგ ჯონგუკი და ჰოსოკი უფრო მეტ დროს ატარებენ კარტელში და ძალიან იშვიათად ჩნდებიან სახლში. ალფები უხმოდ ასრულებენ თავიანთ სამუშაოს და უნაკლო რეზულტატისთვის და მეთოდებისთვის შექებას და დამატებით პრემიებს იღებენ ჰიუგოსაგან. ახლა ჯონგუკს კარტლეში როგორც ელ დიაბლოს ისე იცნობენ. ალფამ პირველად ეს სახელი ერთერთი საქმის დროს გააჟღერა მეზობელ ტერიტორიაზე, სანამ სასხლეტს გამოკრავდა თითს, თავის მოწინააღმდეგეს განუცხადა რომ ელ დიაბლოა.

GANGSTASWhere stories live. Discover now