Eğlence Merkezi

884 19 7
                                    

Okuyacağınız bölümde sadece karakterin hepimiz gibi sıradan bir yaşantısı olduğunu belirtmek istedim. Ayrıca bu bölümde ben üniversite kaydına gittiğimde ne hissettiysem aynisini Aselsu'nun dilinden anlattım:) Eğer bu bölümü okuyup beğenmezseniz SADECE en son yazdığım bölüme göz atmadan okumayı bırakmayın derim. Çünkü gitgide heyecanlanan bölümler sizleri bekliyor ;)

Güzel , parlak güneşin enerji saçtığı kalabalık ama huzurlu bir gündü ; çünkü uzun bir maraton olan üniversite sınavı koşuşturması sonunda bitmişti. Kazandığım üniversitenin kapısında kayıt için beklediğime hala inanamıyordum ; İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ EDEBİYAT FAKÜLTESİ :) .Elimde belgelerim sıradayım işte . Birisi çimdik mi atsa bana ne. Ay ne diyorum ben böyle. İyice şaşırdım heyecandan. Ee sonuçta ilk defa üniversite kazanıyorum onsekiz buçuk yaşındayım ... mmmm ... yok yok on dokuz yaşındayım .Sonuçta şunun şurasında ne kaldı on dokuza. Ayhhhh Aselsu sanırım sıra sana geldi. Üniversitedeki hocalar bile ayrı bi karizma yaa. Dilim damağım kurudu ne diyecem ki . Şapşal görünmem inşallah.

-Merhaba ben kayıt yaptıracaktım .(Ne dedim ben yaa herkes bunun için burda zaten ne şapşalım, sus ve sadece sana sorulan sorulara cevap ver Aselsu)

--Evet farkındayım herkes bunun için burda (Nasıl da tatlı yandan yandan gülümsüyor adam , neyse şaşkınlığıma verdi bişey demedi) . Adın neydi?

-Aselsu Yıldız

--Belgelerini alayım... Resminde burdaaymış , tamam. hmmm...Üniversitemizde yarızamanlı çalışmak istermiydin?

-Hmmm yok ben çalışmayayım derslerime odaklanmak istiyorum, teşekkürler.

--Anladım . İşlemlerin bitti , şu ilerdeki bankodan seni bilgilendircekler.

-Peki teşekkürler( Sandığımdan kısa sürdü yahu bankoyu da buldum mu işim tamam )

Bankoyu da buldum . Sandığımdan hızlı ilerliyor bu işler .En iyisi girmişken biraz kampüsü dolaşayım .

Ne kadar büyükmüş böyle inanamıyorum ben buranın öğrencisi miyim şimdi , harikaa :) Resmen Harry Potter'ın okuluna benziyor. Utanmasam zıp zıp zıplayacam yahu ^_^ Gez gez bitmedi çıkış ne taraftaydı . Hah şurdan sanırım . Dışarı da çıktım .Bir adım içerdeyim bir adım dışardayım şaka gibi . Ağzım kulaklarıma varıyor acayip özgür hissediyorum bitti sonunda şu yarış :)

Şöyle kollarımı açayım gökyüzüne bakayım derin bir nefesss ohhhhhh be işte bu. Artık eve gidebilirim.

-Anneeee ben geldiiiiiiimmmmmmm .

--Hoşgeldin tatlım . Nasıl, kayıt oldun mu ? Sorun çıkmadı di mi kızım ? Ne hissediyorsun :) ?

-Evet kaydoldum hiçbir sorun da çıkamadı veeeee kendimi kuş gibi hissediyorum annemmmmm benimmmm muckk muckkkk :*

--Ayh bu ne neşe böyle , maaşallah yavrum . Aferin benimm kızıma dur bir sarılayım kuzummm benimm. Hadi inşallah herşey daha güzel olur.

-Amin amin anneciğim.

-Anne yarın kızlarla eğlence merkezine gitmeyi düşünüyoruz. Bu kadar stresli günlerden sonra zaferimizi kutlayacağız.Zevkli heyecan iyi gelir , Gidebilir miyim ?

--Gidin bakalım . Hak ettiniz (Nasıl da güzel gülümsüyor gülüşünü sevdiğim annem. Yoksa bugün mü herşey bana güzel görünüyor anlamadım ki)

Odamda çalışmadan , test çözmeden , sonuç bekleme derdi tasası olmadan oturuyorum. Biriktirdiğim bütün filmleri de izleyebilirm artık . Yarın kızlarla da konuşuruz .Acaba onların kayıt günü nasıl geçti .

GÖZLERİM TAMAMEN KAPALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin