Pelin ve Savaş

66 5 19
                                    

Artık ara tatile girmiştik. Finallerim harika geçmişti. 15 günlük tatilimiz vardı ve ben bu süre boyunca Ali Ekrem'i göremeyecektim. Belki daha iyi olur. Neden yeterli aydınlığa ulaşamamın sebebini bulurum böylece. Kalbimin sesini dinlemeye çalışmaktan çok yoruldum, birazda kafamı dinlesem iyi olacak gibi gözüküyor.

Bunun yanında Pelinle de daha fazla zaman geçirebileceğim demek oluyor bu tatil. Uzun zmndir doğru dürüst konuşamadık vizeler sınavlar derken. Savaş'tan ses çıkmadığını ve bunun için Pelin'in bayağı üzüldüğünü biliyorum sadece. Artık tam detayları öğrenebileceğim:)

Veeee bugün TATİLİN İLK GÜNÜ.

Tabikide her öğrenci gibi çok mutluyum. Tatil kelimesi anında insanlarda gülümseme yapan sihirli bir kelime gibi :) Dönemin son günü Ali Ekrem'in bana görüşemeyeceğiz diye uzun ve hüzünlü bakışını geçersek bu tatilin süper olacağına dair hislerim var. Ama önce namaz kahvaltı ve Pelin'i aramacalar yapmalıyim :)

Pelin öğleni kılıp bize gelecekmiş. Çünkü annem bugün her nedense dışarı çıkmamı istemiyor. Pelin odasını kardeşiyle paylaştığı için özel şeyler anlatacak bir ortamıda yok. O yüzden bize gelecek. O zmn o gelmeden onun için limonlu kek hazırlayayım. En iyi yaptığım tatlı bu ve Pelin çok sever :)

Sonunda Pelin geldi ve çayimizi , kekimizi, böreğimizi alıp odama geçtik. Hal hatır sorduktan sonra konuşmaya başladık. Tabi sohbete görünmez Derin de dahil :)

"Ayh iyiki geldin Pelin. Uzun zmndir doğru dürüst konuşamadık."

"Aynen aynen. Güzel oldu. Odanda buluşmayı özlemişim. Çocukluğumuz geldi gözümün önüne."

"Yaa evet. Sen gelince Ceylin hep bizi dinlemek için dolabima saklanirdi. Ben de ona çok kızardım. Oysa şimdi yaşasa ona hiç kızmam."

"Allah rahmet eylesin. Özür dilerim hatırlattım."

"Yok sorun değil. Böyle birşey unutulmamali zaten. Neyse.."

"Iyi misin?"

"Evet evet iyiyim. Şey Taner nasil? Eminim sen Derinden daha objektif anlatirsin. Çünkü Derin'e kalsa aşk yaşıyorlar:)" dedim alaycı bi gülümsemeyle. Pelin de gülüyordu.

"Yaa Aselsu."dedi Derin utangaç.

"Valla Taner gayet iyi görünüyor. Acayip kız hayrani oluştu unide. Nerdeyse herkes ondan bahsediyor. Zaten biliyorsun bi yürüyüş bi hava dersin kim geliyor. Herkes sanatla uğraşıyor diyr havalı ama onun havası bi farklı kalıyor. Açıkçası onun için sevindim ama biraz da kirildim. Ne çabuk unuttu benide topladı kendini böyle. Kolay mi beni bu kdr çabuk unutmak ya. Sonuçta çocuk bana ölüp bitiyodu yaniii. Artık rüyada Derinle napiyorlarsa?"dedi imalı imalı Pelin.

"Ayy kusura bakma ama hiç kolay olmadi seni unutturmak. Ömrümden ömür gitti. Hem naptigimizdan size ne yahu? Özel özel!!" dedi Derin utangaç. Ben de Pelin'e aktardım. Hepimiz gülüyorduk.

" Peki Pelin şimdi Savaş seni hiç aramadı mı?"

"Yok aramadı. Ben de gurur yaptım aramıyorum. Yaa Aselsu ben bu kdr umursanmayacak biri miyim ya? Ilgim olduğunu biliyor. Beni çay kahve içmeye falan da çağırmıştı. Tamam uzun konuşmadık ama ben orda ümit görmüştüm. Boş muymuş yani?" dedi kizgin ve kırgın bir halde.

"Yani haklısın da zorla sevmek olmaz ki. O sana senin ona beslediğin gibi bi sevgi beslemiyor en başından beri. Ama senden hiç hoşlanmadığını da düşünmüyorum. Beni de aramadı açıkçası. Napiyor hiç bilmiyorum."

"Sen arayamaz mısın Aselsu? Ama beni katma olaya. Ben yokmuşum gibi yani." dedi iki eliyle ellerimi tutup ıslak gözlerle bana bakarak.

"Tabi ararım da ne diyecem?"

GÖZLERİM TAMAMEN KAPALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin