Tüm Bunlar Gerçek Mi?

306 8 1
                                    

**Önceki böülümlerdeki Küçük Değişiklikler ve hatırlatmalar:

-Yaa ben bu vakitleri çok seviiyorum. Tek sorun kalkınca çok karanlık oluyor ev. Karanlık içimi ürpertiyor.Tabi bu yüzden de ben hiç karanlıkta uyumam. Her zaman odamın ve koridorun ışığı mutlaka yanık olur. Böylece bizim evde geceleyin uyanmak korkunç olmuyor :) 

-Gözümü kapattım gözleri yeşil , açık kahve tonlarında hafif kıvırcık saçlı , kumral , 1.83 boylarında, ne iri ne zayıf ama kaslı, uzun beyaz elbiseli ,  omzuna çapraz olarak astığı siyah bir yayı , belinde siyah okları olan bir sadağı (bele takılan kemerli ok kabı) ve siyah botlarıyla ellerini arkada bağlayıp dimdik durarak alttan alttan  tatlı sert bir gülümsemesiyle bana bakan bir savaşçı .

-Birde baktım ki ;hastanedeki o genç aynı kıyafetleriyle sadağındaki oklardan birinin üstünde uçarak arabanın yanına bir eliyle tutunmuş vaziyette sörf yapar gibi hızlıca geliyor. 

--------------------------------------------------------------------------------Yeni Bölüm---------------------------------------

Arabadayken tüm yol boyunca gözlerimi kapadım. Arabanın yanında gelen adı Asil olan adamı izleyebildim sadece. Neden bilmiyorum ama ona güveniyorum. Varlığına inanıp inanmamakta ise hala tereddütlüyüm. Gözümü açtığımdakiler mi yoksa kapadığımdakiler mi gerçek? Belki ikisi de gerçek. Hangisi doğru bilmiyorum ama şu an hissetiiklerim korkularım ve yaşadıklarım tamamiyle gerçek. Acaba ayetelkürsi ,felak , nas okusam gider mi? Zarar verecek bir hali de yok gibi esasen ama nerden bilebilirim. Ben en iyisi okuyayım ; Bismillahirrahmanirrahim Allahu la ilahe illa hüvel hayyül kayyüm......

Eeee hiçbişey olmuyor. Aynen yerinde duruyor. Zararlı biri değil herhalde . Bak yaaa dua okuduğumu görünce nasıl da sırıtıyor. Zaten yol boyunca bir önüne bir bana bakıp duruyor yandan yandan. Töbe töbe yaaa ben neler yaşıyorum böyle. Ya böyle gözüm kapalıyken eve gelecekse bu çocuk, o zaman anamın babamın gözü önünde eve adam mı atmış oluyorum , ayyyhhh ne utanç verici :/ Ne diyorum ben yaa ne alakası var çok alemsin Aselsu :) Gözümü açsam mı , kapalı mı kalsa ! Gelsin mi gelmesin mi? En iyisi biraz daha tanımaya çalışayım onu.

-Adınız Asil demiştiniz dimi ? 

--Evet, benim adım Asil. 

-Şimdi gözümü kapamamı istediniz kapıyorum ama neden benimle gelmek istiyorsunuz? Gelip ne yapacaksınız?

--Endişeleniyor musunuz?

-Elbette,endişeliyim . Sonuçta sizi tanımıyorum. Belki siz de bana düşmansınız.

--Düşmana benzer bir halim mi var?Kaç tane beyaz giymiş kötü adam gördünüz , labratuvar önlüğü hariç :D Sizi korumam gerekiyor ve bunun için yanınızda olmam lazım. Eğer gözünüzü açarsanız burada kalırım. Ve benden önce onlar sizi bulurlarsa yanınıza yetişmem gözünüzü kapalı tutma sürenize göre değişir. Belki de herşey için çok geç olur.

-Ya bu "onlar" dediğiniz kim ? Kimler ?

Tam o sırada babam " Aselsu geldik kızım , görmüyor musun ? Uyudun mu gözlerin kapamışsın? Yoruldun tabi. Dediğin gibi katil bir adam varsa onu bulunca mahvedecem."dedi. 

Mecburen konuşma yarım kaldı ve gözlerimi açmak zorunda kaldım. 

-Yok babacım uyumuyordum. Sadece öyle gözlerimi dinlendiriyordum. İnşallah o adam bulunur. Peşimi bırakacak biri gibi görünmüyordu :(

"Korkma evladım baban yanında artık , yalnız değilsin , geçti hepsi ." diyerek bana sarıldı. Ah şu güven duygusu insana tam olarak yüreğinden hissetmek için gözlerini kapattırıyor.

Tabi kapattığımda da biran için unuttuğum Asil'i gördüm. Bize bakıp gülümserken " Artık yalnız değilsin Aselsu. Gözünü açtığında baban , kapattığında ise ben senin güvenliğini sağlayacam."  dedi yine ellerini arkadan bağlamış dimdik durur bir halde.

Neden bilmiyorum ama onun bu sözü beni iyi hissettirdi. Sanki bu cümle babamın kucağındaymış gibi aynı yumuşaklıkta beni sarmıştı. Babamın koluna geçip apartmana girdik. Merdivenleri çıkarken dahi kolundaydım , arkamızda da Asil yavaş geliyordu. Hala neler olduğunu anlamasam da gözümü sık sık açıp kapayarak Asil'in de bizle eve kadar gelmesini sağladım. Artık evimdeydim. Birden aklıma öğle namazı geldi.

-Baba saat kaç ,  öğle vakti çıktı mı?

--Yok kızım daha 1 saat var. Hadi bir abdest al namaz kıl kendine gelirsin dedi.

-Haklısın , dedim gülümseyerek.

Gittim gittim de nereye gitsem Asil de yanımda geliyor. Başımı açıcam abdest alıcam o bana bakarken nasıl yapıcam. En iyisi odama bir gideyim de şu konuyu konuşalım. Yoksa salonun ortasında ayakta uyudum ya da  körebe oynuyorum sanacaklar :D

Odama gittim , kapımı kapattım ,tabi sonrada gözlerimi kapattım mecburen .

-Asil , bak tamam buraya kadar geldiniz ama heryere benimle mi gireceksin. Üstelik ben kapalıyım sen erkeksin .Bu böyle bir tuhaf başka yolu yok mu bunun , yani şu koruma şeysinin, hernesiyse bilmiyorum. Ayrıca neyden korunuyorum hala bilmiyorum.

--Çok sabırsızsın Aselsu. Bu gece rüyanızda herşeyi anlatmaktan öte göreceksiniz. Ama sınırlarınız olması sebebiyle haklısınız. Gözünüz açık olduğu müddetçe ben sizi , siz de beni göremezsiniz. İçiniz rahat olsun. 

-İyi de sürekli gözümü açık tutamam ki. Kapamam gerekiyor arada ben insanım .Ne sandın beni :/ ?

--O zaman şimdi söyleyeceğimi iyi dinleyeyin. Gözlerinizi kapatıp fısıldayarak "geri dur" derseniz ve ellerinizi yana doğru iter gibi yaparsanız 15 dk boyunca gözünüzü kapadığınızda ne ben ne başkası kimse sizi göremez. O sırada abdest . banyo .lavabo gibi ihtiyaçlarınızı giderebilirsiniz. Yanınızda durmam sizi rahatsız ediyorsa eğer gün içinde yanınızda durması için arkadaşım Derin ile sizi rüyanızda tanıştırırım. 

-Derin mi? Sizin arkadaşınız da mi var . yani daha devamınız var ? Bu nasıl iş Allah'ım , kafayı mı yedim acaba!

--Heralde yani biz de sosyal yaratıklarız , sadece sizin aleminizde sosyal ilişkiler yok :) Yalnız Aselsu ! Bu dediğimi her saatte yalnızca bir kez kullanabilirsiniz. Yani 15 dk gizlenebilir 45 dk gizlenemezsiniz. Eğer hesaplayarak kullanırsanız sizin için daha iyi olur.

-Ayh bayılacam. Gerçek mi bu? Lavobaya gitmek için hesap kitap mı tutucam , ya ishal olursam napcam :/ Bugünü bir atlatayım da yarın neler yapabileceğimize bakarız. Peki aklımda bulunacak bu bilgi. Delilik yaaa!! O zaman deneyelim bakalım . "Geri dur"

aaaaa gerçekten Asil yok. Gözümü açsamda kapasam da görünmüyor. Tam o sırada kapı tıklayınca ödüm koptu , gözümü açtım ,yerimde zıpladım resmen, başparmağımı ağzıma götürüp hafifçe dişimi yukarı doğru ittirdim . Annemmiş meğer "Kızım napıyorsun odada . Hadi namaz kaçacak şimdi. "

-Haklısın anne. 

Az daha unutuyordum. Benim 15 dakikam var.2 dakikası şaşkınlıkla gitti zaten. eee tuvaletim var mı ? yok o zaman direk abdest alayım. Koş Aselsu koş. Zamanla yarışıyorsun. Başımı açtım kollarımı sıvadım sırayla abdestimi aldım kurulandım. Başımı geri örttüm , koşarak namazlığa vardım. Dakikalarla yarışıyordum.

Öğlenin ilk sünnetini kılmaya başladım. Daha 2. rekattayken gözümü kapadığım bir anda yanımda beni izleyen birinin olduğunu farkettim. Etek ucunun beyaz siyah bot giymiş biri olduğunu görünce herhalde 15 dk doldu, Asil gelmiştir diye biraz rahatlasam da namaz boyunca beni izliyor olmasından gayet geriliyordum.Namaz bitip selam verince gözlerimi kapayıp Asil'e "En azından ben namaz kılarken arkanı dönemez misin? Gözlerini dikip izlemek zorunda mısın?"dedim sinirli bir halde. O da" tabiki sorun yok ,sırtım size dönükkken de sizi koruyablirim" diyerek gayet umursamaz bir halde başını hafif yuvarlayarak kaldırıp birazda cool bir edayla arkasını döndü. Birde sonraki suratımın halini görmek için vücudunu döndürmeden başını yana çevirip sırıtarak bana baktı.İyice gıcık oldum. Niye sırıttı ki şimdi. Namaz kılıcam aklımı meşgul eden konuya bak.Töbe töbe... Herşeye rağmen namazımı tamamlayabildim çok şükür. Bugün bitecek mi acaba , acaba bugün cidden son günüm mü? Allah'ım sana geliyorumm.......!

GÖZLERİM TAMAMEN KAPALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin