Ali Ekrem'in elleri titriyordu. Yine de kalemi bırakmıyor imzalamaya çalışıyordu. İmzası titrek titrek oluyordu. Belliki o imzayı atmak için son gücünü kullanıyordu. Sırtından tutup ona seslendim. Iyi olup olmadığını sordum. İmzasını yarim yamalak tamamladıktan sonra bana başını çevirip fısıldarcasina gözlerimin içine bakarak konuştu.
"Artık iyiyim karıcığım." deyip hafifçe gülümsedi. Sonra son bir nefes alıp gözleri yukarı döndü ve bayıldı. Başı masaya düştü ve elindeki kalemi düşürdü.
Şok olmuştum. Defalarca ona seslendim ama ses vermiyordu. Annesi hemen acil müdahele için evin önünde bekleyen ambulansa seslendi. Sonrada babasiyla birlikte hızla Ali Ekrem'in yanına koştular ve beni kenara iterek oğluna sarıldı.
Zaman kaybetmeden hastaneye gittik. Kalp ritmi çok düzensizdi, düzeltilemiyordu . Müdahaleler yapıldıktan sonra yoğun bakıma alındı ama kimseyi yanına almıyorlardı.
Ağlamaktan artık önümü görmüyordum. Sadece dua ediyordum. Annesi perişan olmuştu. Camın yanından ayrılmıyordu.
Tam bu sırada annem aradı. O kdr kötü hissediyordumki annemi yanımda istiyordum. Telefonu açtım.
"Alo kızım"
"Alo anne" dedim ağlar vaziyette.
"Noldu kızım? Sen ağlıyor musun?"
"Anne ben çok kötüyüm lütfen yanıma gel."
"Tamam Aselsu ,Aselsu nerdesin? Noldu kızim anlat çok korkuyorum."
"Hastanedeyim anne lütfen gel sana ihtiyacım var. Benim yüzümden birisi ölüyor lütfen gel."
"Neeee??!! Kizim tmm tmm geliyorum.. Sakin ol kızım tamam geliyorum ben hemen. Hastanenin tam adını bana mesaj at hemen. Ben geliyorum." dedi. O da ağlıyordu.
40 dk sonra babamla birlikte hastaneye geldiler. Onları görünce ayağa kalktım. Annemle babam beni gelinlikle görünce şok oldular. Babam bi hışımla yanıma gelip bana bi tokat attı.
"Yoksa sen bizim iznimiz olmadan evlenecek miydin? Bizde biricik kızımızın bize ihtiyacı var diye işimizi gücümüzü bıraktık geldik. Hele bak bir de utanmadan gelinlik giymiş bizi ayağına çağırıyor. Sen ne zmn arkamızdan iş çevirir oldun Aselsu?" diye öfkeden köpürüyordu. O konuştukça ben daha çok ağlamaya başladım.
Tam o sırada yoğun bakımın önündeydik diye babamın sözlerini Ali Ekrem'in annesi de duymuştu. Ağlar vaziyette babamin yanına gelip konuşmaya başladı.
"Beyefendi lütfen Aselsu arkanızdan iş çevirmedi. Çocuğa kızmayın , ben ısrar ettim. Bakın yoğun bakımda oğlum yatıyor." dedi Ali Ekrem'i göstererek. " Onun ölmeden önce son dileği yalandan da olsa Aselsu ile evlenmekti. Sevmiş oğlum ne yapalım, gönül bu!! Anne baba olarak bizi çok iyi anlarsınız. Çocuğumu kaybetmek istemiyorum. Mutlu olsun istiyorum. Elimden gelen tek şey onun bu isteğini yerini getirmekti. Aselsu'ya ben ısrar ettim. O hiç istemedi. Düğün de gerçek değil. Sadece hasta bir çocuğun hayali o kadar. Lütfen Aselsu'ya kızmayın. O iyi bir kız." dedi.
Babam yumuşamıştı. Ama siniri tam geçmemişti. Tam o sırada Ali Ekrem'in odasına hemşireler ve doktor girdi koşa koşa.. Bunu gören annesi Ali Ekrem'i görmek için hemen cama fırladı. Tabi ben de.. Ali Ekrem'e yine birşeyler oluyordu. Yapılan hicbir müdahaleye karşılık vermiyordu. En sonunda kalp ritmi çizgi oldu. İçerdeki herkes durdu.. Doktor cama doğru bakarak kafasını iki yana salladı. Hemşireler de Ali Ekrem'in üstündeki örtüyü başına kadar çektiler ve odadan çıkarmak için sedye geldi. İnanamıyorum Ali Ekrem öldü... Ali Ekrem öldü... Daha geleli 1 saat bi olmadı... Nasıl ölür?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİM TAMAMEN KAPALI
FantasyEğer gözlerinizi kapadığınızda en çok korktuğunuz ve en çok sevdiğiniz şeyi görecek olsanız hemen gözlerinizi açar mısınız yoksa kapamaya devam mı edersiniz ? Aselsu üniversiteyi kazanmanın heyecanını yaşarken hayatı eğlence merkezindeki bir olaydan...