Kavacık'a varmıştık. Hemen ordaki camide öğlen namazını kıldık. Pelin daha iyi gözüküyordu. Bu kadar yaşadığımız şeyden sonra yapacağımız başka birşey kalmadığı için kendi evlerimize gitmeye karar verdik. Ona sıkıca sarıldım. Keşke hep gülümsese ,ona çok yakışıyor. Güle güle dedikten sonra ayrıldık.
Eve gelip yatağımın üstüne oturdum. Derin ile bizim bi klasiğimiz vardı artık; yatak muhabbeti :) yine gözümü kapadım. Derin'e bugün hakkında ne düşündüğünü sordum.
"Çok ilginç bir gündü. Çarşı çok farklıydı benim için. Pelin'e ise bayıldım. Bu akşam onunla rüyada buluşmayı düşünüyorum. Hem bana aldığı o elbiseyi de giyerim üstümde görür :) ne dersin?"
"Güzel fikir de , yaa siz öyle her istediğinizin rüyasına şak diye girebiliyo musunuz?"
"Ee heralde yaniii. Ayhh Aselsu , Asil sana anlatmış yaaa.." dedi oflayarak.
"Anlattı anlattı. Şey bişi sorcam.. sen benim aklimdan geçenleri duyuyorsun yaa. Işte Savaş'ınkini de duyabiliyor muydun?"
"Evet"diyerek yanima oturdu Derin."Ne öğrenmek istiyorsun?"
"Bu Savaş bir değişik yaaa. Biz konuşurken aklından ne geçiyordu çok merak ediyorum? Pelin'den hoşlandığı için mi öyle davranıyordu?" diye soruverdim.
"Hayır. Senden hoşlandığı için böyle davranıyordu. "
"Neeeee benden mi? Biz kavga ettik bağırdık kızdık.... Nasil olur? Ayrica Pelin'i takip etti onla ilgilendi. Anlamadım" Şok olmuştum. Düşünebiliyor musunuz; Savaş ve ben.. Şaka gibi.
"Uzun zmn sonra ilk defa biriyle konuşuyormuş. Ayrıca onu anlayan ilk insansın. Üstelik lafını esirgemiyorsun diye konuştuğunuz zaman senden hoşlandı. Sonradan yumuşamasinin sebebi buydu.
Pelin olayında ise kandırıldığını düşündü. Pelin'den hoşlandığı için değil ama Pelin ondan hoşlandığı için sözünde doğru olduğunu görmek istedi. Ama bir baktı Taner canim cicim modunda. Sevip sevmemekten değil gururundan takip etti yani canım" dedi Derin.Ben bir kez daha şok. Nasıl olur hala inanamıyorum!! Pelin Savaşı seviyor, Savaş beni seviyor. Film mi çekiyoruz yahuuu?!! Nesini sevecem ben o Savaş'ın yaaa. Onu ancak Pelin çeker.. Bu olayın böyle olduğunu Pelin öğrense çok üzülür .
"Aynen Pelin bilse çok üzülür. Tabi ben Savaş'ın zihnini okuduğum gibi onun rüya oluşumu da seninkini okumuştur. Yani birşey hissetmedigini ona büyük olasılıkla söylemiştir. Endişelenme!" Dedi Derin. Teselli vermeye çalışıyordu. Umarım dediği gibi olmuştur. Uğraşamam ben Savaş'la, soğuk nevale.
Neyse.. Zaman ilerlemiş gece olmuştu. Yatsıyı kıldıktan sonra Derin'e iyi geceler diyerek uyudum. Gözlerimi açtığımda karşımda Asil vardı.
Nasiii özlemişiiimmm anlatamam. Savaştan sonra öyle sempatik geldi ki gözüme ona bakarken takılıp kalmışım. Asil hafif eğilip alttan bakarak el salladı. Bi yandan da iyi olup olmadığımı soruyordu. Ona ilk defa böyle sevgi dolu baktığım için biraz şaşkın biraz da utangaç davranıyordu. Asil'in de utanma duygusu varmış hayret.
Bi an kendime gelip başımı iki yana hızlı bi şekilde salladim ve Asil'e selam verdim. O da bana gayet sıcak bir selam verdi. Ne kadar da kibar ve insancıl. Ben neden sana kızıyormuşum ki. Resmen değerini anladım.
"Özür dilerim. Önceden yaptığım tüm kabalıklar için özür dilerim Asil. Kıymetini bilememişim. " deyiverdim.
Ayh ne diyorum ben. Hemen ağzımı kapadım. İnsanlık görmeyi özlemişim resmen yaa. Bu özlem bana neler yaptırıyor. Kıymetini bilememişim de ne yahuu??!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİM TAMAMEN KAPALI
Viễn tưởngEğer gözlerinizi kapadığınızda en çok korktuğunuz ve en çok sevdiğiniz şeyi görecek olsanız hemen gözlerinizi açar mısınız yoksa kapamaya devam mı edersiniz ? Aselsu üniversiteyi kazanmanın heyecanını yaşarken hayatı eğlence merkezindeki bir olaydan...