Pelin ayrıldıktan sonra eve geçtim. Yemek namaz derken odama geçip oturdum. Pelinden telefon bekliyordum. Derin de yanımda oturmuş gözü telefonda bekliyordu. Artık bana küs gibi davranmıyordu.
Beklerken bir taraftan da ben kimi seviyorum diye düşünmeye devam ediyordum. Ama hala kesin seviyorum sevmiyorum diyemiyorum. Asil haklı galiba ben sevmeyi bilmiyorum.
Böyle derinlere dalmışken birden telefon sesiyle irkildim. Düşüncelere dalınca zmn nasıl geçiyor anlaşılmıyor. Arayan Pelindi. Telefonu bir heyecan açtım. Pelin'in sesi biraz durgundu, pek onun stili sayılmaz.
"Taner olayı hal oldu Aselsu. Artık sıkıntı yok." dedi.
"Kötü birşey mi oldu Pelin?" dedim.
"Yok ... yani... Yaa aslinda konuştum ama Taner pek iyi değil. Fakat benden bir ümidi yok eminim."dedi.
"Na-nasıl yaniii? Ne konuştunuz,nasıl ikna oldu?"
"Yaa.. İşte bi cafede bulustuk. O kdr mat bi ses tonuyla çağırmama rağmen uçarak geldi. Böyle yapinca işler daha da zorlaşıyor. Neyse.. Halimi hatrimi sordu. Çağırdığım için çok sevindiğini hala inanamadığını söyledi fln.."
"Eeee esas konuya gel Pelin çatladım burda.."
"Tmm tmm. Konuşmayı aynen aktarıyorum.
-Taner rüyadan haberim var. Aselsu anlattı. Sadakat hakkında söylediklerini de takdire şayan buluyorum ancak böyle birşeye gerek yok. Tamam eskiden aramızda birşey olabilir diye bir umudun vardı anliyorum. Saygı duyuyorum ve seni üzmekte istemiyorum. Fakat bilmen gerekn şey ben artik başkasını seviyorum Taner. Senin bana beslediğini ben de ona besliyorum. Ahın mı tuttu bilmiyorum ama o da benle pek ilgilenmiyor açıkçası. Ama ben yine de onu seviyorum. Bu kdr yıldan sonra bunu bilmen gerektiğini düşündüm ve benden duymaliydin.
-Demek bana malum olmuş. Rüyamda da Aselsu böyle birşey söylüyordu. Gerçekmiş demek. Pelin seni sıktıysam özür dilerim. Seni üzecek sıkacak birşey yapmayi asla istemem. Ama beni neden sevmediğini anlayamıyorum. Gerçekten aklim almiyor. Cidden artık senle ben diye hic umut yok mu?
-Maalesef Taner. Ben gerçekten Savaş'ı seviyorum. Yani onu görünce ismi geçince acayip heyecanlanıyorum. Neden bilmiyorum ama sana karşı öyle diilim. Seni de seviyorum ama o şekilde değil. Artık kendine başka bir yol cizmelisin. Kendini benim icin daha fazla yıpratma nolur.!
-Anladım. Çok kolay söylüyorsun ama ben yıllardır herşeyimin içine seni koydum. Bu boşluğu nasıl kapatacağım bilemiyorum. Nasip ne diyeyim. Yeterki sen mutlu ol. Yoluna çıkmamak dışında yapabileceğim birşey yok.
-Öyle söyleme. Üzülmüyor değilim. Böyle olsun istemezdim. Seni sevmeye bile çalıştım ama inan ki olmayinca olmuyor. Sen kötü olursan kendimi çok kötü hissederim. Lütfen gerçekten iyi olmanin bir yolunu bul. Beni gerçekten sevdiysen bunu yap.
-Ne saçma bir istek. Neyse.. Zaten hayat devam ediyor sonuçta. Bulucam bir yolunu tabi.(bunu derken ağlıyordu) Başka birşey var miydi?
-yok
-O zmn ben gideyim artık pek iyi hissetmiyorum da. Elveda Pelin.
-peki tmm öyle daha iyi olacaksan eğer. Görüşürüz unide..
-Elveda Pelin Elveda.. Ölecekmis gibi bunu söyledi durdu. Ben de koşup önüne geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİM TAMAMEN KAPALI
FantasíaEğer gözlerinizi kapadığınızda en çok korktuğunuz ve en çok sevdiğiniz şeyi görecek olsanız hemen gözlerinizi açar mısınız yoksa kapamaya devam mı edersiniz ? Aselsu üniversiteyi kazanmanın heyecanını yaşarken hayatı eğlence merkezindeki bir olaydan...