Uzun zaman sonra yeni bölüm sizlerle. Elimde olmayan sebeplerle geciken bölüm için özür dilerim. Iyi eğlenceler :)))
Miray konusunu açtığımdan beri kafamın içinde sorular dönüp duruyordu. Gerçekten bu durumda Asil'in ne yapacağını merak ediyordum. Bu hal üzere düşüne düşüne sabahladım. Bir yandan da bu konu beynimi neden bu kadar işgal ediyor anlayamıyordum. Gerçek Asil'i de Miray'dan kıskanıyordum sanırım. Bu iyi birşey galiba!
Tüm gün böyle düşünceli olmamın üstüne bir de bugün Asil gelmedi. Sadece hemşireler ve yemekler gelip gidiyordu. Sorduğumda öğrendiğime göre 2 gün tatilmiş. Çok sinir bozucu!! Yani bu konuşma üstüne bu sessizlik çok sinir bozucu. Üstelik kimse de arayıp sormuyor. Allahtan annemle babam ziyaret saatinde geliyorlar. Canlarım benim!! İşte herkes gittiğinde bir onlar oluyor.. Allah eksikliğinizi vermesin.
Yine duygusala bağladım. Doktor yokken ilacın dozunu az mı veriyorlar napıyorlar bu hemşireler?! Ayhhhh gün geçmiyor düşüne düşüne... Sıkıldım!! Şiir mi yazsam.... Ali Ekrem'in verdiği kitaba yazayım bari..
..............ŞİİRLER VE BEN
Şiirlere saklarım duygularımı
Kelimelerin arkasında saklambaç oynarım
Beni bulacak kişiyi beklerim
Kimse bulamaz ama
Bir sen bulursun beni
Çünkü seni görünce
Çıkarım , dayanaamam
Aman sen yorulma sakın istemem!
Koşarak gelirim sana hiç bklemem.
Her kelimede gözyaşım gizli
Kimse bilmez , silmez
Çünkü görmezler
Görseler silerler
ama ben beklerim
Silmesini beklediğim kişiyi
Yani Seni..
Dost olduk her harfle
SArılırlar bana şefkatle
Teselli ederler benii
Anılarını anlatırlar
SEni anlatırlar
Beni anlatırlar
Bizi anlatırlar.
Sonra kalbime dokunurlar
"Üzülme derler
Sakın üzülme
Öteye bak saddece öteye"
Ama ben beklerim
Hep seni beklerim
Gözümden her düşen yaş
Kelime kelime birikir
Şiir olur,
Sen olur,
Ben olur
Biz olur.
Bir şarkı çalar arka fonda
Ağlar yazdığım şiirlere
Birleşelim diye çalmak ister ama
Ağlamaktan benim gibi
Sesi titrer
Bizi düşünür titrer
Oda bana
"Olmayacak öteye bak sadece ötelere" der
Ben yine ağlarımm
Yine bir şiir yazarım
Yine seni beklerim.
Sanırım gözümden kan gelene kadr böyle devam edecek
Şiirlerim biterse eğer
Bilki ben de bitmişim
Bendeki sende bitmşsin
Ve belki de
Ben artık ötelerdeyimm ...
Seni Seviyorum inansanda inanmasan da Seni seviyorum!!
ve ne yazıkki hala seni bekliyorum
Burada veya ötelerde ................
--------2 Gün Sonra--------
Sonunda vizite saati geldi. O saatten önce kalkıp aynada üstümü başımı düzelttim. Yüzüm elim kurumuş hemen kremledim. Sonra yatağa uzanıp gelişini beklemeye başladım. Onu büyük bir soru yağmuru bekliyordu haberi yok :) ayhh inşaAllah tek gelir. Yoksa ben ölecem meraktan.Kalbim küt küt atıyordu heyecandan. Gözüm kapıda gelmesini bekliyordum. O sırada kapı tıklatıldı. O an kalbim durdu sanki. Yavaşça kapı açıldı. İçeri biri adım attı. Görmek için başımı hafif uzattığımda bir hemşire gördüm yine.
"Aaa yine mi doktor Asil yok? Ne uzun tatil bu? Gelsin artık canım alla allaa.. " dedim kızgın bir ses tonuyla . Tabiiki o heyecanla aklımdan geçeni aynen dışarı vurdum. Hemşire de bu tepkiye şok olmuştu. Konuşamadan sadece eliyle arkasını gösterebildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİM TAMAMEN KAPALI
FantasíaEğer gözlerinizi kapadığınızda en çok korktuğunuz ve en çok sevdiğiniz şeyi görecek olsanız hemen gözlerinizi açar mısınız yoksa kapamaya devam mı edersiniz ? Aselsu üniversiteyi kazanmanın heyecanını yaşarken hayatı eğlence merkezindeki bir olaydan...