Derin ile konuşmak beni Asil hakkında rahatlatmış ama Ali Ekrem hakkında kafamı karıştırmıştı. Rüyasına gitmek gerçekten de daha iyi miydi yoksa ne hissettiğini bilmemek mi daha iyiydi ? Ben işaret ve baş parmağımı çeneme dokundurmuş ciddi ciddi düşünüyorken dalıp gitmişim. Bayağı derine dalmış olacam ki Derin sağımdan iki elini açarak Böö deyince olduğum yerde zıpladım. Baş parmağımı üst dişime götürerek damağımı kaldırdım. Ödüm kopmuştu.
Derin kahkaha atıyordu. Bayağı kendinden geçmiş başını geriye atmış arada bir de ellerini çırpıp gülüyordu. Ben de şaşkınca onu izliyordum.
Sonra durdu ve "Ohooo daha Ali Ekrem ismi seni alıp götürdüyse bu kadar derinlere kendisini görsen napardın çok merak ettim." dedi.Amma çok gülmüştü halime , utandırıyordu beni. Başımı eğdim yere bakarken iki elimle döşeğin kenarlarını sıkıca tutuyordum.
"Tamam senle ben yakınız diye paylaşştım. Ondan gerçekten hoşlanıyorum. Kötü bir özelliğini bulamıyorum ki onu unutayım. Gülmesen olmaz mı, çok utanıyorum lütfen!" dedim.
"Tamam tamam" diyerek sakinleşmeye başladı. "Peki bugün ne yapacağız Prenses?" diye sordu Derin. Böyle sorunca aklıma Asil geldi. Zaten sanırım amacı da buydu. Napmaya çalışıyor iyice kafamı karıştırıyor derken telefonum çaldı. Arayan Pelin idi.
"Aloo"
"Alo Aselsu . Nasılsın?"
"İyiyim Pelin Sen nasılsın?"
"Ben de iyiyim. Ya ben seni merak ettim. Rüyalarda şu beyazlıları gördüğünü söylemiştin. Bu gece gördün mü?"
"Evet gördüm Pelincim. Zihnimi kontrol etmeyi öğrenmeye çalıştım. Tabi pek başarılı olamadım."
"AAaaa. Rüya da zihin kontrolünü öğrenmeye çalışmak kulağa çok tuhaf geliyor. Başarırsın kankaaa yürü bee. Ayh pardon fazla oldu gaz :)" diyerek utangaç sırıttı.
"Hehe.. Neden bize gelmedin ?"
"Eee saat çok erken Aselsu, rahatsız etmek istemedim.Hem noldu ki?"
"Bişey olmaz yaaa gelseydin keşke.Biliyorsun biz erkenciyiz. Hem polisin verdiği numaralardan geri kalan 2 kişiyi de arardık üni açılmadan aradan çıkardı. Tek aramaya cesaretim pek yok."
"hımmm anladım.. İyi ama Cengiz beyle konuşunca kötü olmuştun. Konuşmak istedğine emin misin?"
"Evet."
"O zaman yine o parkta buluşalım hem orda kimse bizi duymaz."
"1 saat sonra buluşalım olur mu?"
"Tamam. O zaman görüşürüz."
"Görüşürüz." dedim ve annemden izin alıp üstümü giydim. Hızlı adımlarla parka doğru ilerlemeye başladım.Geçen buluştuğumuz yere oturup Pınarı bekledim. Çok geçmeden Pınar da geldi.
"Aselsu nasılsın canım ya? Neler oldu? O beyaz kız yanında mı yine?"
"Beyaz kız ne yaa? BEnim adım Derin , Derin.." diye kızdı Derin .
"Canım onun adı Derin ve evet yanımda." dedim .
"Tamam anladım , Derin. Sana da merhaba Derin. Ayh çok tuhaf resmen filmlerdeki gibi. Görmediğim bir varıkla konuşuyorum." dedi. İki elini birbirine kenetlemiş gökyüzüne bakarak konuşuyordu. Omzuna parmağımla vurup gülümseyerek;
"Pelin kimle konuşuyorsun Allah'ını seversen. Yukarı niye bakıyorsun?" dedim.
"Ayh ne biliiim heyecanlandım, öylesine işte. Neyse neler oldu anlatsana tam?" dedi bana dönüp kolumdan tutarak. Gerçekten çok heyecanlıydı ve gözleri parlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİM TAMAMEN KAPALI
FantasyEğer gözlerinizi kapadığınızda en çok korktuğunuz ve en çok sevdiğiniz şeyi görecek olsanız hemen gözlerinizi açar mısınız yoksa kapamaya devam mı edersiniz ? Aselsu üniversiteyi kazanmanın heyecanını yaşarken hayatı eğlence merkezindeki bir olaydan...