Merhaba arkadaslar,
Kardeşimin aşırı derecede ilgilendiği bi wattpad kitabını (Yabancı) dinlemekten bıkıp ona inat yazmaya başladığım hikayemin bu bölümünde , o kitaba da atıfta bulunmaktayım. Bu zamana kadar Hikayemi sabırla okuyan herkese teşekkür ederim. Bu kadar okunacağını hiç tahmin etmemiştim :)
Not: kardeşim artık benim kitabımı okuyor hehehe başardım ^^Gözümü açtığımda rüya alemindeydim. Asil karşımda yine o sıcacık gülümsemesiyle duruyordu. Ama üzerinde günlük kıyafetler vardı; kot,tişört ve kapşonlu üst. Tabi benim de günlük kıyafetlerim vardı üstümde.
"Aydınlığına tekrar hoşgeldin prenses"dedi kollarını açarak.
"Hoşbulduk Asil ama farklı giyinmişsin hayırdır? " dedim gülümseyerek :)
"Evet bugün rüya oluşumlarının bulunduğu ortak alandaki mekana götüreceğim seni" dedi heyecanla.
"Aaa başka oluşumlarla da mı tanışacağım? Iyi ama neden ki?"
"Unideki kızlar Ediz diye birini anlatıyorlardı yaa. Hani arkadaşım demiştim. Onunla tanıştıracağım seni"
"Iyi tanışalım bakalım" diyerek Asil'i takip ettim.
Asil beni arkadas ortamına sokuyordu. Bu normal birşey miydi yoksa ben özel biri olduğum için mi yapıyordu tam kestiremiyordum.
Kısa bi süre ormanın içinden yürüdükten sonra bir meydana çıktık. Beverly hills gibi artistik bir yerdi. Etrafta palmiye ağaçları vardı. Meydan ise kokteyl masalarıyla doluydu. Aşırı kalabalıktı. Genelde güzel kızlar ve yakışıklı erkekler vardı . Tabi genelde insanlar yakışıklı ve güzel kızları hayal ettiği için olsa gerek. Aperatif birşeyler yiyip içiyorlardı. Hafif bir müzik çalıyordu. Dans edenlerde vardı.
Asil ile oraya girince bir anda o kızlardan bazıları Asil'in etrafını sardı. Öpüp sarılıp hoşgeldin diyorlardı. Bu ne yaa?! Bu ne civiklik! Hepsi de manken gibi kızlar. Asil de izin veriyor yani, o da rahat... Bu düşünceler beynimde dönüp duruyordu.
Ters bakışlarımı farkeden kızlardan biri bana da el uzatıp hoşgeldiniz dedi şaşkın bi halde. Inanamiyorum bu Miranda Kerr idi. Sonra Asil'in kulağına eğilip eliyle ağzını kapayip beni işaret ederek
"Asil, o bir rüya sahibi. Burada ne işi var?" dedi.
"Merak etme herhangi bir sorun yok. Sadece arkadaşlarımla tanıştırmak istedim."
Miranda iyice şaşırmıştı. Sonra şuh bi kahkaha atarak
"Sen ne zmndan beri rüya sahiplerini arkadaşlarınla tanıştırır oldun ha Asil?" dedi. Amacı onu utandirmakti. Birşeyler ima ediyordu. Açıkçası başarmıştı da. Asil'in yanakları kizarmişti.
"Daha önce bunu görmeyi kaldırabilecek kimse olmamış demekki değil mi Miranda?" dedi Asil hafif bozuk bi halde.
"Tabi öyledir Asilcim" diyerek yanağından makas aldı ve bana bi bakış atıp diğer kızlarla birlikte gittiler.
Ben kollarımı bağlamış kızların gidişini izliyordum. Asil mahçup bi halde bana döndü.
"Arkadaşlar ışte ... Neyse devam edelim" dedi. Olayı geçiştirmeye çalışıyordu. Sanki ne diyecem. Sevgilim deil biseyim deil ama yine de kötü hissettim.
Masaların arasından ilerliyorduk. Asil hemen hemn her masadan birini tanıyordu. O yüzden hızlı gidemiyorduk. Bir de bütün kız rüya oluşumları Asil'i tanıyordu galiba. Selamlasmadigi kiz yok mübarek. Derin Asil'in rüya aleminde kızlar arasında popüler olduğunu söylediğinde abartmıyormuş yanii. Gerçi rüya oluşumları arasında bir ilişki olamıyormuş arkadaşlık dışında Derin öyle demişti yani. Yine de bu kızlarla fazla haşır neşir olunması hiç hoşuma gitmedi. Bu ne canım sürekli bi öpme sarılma.. Bıktım bi rahat bırakın adamı caniim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİM TAMAMEN KAPALI
Viễn tưởngEğer gözlerinizi kapadığınızda en çok korktuğunuz ve en çok sevdiğiniz şeyi görecek olsanız hemen gözlerinizi açar mısınız yoksa kapamaya devam mı edersiniz ? Aselsu üniversiteyi kazanmanın heyecanını yaşarken hayatı eğlence merkezindeki bir olaydan...