Hepimiz şaşkın halde Taner'e bakıyorduk. Derin'in gözleri dolmuş bir vaziyette şaşkınlıktan eliyle ağzını kapıyordu. Taner ayağa kalkıp Derin'e doğru yürümeye başladı. Derin de tam onun önüne doğru yürüyüp durdu.
"İnanamıyorum Taner beni görüyor musun? Bu nasıl olabilir?" dedi Derin. Gözlerinden inci gibi damlalar düşüyordu. Taner cevap vermeden ona doğru yavaş yavaş ilerliyordu. Film sahnesi gibiydi resmen.
Derin olduğu yerde kalakalmiş bir vaziyetteyken Taner ona çok yaklaşmış olmasina rağmen yavaşlamadan onun içinden geçip gitti. Derin şok olmuş ve büyük bi hayalkırıklığıyla gözlerini daha da açıp hemen arkasına döndü. Taner'in nereye gittiğini anlamaya çalışıyordu.
Pelin ise ne olduğunu bana sorup duruyordu. Ben de ona anlattım. Sonra Taner'in nereye gittiğine iyice baktığımızda kantindeki diğer masalardan birinde oturan Derin'e benzeyen birini gördük.
Gözümü kapattigimda gördüğüm ve açtığımda gördüğüm Derin farklı giyimliydi. Masada oturan Derin gayet havalıydı. Beyaz ince bir kazak ve fırfırlı mini etek giymişti. Dudağında kırmızı bir ruj vardı. Elindeki telefonla uğraşıyordu. Yani ortada 2 tane Derin var gibiydi. Gözlerime inanamıyordum. Gözlerimi ovalamak için kapattigimda bizim Derin'i dizleri üstüne oturmuş bir vaziyette elleriyle yüzünü kapatıp ağlarken gördüm.
Derin mahvolmuştu. Sürekli "Olamaz" deyip duruyordu. Onun için çok üzülmüştüm. N'apacağımı bilemiyordum!
Aklıma sadece Taner'in yanına gitmek geldi. Hemen koşup Taner'e yetiştim.
Taner şaşkınlıktan kızın karşısına geçmiş sadece bakıyordu. Dudaklarından belli belirsiz "Derin?" diye bir ses çıktı. Kız da "Evet benim. Buyrun" dedi şaşkın.
İnanamıyorum bu gerçek Derin!!! Peki şimdi Derin n'apacak ?
"Rüyanda gördüğünü söylediğin Derin o mu?" dedim Taner'e. Yoksa kız çantasıyla bize girecek gibi duruyordu.
"Evet" dedi Taner şaşkınlıkla. "Sen gerçek miydin?"
"Neyden bahsediyorsunuz siz?" dedi kız. Biraz sinirlenmişti. Birilerinin onla dalga geçtiğini düşünüyordu.
"Ben aylardır sizi rüyamda görüyorum. Sebebini bilmiyorum. Ama gerçek hayatta sizi ilk defa görüyorum. Hala şaşkınım! Gerçek olabileceğinizi hiç düşünmemiştim. Kusura bakmayın lütfen.."
"Ne kadar klişe bir tavlama yöntemi. Bırakın artık bu numaraları. İnandırıcı olsun diye tasdikçi de mi tutuyorsunuz artık. İlgilenmiyorum, lütfen rahat bırakır mısınız beni?" dedi kız.
"Tavlama mı? Ne tavlaması? Yanlış anladınız. Ben çapkın görünüyor olabilirim ama öyle biri değilim gerçekten. Sadece aylardır ne zmn üzülsem gözümdeki yaşı silen aynı size benzeyen Derin diye bir kız görüyordum rüyamda. Gerçekten şoktayim. Hayal mi görüyorum yoksa gerçek mi anlayamıyorum." deyip kızın karşısındaki sandalyeye oturdu. Kızı incelemeye başladı.
Gözleri doldu, ağlamaya başladı. Bir yandan bana dönüp "tıpkı o, adı da rüyamdaki gibi Derin. Eminim o ışte. Sadece bakışları aynı değil." diyordu.
Bu durum kızın hiç hoşuna gitmemişti. Sonuçta Taner onu tanıyabilir ama kız onu tanımıyordu.
"Bakın! Kimsiniz bilmiyorum. Ne niyetiniz var bilmiyorum, ama sizin rüyanızla da ilgilenmiyorum. Söyleyecekleriniz bittiyse yalnız kalmak istiyorum."
"Ku-kusura bakmayın. Rahatsız etmek istememiştim. Sadece şaşkınlığıma verin. Beni dinlediğiniz için teşekkürler. Iyi günler o zmn."
"Iyi günler" diyerek telefonuyla uğraşmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİM TAMAMEN KAPALI
FantasíaEğer gözlerinizi kapadığınızda en çok korktuğunuz ve en çok sevdiğiniz şeyi görecek olsanız hemen gözlerinizi açar mısınız yoksa kapamaya devam mı edersiniz ? Aselsu üniversiteyi kazanmanın heyecanını yaşarken hayatı eğlence merkezindeki bir olaydan...