Kimsin Sen?

296 11 0
                                    

Gözlerimi açtım. Beyaz tavan, hastahane kokusu , altımda yatak ,sağımda yaşlı gözleriyle annem , eli omzunda duran babam gözlerimi açtığımı görünce büyük bir heyecanla Sinan Sinan kızımız gözlerini açtı gördün mü deyip duruyor. Bana ne oldu ? Buraya nasıl geldim? Ben en son tüneldeydim. O adam!! O adam bana bakıyordu o nerde ? Neler oluyor böyle?

-Anne, o adam nerde? Nerde o adam? beni takip ediyordu çok korkuyordum. Nerde o adam?

--Kızım sakin ol , ne adamı? Korku tünelinde elektrikler gitmiş . Onlar seni bulana kadar sen bayılmışsın. Sonrada seni hastaneye getirip arkadaşların bizi aradı.Adam dediğin sizi tünele alan adam mı? O da korkmuştu bayağı.

-Yaa ben ondan bahsetmiyorum. Başka bir adam vardı tünelde. Cinayet işledi sonrada beni kovaladı. Ben o yüzden bayıldım. Adam benim peşimde kimse onu yakalamadı mı?

--Ne cinayeti kızım? Ne diyorsun sen?Sinan bişey söylesene.

---Kızım kimse öyle birinden bahsetmedi. Emin misin?

-Evet baba eminim. Çok korkuyorum lütfen lütfen polise haber verin arasınlar. Orda bir cinayet işlendi.

---İyi ama kızım cinayeti işleyeni eğer sen gördüysen seni de öldürürdü orda. 

-Evet . Bilmiyorum ama belki adamların geldiğini farkedip kaçmıştır hemen.Bana inan baba gerçekte orda biri vardı.

---Napalım hanım? Haber verelim mi?

--Kızımız takip edildiğini söylüyor Sinan. Aselsu ne zaman yalan söyledi ki! Haber ver Sinan lütfen zarar veremsinler kızımıza.

---Haklısın hanım.Hemen arıyorum............Alo ,Memur bey bir ihbarda bulunucaktım..............

Hay yaşa baba. Eğlenmek için gittiğim yerde yaşadığıma bak ya. Sevincim kursağımda kaldı resmen. 

-Anne ne zaman çıkabiliriz burdan?

--Doktor gelecek kızım. Hemşire haber vermeye gitti.

-Tamam o zaman.

Hah doktorda geldi sonunda. Arkasında da beyaz önlük giymiş 4 genç daha var. Öğrenci falanlar herhalde.

-Doktor bey ben iyiyim. Sadece korktum diye bayılmışım. Çıkabilir miyiz?

-----Dur bakalım küçük hanım. ( deyip arkasını önlüklülere döndü)Evet arkadaşlar gördüğünüz gibi fobinin üstüne giderken dikkatli olunmalı. Mutlaka profesyonel destek varken tedavi edilmeli. Yoksa daha vahim sonuçlarla karşılanılabilir vesaire vesaire

Arkadakiler 2 kız 2 erkek. Ama erkeklerden biri duvara yaslanmış sadece yandan görünüyor. biraz ileri geldi de yüzünü gördüm. Ama bi dakikaa. Gözüm açıkken doktoru dinliyor , gözümü kapattıığmda heryer karanlık oluyor ve bir tek o çocuk beyaz uzun bir elbise giymiş , omzuna çapraz olarak geçirdiği yayı bulunmuş bir şekilde bana gülümseyerek bakıyor. Gözüm açtım doktoru dinliyor , gözümü kapattım bana bakıyor. Neler oluyor?

Gözümü kapattım gözleri yeşil , açık kahve tonlarında hafif kıvırcık saçlı , kumral , 1.83 boylarında, ne iri ne zayıf ama kaslı, uzun beyaz elbiseli ,  omzuna çapraz olarak astığı siyah bir yayı , belinde siyah okları olan bir sadağı ve siyah botlarıyla ellerini arkada bağlayıp dimdik durarak alttan alttan  tatlı sert bir gülümsemesiyle bana bakan bir savaşçı .

İçimden "kimsin sen ?" diye sordum gözlerim kapalı bir şekilde. "Benim adım Asil . Sizi korumak için burdayım . Nasılsınız?" dedi . O sırada gözlerimi açtım. Ortada görünmüyordu . Meğer o sırada doktor bana soru soruyormuş.

-----Nasıl hissediyorsunuz?

-Tuhaf ( dedim şaşkın bir halde. Doktorun sorusunu hayalimdeki biri sormuş sandım galiba.)

-----Nasıl yani tuhaf ?

-Sanırım dinlenirsem geçer (dedim şaşkın ve suskun bir halde)

-----Eve gitmek istiyorsunuz yani.

-Evet (dedim ama tüm bu konuşmalar sırasında gölerimi her açıp kapadığımda o çocuğu görmeye devam ediyordum. Konuşuyoruz diye uzun süre gözlerimi kapalı tutamadığımdan doğru dürüst ona bişey soramıyordum. Bu çok ilginçti.

----Anlıyorum. Hayati fonksiyonlarınızda bir soruna rastlanmadı. Eğer herhangi bir sorun yaşarsanız mutlaka doktora görünün. Böyle büyük korkular kalıcı psikolojik sorunlar oluşturabilir. Çıkabilirsiniz Aselsu hanım.

-Peki anladım. Dikkat edicem. Teşekkürler.

Doktor çıktıktan sonra biz de eve gitmek için yola çıktık. Arabada hastanedeki genci tekrar görebilmek için gözlerimi kapadım. Ama kimse yoktu. Gözlerimi açtım yine yoktu. Sanırım hayaldi dedim. Çalan sezen aksu şarkısını dinlemek için gözümü kapattım. Bir süre o halde kaldım . O sırada sağımdan bir erkek sesi bana seslendi "Aselsu" . Hemen gözümü açıp sağıma baktım kimse yoktu. Allah'ım deliriyor muyum? Tekrar gözümü kapadım ve öyle kaldım .Yine bir ses "Aselsu" dedi. Bu sefer gözümü açmadan sağıma döndüm . Birde ne göreyim ; hastanedeki o genç aynı kıyafetleriyle sadağındaki oklardan birinin üstünde uçarak arabanın yanına bir eliyle tutunmuş vaziyette sörf yapar gibi hızlıca geliyor. Gözlerim kapalı bir halde "Sen nesin böyle ? Neden seni sadece gözlerim kapalıyken görebiliyorum? Ayrıca ok nasıl uçabilir ? delirecem!!! neden arabaya binmiyorsun  yanımızdan geliyorsun bu çok saçma"dedim. O da " Beni ve diğerlerini yanlızca karanlıkta görebilirsin. Uzun zamandır seni bekliyorduk. Seni korumak için görevlendirildim. Korkma benim adım Asil ve ben sizin tarafınızdayım. Rüyanızda herşeyi anlatıcam. Biraz sabredin. O zamana kadar sizi korumak için yanınızda olucam" .

"Ya bu çok saçma peki ben seni göremesem de sen beni görebilecek misin ,sonuçta giyincem , banyo ,tuvalet bu ne rezalet ? "dedim. "Hayır gözleriniz açık olduğu müddetçe ben de diğerleri de sizi göremez ve kıpırdayamaz. Korkmayın korumam altındasınız.Ama eve varana kadar gözlerinizi açmayın yoksa size kısa sürede ulaşmam zor olacak ve merdivenlerde sıksık gözlerinizi açıp kapayın."dedi. Dediğini yaptım . Ama çok korkuyordum. Bi türlü adrenalinim dinmiyordu. Neler oluyordu? Dİğerleri dediği neydi? Kafam karmakarışık olmuştu. Allah'ım sen beni koru.

GÖZLERİM TAMAMEN KAPALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin