30 Bölüm, yılımın büyük bir kısmı, mutluluğum, hüznüm. Yazmayı önce hayal gücümü paylaşmak sonrasında kaçış yöntemi olarak kullanmıştım. Burası bir insanın en dürüst olabileceği yerdi benim için, hala öyle. Henüz tamamlanmamış romanıma ilerlemesi için desteğini veren, o küçük yıldızı kullanan, eleştiren, yorumlarda bulunan herkese teşekkür ederim. Bir otuz daha gelecek, bir otuz daha devrilecek, öyle umuyorum ki her otuzda daha da gelişeceğim. Daha fazla sevmeniz için çok çabaladım, heveslendim, hevesliyim. Kafamda tasarladığım bu kurgumun üzerinden neredeyse bir yıl geçti, icraatımın gecikmesinedir tek pişmanlığım. Benim keşkelerim sizinle daha önce tanışamadığıma, size kendimi çok geç açtığıma oldu her zaman. Şimdi bu keşkelerimi bir kenara attım, yazmaya devam ediyorum. Yazmayı, okumayı ilk öğrendiğim zamandan beri içimde tutuşan bu tutkuyu ertelemiyorum, yıllar önce beni heveslendiren bu platformda kendimi tanıyorum.
30. Bölümün anısına yapılmış/yaptığım birkaç KİTAP TANITIM videosunu paylaşmak istedim. Bir videoyu önce Instagram hesabıma sonra buraya koyacağım. Bunun dışında sadece EGO YARALARI için açılmış instagram sayfası var! En heyecanlı olduğum konulardan biri buydu, karakterlere yahut bölümlere yaptığım, yapan arkadaşlarımın editlerini orada paylaşıyorum. Desteğinizi görmeyi çok isterim:) .
@egoyaralariw
Benim baktığım yönden de bakabilmenizi sağlamak istedim. EGO YARALARI'nın kitlesi, merakı, zekası beni hep etkiliyordu. Bir nevi ilham kaynağım olan insanlardı burada tanıştıklarım. Hepinizin ruhunda iyi izler bırakmak için yazıyorum. Otuz sonrasında aynen bu şekilde görüşmeyi çok istiyorum.Ben yazar kalacağım, umarım ki severek okuyucu kalırsınız. Hiç aile olarak hitap etmek istemedim, hiç kalıba sokmak istemedim. Şimdi her biriniz benim dünyamı paylaşan, bana benim kadar yakın olan insanlarsınız. Siz sevgili okuyucularım, sizi seviyorum.
Nisa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EGO YARALARI
Mystery / Thrillerİnsana zarar veremezdi bir başkası, herkes kendi ruhunu küller altında bırakır, kendine eziyet ederdi. Kül olmuş ruhların arasından boğularak kurtulan bir bedende, su ateşten fazla korkuturdu insanı. Ateş yakar kül eder alıştırırdı ego gibi. Ve ego...