~Damiano David~🍬🍬🍬

3.9K 118 15
                                    

Y/N POV:

Gdy położyłam się do łóżka, niestety sama, ponieważ mój chłopak Damiano był jeszcze w studiu dogrywając ostatnie piosenki do nowego albumu, była już druga w nocy. Byłam okropnie zmęczona po tym strasznie długim dniu który spędziłam oglądając mój ulubiony serial i zjedając dwie paczki lodów wreszcie mogłam iść spać. Po godzinie bezczynnego leżenia i stwierdzenia, że nie ma opcji, że zasnę bez Damiano usłyszałam upragnione przekręcenie klucza w drzwiach i dosyć głośne kroki swojego chłopaka. Czekałam na niego w sypialni pobieważ nie za bardzo chciało mi się wstawać i do niego iść. Po dłuższej chwili do pokoju wszedł Damiano w samych bokserkach i mokrych włosach, oczywiście brał prysznic. Położył się obok mnie i zauważył, że nie śpie.
-Hej kochanie, czemu jeszcze nie śpisz? Jest bardzo późno.
-Hej Dami, próbowałam spać ale nie mogłam zasnąć bez Ciebie więc czekałam.
-Och kochanie no dobrze to chodź tu do mnie i już spróbuj zasnąć.-Powiedział Damiano otwierając swoje ramiona w które odrazu się przytuliłam i dosłownie po paru minutach zasnełam.

-Nie! Proszę nie! ZOSTAWCIE JĄ!-usłyszałam donośny krzyk Damiano,po czym odrazu zerwałam się z łóżka i ujżałam mojego chłopaka krzyczącego we śnie.
-NIE PROSZE! WEŹCIE MNIE, NIE ZABIJ...
-Damiano kochanie shhh obudź się, jestem tutaj wszytsko jest dobrze proszę obudź się.
Potrząsałam ramionami Damiano i delikatnie zaczełam obcałowywać jego twarz, po paru sekundach gwałtownie wstał a łzy zaczeły spływać po jego policzkach.
-Shhh kochanie już jest wszystko dobrze, spójrz na mnie jestem tu z Tobą słońce już nie płacz.- Odrazu go mocno przytuliłam by poczuł moje ciało przy swoim.
-Oni c-chieli Cię..
-Kochanie jestem tutaj cała i zdrowa to tylko zły sen, no już spokojnie.
Złożyłam na jego malinowych ustach krótki pocałunek, aby poczuł się troszkę lepiej.
-Chcesz iść jeszcze spać czy już nie masz ochoty?
-Proszę chodźmy jeszcze spać, jutro mam bardzo ciężki dzień.-Powiedział Damiano pocierając oczy.
-Dobrze to chodź i już nie myśl o tym co Ci się przyśniło, tylko przytul się do mnie i śpij już dobrze Kocham Cię.
-Kocham Cię mocniej y/n.
.
.
.
.
.
.
WIĘC MAMY PIERWSZY ROZDZIAŁ!!!
Jest dosyć krótki ale mam nadzieje, że się Wam podoba. O kim chcecie kolejnego shota?
💅❤️

MÅNESKIN ONE SHOTYTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon