Ethan x Vic x Y/n💥💥💥

2K 83 73
                                    

Rozdział inspirowany dzisiejszymi zdjęciami. Musiałam to zrobić😩😩

Trójkąt smut enjoy😩💥

Y/N POV:
Moja dziewczyna Victoria zabrała mnie na nagrywki do nowego teledysku zespołu. Nigdy nie byłam świadkiem tego jak to się robi od ,,kuchni" dlatego byłam strasznie podekscytowana tym faktem. Był to jeszcze teledysk do piosenki ,,I wanna be your slave" i oczekiwałam naprawde dużego ognia na planie.

Gdy znaleźliśmy się już w studio obserwowałam ich poczynania siedząc obok na czerwonej sofie.
Przez cały czas moje oczy były wpatrzone w ich ruchy. Wszystko było tak ponętne i seksowne. W niektórych momentach było mi naprawdę strasznie gorąco. Ich stylizacje doprowadzały mnie do szału, nie mówiąc już o tym jak się o siebie cały czas ocierali.

Zespół rozebrał się z bardziej zakrytych ciuchów i wszyscy zostali jedynie w białej bieliźnie.
Zwróciłam uwagę na to co robiła Vic. Miała mieć teraz nagrywki z Ethanem.
Gdy mi o tym powiedziała wcześniej co będzie robić z Ethanem na planie moja wyobraźnia zaczęła działać na naprawdę dużych obrotach, a teraz mogłam sama wreszcie to zobaczyć.
Jakiś facet, który cały czas mówił co mają robić powiedział, że teraz jest czas na improwizację i mogą robić co chcą. Ma być seksownie i dużo dotykania.
Po jego słowach moja szczęka dosłwonie leżała na ziemi. Czekałam z niecierpliwością na dalsze rozwinięcie akcji.

Po chwili operator włączył kamerę i wtedy się zaczęło.
Ethan złapał Vic za biodra, przysuwając ją do siebie. Odrazu zaczął całować jej szyję. Ręce Vic błądziły po całym ciele Ethana badając każdy centymetr. Chłopak zszedł z pocałunkami niżej, przjechał swoim językiem od gumki jej majtek w górę kończąc przy piersiach.

O kurwa

Czułam wszech ogarniające mnie podniecenie. Gdy Vic powiedziała mi, że będzie się trochę dotykać z Ethanem nie spodziewałam się, aż takiego czegoś.
Moje oczy były wielkości pięciozłotówek, byłam w naprawde dużym szoku. Chciałam by te nagrywki się już skończyły i będe mogła zająć się Vic już sam na sam.

Zespół torturował mnie tymi scenami przez koleją godzinę. Gdy zeszli z planu odrazu poszli do swoich własnych garderób. Odrazu pobiegłam za Victorią. Ominęłam z pięciu ochroniarzy i wreszcie dostałam się do garderoby mojej dziewczyny.
Zobaczyłam ją pochylającą się nad swoją torbą z ciuchami gdzie prawdopodobnie czegoś szukała.
Podeszłam do niej łapiąc ją za talię tym samym przyciskając moje biodra do jej tyłka. Vic głośno wciągnęła powietrze i powoli wyprostowała się.
Zaczęłam obdarowywać jej kark mokrymi pocałunkami, po czym wyszeptałam jej do ucha

-Podobało Ci się to co robiłaś z Ethanem? To jak Cię dotykał, a Ty wyglądałaś na naprawdę podnieconą?- Zapytałam szeptem. Victoria przekręciła głowę w moją stronę i pokiwała głową tym samym potwierdzając moje słowa
-Kochanie używaj słów- Powiedziałam po czym zaczęłam dalej całować jej szyję z każdym pocałunkiem zjeżdżając coraz niżej.
-Tak p-podobało mi się.- Po jej słowach pokręciłam tylko głową i odwróciłam ją w moją stronę.
Swoimi dłońmi odpięłam jej stanik i zaczęłam całować jej piersi. Z ust Victorii co chwila wypadały ciche westchnienia przyjemności. Swoimi rękoma znalazłam drogę do jej majtek i już miałam je z niej zdjąć drzwi do garderoby się otworzyły.

W drzwiach stał we własnej osobie Ethan. No kto by się spodziewał. Spojrzałam na sfrustrowaną Vic i zaśmiałam się cicho, po czym przeniosłam wzrok na Ethana, który wyglądał na lekko zdezorientowanego ale widziałam podniecenie w jego oczach.

-Ja przepraszam, że przeszkadzam już wychodzę- Chłopak chciał już wyjść, ale szybko mu na to nie pozwoliłam.
-Nie! Zaczekaj. Chcesz się do nas przyłączyć? Victorii naprawdę podobało się to co robiłeś z nią na planie, może pokażesz co więcej potrafisz huh?- Zapytałam z podniesionymi brwiami. Na twarz Victorii wpłynął rumieniec oraz lekki uśmiech. Ethan spojrzał na mnie z miną typu ,, czy Ty mówisz serio?", ja tylko kiwnęłam głową i zaprosiłam go by wszedł do pokoju.
Chłopak nie kłopącząc się odrazu zdjął jednym ruchem swoją bluzkę po czym podszedł do nas.

Złapał mnie mocno za biodra po czym zmusił mnie do zdjęcia mojej bluzki. Spojrzałam na Vic, która patrzyła na nas z widocznym porządaniem, uśmiechnęłam się do niej, po czym wpiłam się w usta Ethana. Chłopak odrazu oddał pocałunek z taką samą porządliwością. Poczułam dłonie Victorii przy moich spodniach. Odpięła ich guzik po czym zciągnęła je ze mnie wraz z bielizną. Oderwałam się od Ethana po czym szybko przeszliśmy na kanapę obok.
Chłopak zdjął z Victorii jej majtki po czym położył ją na sofie. Odrarnęłam wpadające do jej oczu włosy i pocałowałam ją krótko w usta. W tym samym czasie Ethan zdąrzył już rozebrać się do naga i nałożyć na penisa prezerwatywę. Schyliłam się aby przygotować Vic i powoli włożyłam w nią jeden palec. Spojrzałam na nią i zobaczyłam na jej twarzy lekkie uczucie bólu, dlatego odczekałam chwilę i gdy Victoria była już gotowa zaczęłam nim poruszać.
Ethan wpił się w jej usta by odwrócić jej uwagę, a ja w tym czasie dołożyłam kolejny palec.
Victroia wydawała z siebie lekko stumione przez usta Ethana, lecz nadal głośne jęki.
Czułam jak Vic się zaciska na moich palcach i domaga się orgazmu, ale nie mogłam jej go tak szybko dać. Przestałam poruszać palcami, po czym delikatnie je z niej wyjęłam.
Dzieczyna złapała mnie za ręke, tym samym dając mi znać abym nie przestawała. Przekręciłam na to oczami i dałam znać Ethanowi, że Vic jest już gotowa.
Chłopak zamienił się szybko ze mną miejscami i uklękną obok Vic. Złapał swoimi dużymi dłońmi za jej biodra i powoli zaczął w nią wchodzić całą swoją długością. Vic wygięła swoje plecy w duży łuk i wydała z siebie głośny przeciągły jęk. Zaczęłam obdarowywać jej piersi i szyję pocałunkami gdzie niegdzie mocniej zassysając usta, zostawiając na jej skórze głęboko czerwone ślady. Victoria pod wpływem wszech ogarniajàcej przyjemności zaczęła głośniej jęczeć na przemian moje i Ethana imię.
Gdy oboje poczuliśmy, że dziewczyna jest bliska spełnieniu, Ethan jeszcze bardziej przyśpieszył i po paru mocnych ruchach Vic doszła z pięknym i głośnym jękiem. Po niej osiągnął spełnienie też Ethan, który doszedł z mocnym gardłowym jękiem.
Uśmiechnęłam się i spojrzałam na pozostałą dwójkę, która próbowała uspokoić swoje oddechy.
Po chwili usiadłam na podłodzę i usłyszałam głos Victorii
-To co y/n teraz Twoja kolej...
.
.
.
.
.
.
.
HEJKA W KOLEJNYM ROZDZIALE
Jak Wam się podoba? Piszcie swoje odczucia w komentarzach.
.
.
.
.
Błagam powiedzcie że ktoś z Was oglądał Young Royals i jest w tym tak samo zakochany jak ja😩😩😩

MÅNESKIN ONE SHOTYTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon