Normalna czcionka Ethan
Pochyła y/n
Y/N POV
-Jestem w domu!- Usłyszałam głośny krzyk mojego chłopaka Ethana, który wreszcie pojawił się w domu. Od marnych trzech godzin próbowałam się do niego dodzwonić, lecz on ani razu nie odebrał. Nie miałam pojęcia gdzie jest ani co robi. Byłam okropnie zła, ale i zmartwiona, że mogło coś mu się stać.
-Czemu nie odbierałeś ode mnie telefonów?! Co Ty sobie myślisz? Zostawiasz mnie w domu nie mówiąc mi gdzie masz zamiar iść, a gdy próbuje się z Toba skontaktować nie raczysz odebrać tego głupiego telefonu!- Zaczełam krzyczeć na chłopaka, który patrzył się na mnie jakby miał zaraz wybuchnąć śmiechem.
-Przepraszam bardzo ale z jakiej racji mam Ci się o każdej możliwej godzinie meldować i za każdym razem mówić Ci gdzie idę?! Nie jesteś moją matką, daj mi żyć, jestem dorosły nie porzebuje niańki!
-ETHAN JA JESTEM TWOJĄ DZIEWCZYNĄ DO CHOLERY! MARTWIŁAM SIĘ O CIEBIE!
-Po pierwsze to sie uspokój bo nic Ci nie da to wydzieranie się na mnie, po drugie byłem z Thomasem w klubie mogłaś się domyślić, że potrzebuje troche zabawy z przyjacielem.
-DOMYŚLIĆ?! Czy Ty siebie w ogóle słyszysz?! Co byś zrobił jakbym ja tak robiła?! Wychodziła z domu i nie dawała żadnych oznak życia! Mam dosyć Twojego zachowania! Wychodzisz sobie codziennie wieczorem z domu nie informując mnie gdzie, nie wracasz na noc! Może ja sie Tobie już znudziłam?!-Nie chciałam do tego dopuścić ale łzy powoli zaczeły napływać mi do oczu.
-Y/n nie znudziłaś mi się! Kocham Cię ale daj mi oddychać w tym związku! Czuje się jak w klatce. Nie muszę Ci się tłumaczyć za każdym razem gdy gdzieś wychodzę!
-Wiesz co ja poprostu się o Ciebie martwiłam, ale dobrze jeżeli tego nie rozumiesz to ja muszę to wszytsko przemyśleć czy jest dla ,,nas" jeszcze jaki kolwiek sens.-Powiedziałam wchodząc do mojej i Ethana sypialni.
-ZRYWASZ ZE MNĄ?!- Słyszałam złość w jego głosie.
-Nie wiem, narazie daj mi czas. To był Twój wybór!- Krzyknełam zatrzaskując za sobą drzwi.
.
.
.
.
.
.
WITAM W KOLEJNYM ROZDIALE!
Jest to pierwsza część dosyć krótka ale będzie jeszcze jedna.Mam nadzieje że się podoba dajcie opinie w komentarzach. Możecie też pisać pomysły na kolejne rozdziały❤️💅💥