~Ethan Torchio~🍬🍬🍬

2.7K 85 10
                                    

Y/n POV:
Przeglądałam sobie twittera gdy mój chłopak Ethan miał próbę ze swoim zespołem. Ludzie fani zespołu oczywiście wiedzieli kim jestem, ponieważ Ethan i ja często jesteśmy razem widywani, ale nigdy nie czytałam na swój temat. Czy mnie lubią? Czy może nienawidzą. Nigdy mnie to nie interesowało za bardzo, lecz z nudów sprawdziłam swoje imię na twitterze. Chciałam dowiedzieć się co ludzie tak naprawdę o mnie myślą. Jakie było moje rozczarowanie gdy ujżałam te wszystkie okropne wpisy, że jestem gruba, brzydka, mam okropny styl, jestem najgorszym co mogło spotkać Ethana. Szczerze nie rozumiałam dlaczego ludzie tak myślą, przecież ja nic strasznego nie zrobiłam tylko kochałam drugą osobę. Poczułam kolejne łzy napływające do moich oczu gdy czytałam następne posty. Wreszcie nie mogłam tego wytrzymać i wstałam z krzesełka i uciekłam do łazienki. Kątem oka widziałam jak Ethan i reszta zespołu byla zszokowani moim zachowaniem i nie wiedzieli co mi się stało.
ETHAN POV:
Razem z zespołem mieliśmy próbę do naszego występu w telewizji, gdy w pewnym momencie ujżałem moją ukochaną y/n wybiegającą z pokoju, i mogę sobie rękę uciąć, że płakała. Odrazu pobiegłem za nią do łazienki. Ujżałem ją skuloną w kącie gdzie zanosiła się ogromnym płaczem, nie miałem pojęcia co się stało i bardzo się przestraszyłem.
-Słońce y/n co się stało? Czemu płaczesz? Proszę powiedz mi. Czy zrobiłem coś źle?
-Czy naprawdę jestem najgorszym co Cię spotkało w życiu? Jestem brzydka, gruba i okropna? Proszę powiedz mi- Powiedziała y/n wybuchając jeszcze większym płaczem.
-Słońce kto Ci tak powiedział? Kocham Cię najmocniej na świecie, jesteś dla mnie najważniejsza. Powiedz mi z kąd Ci się w ogóle to wzieło?-Zapytałem przytulając ją mocno.
-Bo j-ja czytałam c-co ludzie piszą o mnie na twitterze i ja naprawde nie wiedziałam że j-jestem aż taka okropna.
-Kochanie mówiłem Ci abyś nie czytała takich głupich rzeczy, ludzie są bezlitośni, zrobią wszytsko aby zniszczyć nasz związek. Kocham Cię najmocniej na świecie, to Ty byłaś przy mnie w najgorszym momencie w moim życiu ale ludzie tego nie wiedzą i nie zrozumieją bo są poprostu zazdrośni.
-Naprawdę tak myślisz?- Zapytała y/n z lekkim uśmiechem na swojej pięknej twarzy.
-Naprawdę, poprostu proszę nie czytaj więcej o sobie takich postów bo one nigdy nie będą prawdziwe. Jesteś najcudowniejszą osobą jaką spotkałem w swoim życiu. Kocham Cię.- Złożyłem pocałunek na jej ustach i otarłem jej łzy kciukami.
-Kocham Cię bardziej, dziękuje że przy mnie jesteś.
.
.
.
.
.
.
HEJKA KOLEJNY ROZDZIAŁ
Mam nadzieję że się podoba buziaczki❤️💅💥 O kim chcecie kolejny?

MÅNESKIN ONE SHOTYTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon