Y/N POV:
Dzisiaj jest bardzo ładny dzień, razem z moją przyjaciółką Victorią stwierdziłyśmy, że pójdziemy popływać w basenie.Była piękna pogoda dlatego chciałyśmy jak najdłużej z niej korzystać. Poszłyśmy się przedrać w bikini, i gdy tylko Vic wyszła z pokoju wytrzeszczyłam oczy na to jak pięknie wyglądała. Te bikini pięknie leżało na jej niesamowitym ciele, a swoje włosy spieła w luźnego koka. Wyglądała przepięknie, mogłam na nią patrzeć godzinami. Taaak, jestem zakochana w Victorii już bardzo długo. Nie chciałam psuć naszej przyjacielskiej relacji, dlatego nigdy nic nie powiedziałam o moich uczuciach. Victoria jest dla mnie idealna pod każdym względem, jak i z wyglądu i charakteru. Jej piękne przyciągające oczy, na które mogę patrzeć godzinami, jej lśniące włosu w kolorze blądu, jej głos, napiękniejszy głos jaki kiedykolwiek słyszałam, a o grze na gitarze to nawet nie wspomnę. Zawsze chciałam, aby Vic spojrzała na mnie jak ja na nią, ale wiem, że nie jest to wykonalne więc zostało mi tylko podziwianie jej piękna.
VICTORIA POV:
Razem z y/n idziemy pływać w moim basenie. Wybrałam najlepsze bikini jakie posiadałam w szafie, przebrałam się i wyszłam pokazać się y/n. Widziałam ten zachwyt w jej oczach. Wiem, że jest ona zauroczona mną od jakiegos czasu.
Jakby tego poprostu nie dało się nie zauważyć. Jej spojrzenia na mnie, zmiany zachowania gdy wchodziłam do pokoju gdzie ona była. Dawała wiele znaków. Ja także do niej coś czułam. Bardzo mi się podobała. Jej ciało wygląda idealnie, lekko zaokrąglone biodra, delikatne wcięcie w talii, długie nogi. Y/n była moim ideałem we wszytskich aspektach. Teraz gdy patrzę na nią, gdy stoi przedemną lekko zawstydzona w samym skąpym bikini podoba mi się jeszcze bardziej. Weszłyśmy do wody i zaczełyśmy rozmawiać o przeróżnych tematach, głośno się śmiałyśmy i bardzo dobrze bawiłyśmy. W pewnym momencie wpadłam na trochę głupi pomysł. Podpłynełam do y/n i złapałam ją za talię. Zmusiłam ją do objęcia moich bioder jej nogami. Widziałam spore zdezorientowanie na jej twarzy ale nie przejełam się tym wcale. Podpłynełam z nią pod barierke, gdzie posadziłam ją na takiej małej ławeczce gdzie i tak połowa jej ciała była pod wodą. Dotknełam jej bioder i zjechałam palcami do sznureczków od jej majtek. Popatrzylam jej głęboko w oczy i poprosiłam o pozwolenie, ona tylko pokiwała głową co nie dało mi satysfakcji.
-Y/n używaj słów.- Powiedziałam pewnie
-Tak, proszę możesz to zrobić.- To było to na co czekałam. Delikanie odwiązałam sznureczek po jednej i po drugiej stronie, po czym złapałam jej majtki które położyłam na barierce. Następnie przybiżyłam się do niej zarzuciłam swoje ręce na jej plecy i drżącymi dłońmi z podniecenia odwiązałam jej stanik. Podziwiałam jej piękne nagie ciało, które w tamtym momencie należało tylko do mnie. Zaczełam całować jej szyję, gdzie z każdą chwilą zostawiałam więcej czerwonych śladów. Z jej ust uciekało coraz to głośniejsze westchnienia, które tak bardzo potrzebowałam słyszeć. Dotknełam jej wewnętrznej strony ud i powoli zaczęłam kierować ręce coraz wyżej.
-Victoria proszę zrób coś.- Odezwała się potrzebującym głosem y/n.
-Kochanie cierpliwości, cierpliwości.- Odpowiedziałam jej z chytrym uśmiechem.
Po chwili droczenia się z nią, powoli zaczęłam wkładać w nią jeden palec. Poczułam jak się cała spieła dlatego odczekałam chwilę i zapytałam.
-Jesteś gotowa? Jeżeli będzie coś Cię boleć odrazu mi powiedz.
-Dobrze p-powiem, a teraz możesz już się poruszyć.- Powiedziała y/n ze słodkim uśmiechem.
Zaczęłam powoli poruszać swoim palcem, po chwili dokładając kolejnego sluchając pięknych jęków, które opuszczały usta y/n. Jej jęki i westchnienia do była najlepsza muzyka dla moich uszu.
-Y/n dojdziesz dla mnie? Bądź grzeczną dziewczynką i dojdź głośno aby Cię wszyscy usłyszeli- Wyszeptałam jej do ucha i przyśpieszyłam ruchy swoimi palcami. Po chwili poczułam jak y/n zaciska się na moich palcach i dochodzi z najgłośniejszym jękiem mojego imienia. Wyjełam z jej palce i dałam jej je oblizać. To było bardziej gorące, niż mogłam sobie to wyobrazić. Kiedy y/n uspokoiła się po intensywnym orgaźmie wskoczyła na mnie i się do mnie przytuliła.
-Podobało Ci się? Było Ci dobrze?
-Serio pytasz czy było mi dobrze?! To było cudowne dziękuje. Czułam się lepiej niż kiedykolwiek.- Z tymi słowami wyszłyśmy z basenu, osuszyłyśmy się i poszłyśmy do mojego pokoju zrobić sobie drzemkę po tych jakże wykańczających rozrywkach.
.
.
.
.
.
.
OTO KOLEJNY ROZDZIAŁ
Mam nadzieje że sie podoba możecie pisać opinie w komentarzach. Jakieś pomysły na kolejne shoty? Love you💥❤️💅