Deník - District 1 (Čte si ho Jeongin)
„Den 1
Dneska, ve věku 22 let, mě přesunuli z District 5, kde jsem se měl krásně, do District 1. Tohle místo je na první pohled stejné jako můj předešlý District. Bílá posila na každém rohu, nesmíte porušit pravidlo jinak vás čeká trest a musíte dodržovat denní rozpis. Ale přeci jen zde bylo něco jiného. Něco zvláštního."
„Den 5
Našel jsem si kamarády. Byli už partička, byli čtyři, ale rádi si mě vzali k sobě a ukázali, jak to zde chodí. Teď jsme parta já Youghyun, Sungjin, Jaehyung, Wonpil a Dowoon. Nejstarší z nás je Jaehyung a ten je taky v District 1 nejdéle. Naučili mě, že zde pravidla dodržovat musíme, ale není to tak vážné. Bílé posily jsou zde prý spíše jen, aby nám naháněli hrůzu, než aby konali. Dowoon se mi svěřil, že prý už hodněkrát někomu vrazil, ale trest za to nedostal. Je to tady divný."
„Den 7
Mám pocit, jako by mě někdo sledoval."
„Den 11
Necítím se v District 1 dobře, chci zpět do District 5. Chci zpět své staré kamarády. Chybí mi Jackson, Mark, Jaebeom...dokonce i Yugyeom s BamBamem a to bych nikdy neřekl. Ne, že by mi Sungjin, Jae, Wonpil a Dowoon vadili, jsou úžasní a jako kdybych je znal celý život, vážně si rozumíme, ale...ale necítím se dobře. Jako by mě stále někdo sledoval."
„Den 20
Asi začínám být paranoidní...jako kdybych viděl Bílou posilu mě sledovat a zapisovat si každý můj krok. Musím bláznit."
„Den 23
Dneska zmizela polovina Districtu. Je to zvláštní. Jae mi řekl, že se tak občas stane. Nikdo neví, co se s nimi děje, ale už je prý nikdy neuvidíme."
„Den 27
Dneska jsem zaslechl mumlání ze stran Bílé posily...oni mají vysílačky zevnitř masek?"
„Den 30
Rozhodl jsem se, že uteču. Už nechci být v Districtu. Sledují mě a zapisují si vše, co udělám...Snad nenajdou tento deník."
„Den 32
Kluci se rozhodli, že půjdou se mnou. Prý mě nenechají jít samotného a užít si všechnu srandu."
„Den 35
Dneska jsem zaslechl doktorku s někým telefonovat. Nazývala nás subjekty a něco už odstartovalo. Nevím, co ale zjistím to."
„Den 36
To, co odstartovalo je prý už skoro u konce, prý stačí pár pošťouchnutí a budou ve finále."
„Den 38
Dowoon s Wonpilem našli u popelnice dvě mrtvá těla. Byli to dvanácti letý děti, kteří do Districtu přijeli se mnou. Co se to děje?"
„Den 46
Sungjin dostal trest v kopce...to se zde prý už pár let nestalo. Tak proč teď? A proč právě Sungjin? Nic neudělal...nebo spíš, nic tak hrozného, jen v jídelně zakopnul a rozbil skleničku s talířem. Tak, co se děje? A proč mi přijde, že když jsem poblíž Bílé posily tak by se dalo napětí krájet? Proč jsou všichni najednou tak nervózní?"
„Den 47
S Jaeem jsme rozmluvili Bílou posilu. Ti kreténi mluví a dost sprostě. Nejspíš jsme je vytočili, protože všem najednou přikázali, aby šli do svých pokojů a nevycházeli ven."
„Den 50
Dneska je Den D. Dneska s klukama utečeme. Asi si nebudu moc deník vzít s sebou, takže napíšu poslední řádky a začneme s plánem. Snad neumřu, to by bylo dost špatný
Pokud tohle čte někdo z jiného Districtu či někdo z Districtu 1, utečte. Vše je ještě víc komplikované, než jsme si mysleli. Vše je zvrácené a zkorumpované. Testy nejsou dokončit, prostě utečte – to je nejjednodušší. Popadni své kamarády, rozhodně nechoď sám, a zmizte. Utéct je mnohem jednoduší než všechny testy, když si chceš svobodu vysloužit. Přeju vám hodně štěstí a doufám, že pokud se vám podaří utéct, tak se potkáme."
ČTEŠ
District 9 // BOOK 1 [Stray Kids] ✔
Teen FictionDostat se z District 9 je zcela nemožné, protože pro odchod musíte dokončit sérii extrémně náročných testů. Avšak osmice kamarádů se rozhodne o útěk. Byl, ale jejich útěk útěkem nebo to vše bylo plánované a jsou jen loutkami v něčí hře?