24. Kapitola

94 19 8
                                    

„Tak já taky půjdu," Hyunjin rychle popadl učení z lavice, doslova ho hodil do své tašky a rozeběhl se za Bílou posilou a Minhem, který stále pořvával a jeho hlas se nesl celou chodbou. Všichni ho musí slyšet, ale podle pravidel to prostě ignorují.

„Hyunjine, chtějí nás rozdělit, protože ví, že bez tebe budu dělat blbosti," křikl po Hyunjinovi Minho. Hyunjin chápavě přikývl a doběhl je. Už když to učitelka říkala věděl, že to je hlavní důvod. Všichni ví, že Minho bez své partičky dělá jeden průser za druhým – vždyť ty průsery dělá i s nimi.

„Proč jsi to tedy udělal? Proč chceš vždy udělat průser?" zeptal se Hyunjin.

„Protože co by to bylo za život, kdybych dodržoval všechna pravidla? Smyslem života je se alespoň trochu bavit a kdybych dodržoval všechna ta pravidla, tak bych se rozhodně nebavil," odpověděl mu starší.

„Klidně se bav, ale nemusíš každý den," povzdychl si Hyunjin.

„Chci těmhle zmrdům a tomu, kdo mě tady zavřel, ukázat, že Minho se nedá „ochočit" tak lehce," Minho se zasmál, „spíš vůbec."

„Víš, že tě pro tohle myšlení mám rád, ale doopravdy si už začínáš zahrávat. Seungmin se o tebe bojí, všichni se o tebe bojíme," Hyunjin položil Minhovi ruku na rameno. Bílá posila hnedka zasáhla a ruku z ramene strhla.

„Hej, mně to nevadí," křikl na něj Minho.

„Nech to být, Minho," povzdechl si Hyunji, „tihle zmrdi nikdy nezažili kamarádství, neví jaký to je někoho takhle chytit." Bylo to poprvé, co Hyunjin nazval Bílou posilu Minhovými slovy a bylo mu to jedno. Věděl, že ho teď zavřou do Kopky, ale když už tam kvůli němu musí Minho, půjde tam taky.

„Klucíííí," ozval se radostný hlas z protější chodby. Hyunjin s Minhem si nejdřív vyměnili nechápavý pohled a pak se podívali na osobu vlastnící hlas. Chodbou se k nim blížil brunet s pihama, s úsměvem na tváři a Bílou posilou v patách.

„Co tu děláš, Felixi?" zeptal se nejstarší z nich. Felix nikdy problémy nedělá, protože do Kopky nechce, proto ho zaráželo, že se nachází v chodbách, které na to místo vedou.

„Ale..." Felix mávnul rukou, „paní Seo mě z kuchyně vyhodila, tak jsem řekl, co jsem musel," vysvětlil jim.

„Takže Kopka?" zeptal se Hyunjin. Felix přikývl a mykl rameny.

„No co, jednou jsem si to přeci jen musel zažít na vlastní kůži. Možná v tom najdu zálibu jako tady Minho," Felix se zasmál. Přišlo mu absurdní vše, co se za posledních pár minut stalo a ještě víc, že všichni tři budou v Kopce ve stejnou chvíli. Jasně, každý bude ve své, ale trest by jim měl skončit stejně, takže se uvidí i potom.

„Hlavně se tam nezblázni," to byla poslední slova Minha, než ho Bílá posila zavřela do Kopky.

District 9 // BOOK 1 [Stray Kids] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat