Üzerime giydiğim beyaz şortumu ve siyah askılı tişörtümü düzelterek saçlarımı dağıttım. Yerde duran topu sağ koluma sabitleyerek çıktım soyunma odasından.
Çocuklar sahada ısınırken bende koşarak yanlarına gittim. Elimdeki topu Kayra'ya atarak Emir'in yanına geçtim.
"Karşı takım neden hâlâ gelmedi?" Gözlerini etrafta gezdirerek tekrar gözlerime sabitledi. "Bilmiyorum, telefonlarımıza bakmıyorlar."
Sinirle bir nefes alıp ellerimi saçıma daldırdım. Maç yapmamızı kendileri isterken şu an da gelmeyerek bizi ekmişlerdi. Bu daha da sinirlenmeme neden olurken Kayra'nın yanına giderek elinden topu aldım.
Topu hızla potaya sürerek beş metre kala topu potayla buluşturdum. Tam o sırada duyduğum ayak sesleriyle başımı sahanın girişine çevirdim.
"11 numaralı arkadaşımız sinirli gözüküyor çocuklar, ne dersiniz alır mıyız bu maçı?" Gözlerime meydan okurcasına bakarken gözlerimi kapattım.
Sakin olmalıyım, yalnızca beni kışkırtıyor.
Emir'in, "Erdal, kaşınma abi. Hadi maçımızı yapalım zaten oldukça geç kaldınız." diyerek kolundaki saatti göstermesiyle hepsi sahaya girmeye başladılar.
Erdal ve takımıyla birkaç senedir kavgalıydık. Nedenini tam olarak hiçbirimiz çözemesek de aramızda kan davası varmış gibi davranıyorduk.
İkimizin takımından da beşer kişi sahaya geçtiğinde maça başlamıştık. Bu aramızdaki rekabet maçta da devam etmişti. Ben topu potaya sürerken Erdal engel olmuş, o sürerken de ben engel olmuştum. Böylelikle de maç berabere kalmıştı.
Arda'nın sürenin dolduğunu söylemesiyle kendimi yere bıraktım. Dün ki maçı kaybetmemiz ve Erdal'ın üzerime gelmesiyle bana ilk yazan kişiye patlamıştım. Bu yüzden dolayı da galiba istemeden de olsa kendisini karım olarak tanıtan kızı kırmıştım.
Tavırlarına bakılırsa benim kötü söz söylememle yıkılacak gibiydi. Benim aptal kafam ise bunu bile bile ona ters çıkışmıştı.
Bu maçı da bu yüzden dün kavga çıkmaması nedeniyle yapmak istemişlerdi. Yoksa dayak yiyeceklerini biliyorlardı.
"Ben gidiyorum." dememle tüm bakışlar bana dönerken umursamadan soyunma odasına ilerledim.
Genelde maçları okulda yaptığımız için ve müdürümüz de bunu bildiği için hafta sonu da okulu açıyordu. Birkaç hademe öğlen kapıyı açıp akşam üzeri de kilitleyerek gidiyorlardı.
Müdürün her ihtimale karşı odasını kitlediğini düşünürsek de gerçekten iyi yapıyordu.
Üzerimi değiştirip siyah eşofmanlarımı giydikten sonra çıktım okuldan. Cebimden kulaklığımı çıkartıp telefonuma taktıktan sonra iki ucunu da kulağıma taktım. Şarkı listemden Kendimden Hallice böyle gitme açarak eve yürümeye başladım.
Şarkının nakarat kısmına geldiğinde ağzımın içinde mırıldanmaya başladım. Sesimin güzel olduğunu inkar edemezdim ama çok da kötü değildi.
Annemin müzik öğretmeni olmasının sesimin güzelliğinde büyük bir etkisi vardı.
Son kez şarkıyı sesli dile getirerek evin kapısını açtım.
"Böyle gitme ağlarım, sensiz her günüm zaten cenaze."
~
Eve geldiğim gibi kendimi odama atmıştım. Ne yapacağımı düşünürken aklıma gelen fikirle annemin odasına gittim.
Dolaptan gerekli malzemeleri alarak bir tane poşete koydum. Poşeti portmantoya koyarak tekrardan odama gittim.
Eşyalarımı yanıma alarak banyoya gittim. Kısa bir duşun ardından da üzerime gri eşofmanımla, beyaz bol olan tişörtümü giydim. Saçlarımı da elimle dağıttıktan sonra aynanın karşısına geçtim.
Her zamanki gibi yakışıklı olmuştum.
Daha fazla kendime bakmadan odamdan çıktım. Poşeti elime alarak kapının önünde duran nike air jordan olan siyah beyaz ayakkabılarımı ayağıma geçirdim.
Kapıyı kitleme gereği duymadan kapatarak merdivenleri inmeye başladım. Evimiz beşinci katta da olsa yürümeyi sevdiğim için sorun etmiyordum.
Gözlerimle etrafı tararken aradığımı bulmak amacıyla tamamı çiçeklerle kaplı olan bahçeye gitmeye karar verdim.
Affettir bakalım kendini Aslan, görelim başarabilecek misin.
~
@efehan.aslan: Okula gelebilir misin?
@efeninkarısı: Sen bana mesaj attın
@efeninkarısı: Hemde okula çağırdın
@efeninkarısı: Ateşin mi var aslanım, iyi misin?
@efehan.aslan: Gelirsen daha da iyi olacağım
@efeninkarısı: Tamam geleceğim sırf sen iyi ol diye ama başka bir nedeni yok
@efehan.aslan: En sevdiğin şarkı ne peki?
@efeninkarısı: Bunun ne alakası var
@efeninkarısı: LAN YOKSA EVLENME TEKLİFİ Mİ
@efeninkarısı: EVET EVET EVET, SONSUZA KADAR EVET
@efehan.aslan: Üzgünüm ama öyle bir şey değil, hadi at ve gel
@efeninkarısı: Peki kocacım en sevdiğim şarkı,
@efeninkarısı: Mavi Gri - Ben Sende Yandım
@efeninkarısı: Gidiyorum artık hazırlanacağım görüşürüz canıığğğmm
@efehan.aslan: Görüşelim deli kız
Gülümseyerek telefon ekranımı kapattım. Gerçekten tam bir deliydi.
Hazırladığım kutuyu sahanın girişine koyarak uzaklaşmaya başladım. Eğer benden kendini gizliyorsa saygı duyardım ve ona bakmaya çalışmazdım.
Bir süre sonra telefonumun titremesiyle mesaja baktım. Geldiğini ve onu görmemem için gitmem gerektiğini söylemişti. Ben de gittiğimi ve sahanın oradan kutuyu alabileceğini söyleyerek ses kaydını açtım.
@efehan.aslan: Ses kaydı* 01.00
@efehan.aslan: Eve gidince kutuyla beraber açmanı istiyorum
@efehan.aslan: Mutlu etmesi dileğiyle (:
~
Düzenlemeden atıyorum, rahatsızım biraz. Yanlışlarım varsa madur görün lütfen, sizi seviyoreee♥︎
Cidden içime sinmedi ama umarım beğenirsiniz, yoksa yeniden yazacağım sanırım.
Bu arada diğer bölüm Efeha'nın ne yaptığını göreceğiz, düşmemeye dikkat edin wkdlwldls
Görüşürüz🏀
17.06.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asist¹¹ | Texting
HumorTamamlandı. "Hepinize iyi akşamlar. Abla ve Batu abi öncelikle mutluluklar. Buraya çıkma sebebim, öncesinde güzeller güzelli birisine söz vermemden kaynaklanıyor." Sahneye çıkmış konuşan Efehan ile gözlerim anında onu bulmuştu. Gözlerimin içine baka...