Kutuyu elime alarak etrafıma bakmaya başladım. Aslan arada şerefsiz olsa da anlayışlı birisiydi bu yüzden de gideceğini tahmin ediyordum.
Tahminlerim de doğru çıkmıştı.
Kutuyu elimde sallayıp ne olduğunu tahmin etmeye çalışırken bu kadar büyük ne alacağını düşünmeye başlamıştım. Tam kutuyu açacağım sırada telefonum titredi. Kutuyu kolumun altına sabitleyip eşofmanımın cebinden telefonumu çıkardım.
Kocacım mesaj atmıştı.
Hemen girip baktığımda bir ses kaydı ve evde kutuyla beraber açmamı söyleyen bir mesaj vardı. Tamam yazarak telefonumu cebime koydum.
Kutunun içinde ne olduğunu merak ettiğim için hızlı adımlarla eve gitmeye başladım. İlk defa sevdiğim çocuk tarafından hediye alıyordum ve oldukça heyecanlıydım.
Normalde üşendiğim için yarım saatte vardığım eve 15 dakikada varmıştım. Ayakkabılarımı gelişi güzel çıkartıp zile basmaya başladım.
Şu an kardeşimin uyuyor olma ihtimali hiç umrumda değildi.
Kapı açılınca kendimi direkt içeriye attım. Annem arkamdan kardeşimi uyandırdığım için kızsa da umursamadan kendimi odama attım.
Abilerimin evde olmadığı için mutluydum.
Üzerimde eşofmanlarım olduğu için hiç değiştirmekle uğraşmayıp kendimi kutuyla beraber yatağıma attım. Heyecanım daha da artarken kutuyu açmak için harekete geçtim.
Aklıma gelen ses kaydıyla duraksayarak telefonumu cebimden çıkardım. İnstagrama girerek sohbeti açtığımda hiç beklemeden ses kaydını başlattım.
Ne tarafa düşmeliyim, benim için sevdiğim şarkıyı bana söylemişti. Tamam sakinim, bu çok güzel bir hareket olsa bile sakinim.
Telefonumu kenara koyarak beyaz orta boy kutunun kapağını kaldırdım. Gördüğüm şeyler gözlerimi doldursada derin bir nefes alıp hepsini dışarıya çıkardım.
Yamuk yumuk duran papatya tacını alarak başıma taktım. Daha sonra elime papatya buketini alarak kokladım.
Hepsi harika gözüküyordu.
Kenarıda duran katlanmış beyaz kağıdı alarak yüzümdeki gülümsemeyle okumaya başladım.
Umarım bu kalbinin kırıklarını azda olsa onarmaya yetmiştir. Özür dilememin faydası olmayacağı için dilemeyeceğim ama kendime azap çektirmek için sana 100 tane papatya aldım.
99 tanesinin yaprak sayısı aynıyken bir tanesinin yaprak sayısı bir fazla. O bir tanesinin sonu affettim ile biterken diğerleri affetmedim ile bitiyor.
Sen o affettimli papatyayı bulana kadar ben burada vicdan azabımı çekeceğim.
Bir de tacı kendim youtube'den izleyerek yapmaya çalıştım bu yüzden çok güzel olmadı ama hepsini kendim topladım.
Umarım mutlu olmuşsundur papatya, bir daha senin üzmemek dileğiyle.
Namı değer senin deyiminle yakışıklı kocan.
Notu ona sarılıyormuşçasına göğsüme koyduğumda mutluluktan ağlamak istiyordum. Benim için bu kadar uğraşmıştı ve ben de onun için o papatyayı bulacaktım.
~
Tam olarak 50.papatyaya geldiğimde doğru papatyayı bulmuştum. Bu sırada da hep bana söylediği şarkıyı dinlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asist¹¹ | Texting
HumorTamamlandı. "Hepinize iyi akşamlar. Abla ve Batu abi öncelikle mutluluklar. Buraya çıkma sebebim, öncesinde güzeller güzelli birisine söz vermemden kaynaklanıyor." Sahneye çıkmış konuşan Efehan ile gözlerim anında onu bulmuştu. Gözlerimin içine baka...