1.3

8.2K 462 373
                                    

"Abi, hoş geldin." Gerçekten şu an bu durumda abimin hoş gelip gelmemesi miydi konu.

"Ne yapıyorsun burada." Sinirliydi, bunu sıktığı dişlerinden bile anlıyordum. Umursamak istemesem bile Efehan'a yanlış bir şey yapmasından korkuyordum.

"Sevgilimle oturuyorduk." Evet, kesinlikle canıma susadım. Efehan arkamdan koluma dokunurken onu umursamadan abimin gözlerinin içine bakmaya devam ettim.

"Yeter oturduğun, eve gidiyoruz." Evde konuşacağımızı anladığımda abime başımı salladım. "Sen önden git geleceğim arkandan."

Başta karşı çıkacak gibi dursa da gözlerine bakmamla arkasını dönüp ilerlemeye başladı. Oyalanmadan arkama dönüp Efehan'ın yanağına öpücük kondurup geri çekildim.

"Abin bir şey yapmaz değil mi sana?" Benim için endişelenmesine gerek olmadığını ve ona haber edeceğimi söyleyip sarıldım.

"Seni seviyorum, görüşürüz." Ondan da aynı karşılığı aldığımda koşarak abimin yanına gidip koluna girdim. "Çok mu kızdın?"

"Sence Eflina, tek sorun benim kızmam mı?"

"Abi, söylememekte haklıydım. Baksana nasıl tepki veriyorsun." Derin bir nefes alıp kolunu omzuma attı. "Küçük kız kardeşimi kıskanmak suçsa, müebbet yemeye hazırım güzelim."

Gülmeye başlamamla abimde gülümsemişti.

Bana kızacağından çok korkmuştum ama hiç de beklediğim gibi bir tepki vermemişti. Tek kızdığı nokta ise ona söylememem olmuştu ama genede öpüştüğümüzü görseydi daha fazla tepki vereceğini biliyordum. Bu yüzden de en kısa zamanda tüm abilerimin kısmetini bulmam gerekiyordu.

Umarım bulurdum ve beni de rahat bırakırlardı.

~

Papatya'm:

Papatya'm: Aşk adam, sensiz tadı çıkmıyor biliyor musun?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Papatya'm: Aşk adam, sensiz tadı çıkmıyor biliyor musun?

Papatya'm: Gelsene bize, hem ev de boş.

Kocam Bey: Emin misin gelmem konusunda, bir abi vakası daha çekmek istemem.

Gözlerim saate kaydığında akşam dokuz olduğunu gördüm. Annemlerin yarım saat önce teyzemlere gitmek için evden çıktığını sayarsak başka bir vaka yaşamazdık.

Papatya'm: Eminim aşk adam, yakalanmayız.

Kocam Bey: Yarım saate oradayım güzelim.

Papatya'm: Bekliyorum, seni seviyoreee.

Kocam Bey: Ben de seni seviyorum.

Görüldü olarak bırakarak oturduğum yerden kalktım. Odama giderek üstümdeki pijamalardan kurtuldum. Dolabımdan gri bol eşofmanımla, gri yarım atletimi giyip saçımı tepeden sıkı bir at kuyruğu yaptım.

Asist¹¹ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin