2.7

3.4K 238 110
                                    

Gönlümün 1'1 Numarası: Günaydın karıcığım. (07.53)

Basketçi Güzelim: Günaydın kocacuğum. (09.21)

Gönlümün 1'1 Numarası: Günüm şimdi aydı, meğersem sen yazana kadar hava aydınlanmamış.

Basketçi Güzelim: Yhaa şapşik misin aşk adamın?

Gönlümün 1'1 Numarası: Dünyanın en güzel kızı öyle olduğumu söyler.

Basketçi Güzelim: Bu performansını, yüz yüze de yapmanı bekliyorum.

Gönlümün 1'1 Numarası: Karşılığın farklı olacaksa, hemen şimdi geleyim yanına.

Basketçi Güzelim: Çok isterdim ama olmaz.

Gönlümün 1'1 Numarası: Neden olmuyormuş?

Basketçi Güzelim: Çünkü, çünkü, çünkü..

Basketçi Güzelim: Canım görümcem, Batu abim ve Kağan'ım gelmiş.

Gönlümün 1'1 Numarası: Ablam, Koç ve Kağan mı gelmiş?

Gönlümün 1'1 Numarası: Neden gelmişler, niye gelmişler, ne zaman gelmişler?

Basketçi Güzelim: Kağan beni özlemiş, abim de şu anlık boş olunca o getirmiş. Eylül abla da seni özlemiş, gelmiş. Sonra yolda karşılaşmışlar ve bana gelmişler.

Basketçi Güzelim: Uyku sersemi saate bakmak aklıma gelmedi ama uykumdan edecek kadar erken geldiler.

Basketçi Güzelim: Şimdi soruların bittiyse asıl bombaya geliyorum, hazır mısın?

Gönlümün 1'1 Numarası: Hazırım papatyam, gönder gelsin.

Basketçi Güzelim: ABİM

Gönlümün 1'1 Numarası: ABİN

Basketçi Güzelim: VE

Gönlümün 1'1 Numarası: VE

Basketçi Güzelim: ABLAN

Gönlümün 1'1 Numarası: ABLAM

Basketçi Güzelim: SANIRIM SEVGİLİLERRR

Gönlümün 1'1 Numarası: Neler neler neler.

Gönlümün 1'1 Numarası: Sevgililer mi?

Basketçi Güzelim: Evet, %99,9 ihtimalle sevgililer

Gönlümün 1'1 Numarası: Bu kanıya nereden vardığını da açıklayacak mısın peki karıcığım.

Basketçi Güzelim: Bak şimdi, bunlar sürekli yan yanayken kavga ediyorlar değil mi?

Gönlümün 1'1 Numarası: Evet, hiç düzgün konuştukları an yok ki.

Basketçi Güzelim: Varmış işte.

Basketçi Güzelim: Geldiklerinden beri bir kere bile kavga etmediler.

Basketçi Güzelim: Bak abim ve ablandan bahsediyorum, anlıyorsun değil mi nasıl bir imkansızlık.

Gönlümün 1'1 Numarası: Ee kaldı geriye 3 o zaman.

Gönlümün 1'1 Numarası: Rahat bırakır artık abin bizi, kendi sevgilisi ile ilgilenir.

Basketçi Güzelim: Kocacuğum, fark edemedin sanırım sen daha

Basketçi Güzelim: Sevgilisi ablan, öz olan ablan hem de

Gönlümün 1'1 Numarası: Farkındayım güzelim, öz olmayan ablam yok zaten.

Gönlümün 1'1 Numarası: Ablam yaşını almış ve kendi kararlarını kendi verebilir.

Gönlümün 1'1 Numarası: Sevgilisi de kötü değil, Batu abi ketum olsa da ablam da öyle yani tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş.

Gönlümün 1'1 Numarası: Hem ablam sevgili yaptı diye üzülmek yerine,

Gönlümün 1'1 Numarası: Abinin bizi rahat bırakacağı için sevinmeyi seçiyorum.

Basketçi Güzelim: En büyük engelin kalktı tabii sen de haklısın, sevin

Basketçi Güzelim: Ben de bu esnada uyanan minik bebeğim ile ilgileneyim

Basketçi Güzelim:

Basketçi Güzelim: Seni çok seviyoruzzzz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Basketçi Güzelim: Seni çok seviyoruzzzz

Gönlümün 1'1 Numarası: Tamam güzeller güzelim, kolay gelsin.

Gönlümün 1'1 Numarası: Ben de sizi çok seviyorumm.

~

Arada olsun bir text dedim ve yazdım, uzun tutmaya çalıştım ama elimden bu geldi.

Sizden ufacık bir ricam olacak, asla takan biri değilim ki zaten sıralamalarda yükselmemiz ve aramıza yeni katılanlar beni çok mutlu ediyor fakat oy atan ve yorum atan sayısı çok az. Sınır koymayı düşünmüyorum ama en azından yorum sınırında 100'ü geçerseniz çok mutlu olurum.

Yeni bölümde görmek istedikleriniz?

Bölümü nasıl buldunuz?

Görüşürüzzz, sizi seviyorum🫶🏻

23.06.2022

Asist¹¹ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin