Sınır; 150 oy, 50 yorum.
Sonunda biten boş dersin ardından öğle arası olmasıyla acele adımlarla soyunma odasına gittim ve üzerimi değiştirerek sahaya gitmeye başladım.
Okula bu sene başlasam da henüz sahaya kimsenin geldiğini görmemiştim. Bu yüzden dolayı da her gün atlamadan sahaya gelerek basketbol oynuyordum.
Kapıyı açıp içeriye girince üzerinde tişört olmadan basketbol oynayan birisini gördüm ve derin bir nefes alarak içeriye geçtim.
Sahada baklavalı birisinin oynaması bana engel değildi.
Kenarıdan aldığım topu sektirerek sahaya ilerlerken çocuğun bakışları bana dönmüştü. Yalnızca göz ucuyla bakıp yanından topu sürüyerek geçtim ve topu potaya atarak çocuğa döndüm.
"Eğer hâlâ bakmaya devam edeceksen lütfen çıkar mısın?" Konuşmam üzerine bakışlarını üzerimden çekmiş ve kenarıya koyduğu tişörtünü üzerine geçirmişti.
Aslında böyle iyiydik, bozmana da gerek yoktu.
Bir şey söylemeden topu bırakıp salondan çıktığında yalnız kalmanın rahatlığıyla kendi başıma antreman yapmaya başladım.
Zil çaldığında topa veda etmenin üzüntüsüyle salondan çıktım ve sınıfa geçerek yerime oturdum.
Arkadaşım yoktu, zaten ilk senemde de olmasını istemezdim. Olduğunda nasıl bir durumla karşılacağımı çevremden çok güzel deneyimlemiştim ve ben henüz buna hazır değilim.
Hocanın gelmesiyle tüm dikkatimi vermiş dersi dinliyordum fakat kapının çalınması ve açılmasıyla beden hocasının beni çağırdığını söyleyen nöbetçi öğrencinin ardından gitmemi söyleyen hocayla sınıftan çıkıp beden hocasının yanına gittim.
Koca spor salonunda basketbol oynayan çocuğu, hocayı ve 4 kişiyi daha görmemle hocanın yanına giderek diğerlerini yok saydım. "Beni çağırmışsınız hocam." Kafasıyla diğerlerini gönderdikten sonra bana dönerek konuşmaya başladı. "Eflina nasılsın?"
Bir yandan yürürken bir yandan da konuşuyorduk. "İyiyim hocam siz nasılsınız?"
"İyiyim de ben sana bir şey söyleyecektim." Sonunda çağırma sebebine gelince kulak kesildim.
"Tabii hocam buyurun."
"Abinin basketbol koçu olduğunu söylemiştin, şu an herhangi bir yerde koçluk yapıyor mu?" Beni basketbol oynarken gördüğü bir gün nasıl bu kadar iyi olduğumu sormuştu ve ben de abimin koç olduğunu söylemiştin, sorma nedeni de sanırım abime takım bulmasıydı.
Gözlerimi ileride konuşan beş kişilik takıma dikerek cevap verdim. "Hayır hocam şu anlık herhangi koçluk yaptığı bir yer yok."
Basketbol oynayan çocukla göz göze gelmemizle bakışlarımı çekmedim. Benim çekincem veya korkum yoktu bu yüzden de bakışlarımı çekmemiştim fakat onun bir çekincesi olmalı ki bakışlarını anında çekip arkadaşlarına dönmüştü.
"Süper o zaman, bizim koça ihtiyacımız var sen abine haber ette yarın okula gelsin olur mu?" Başımı onaylar anlamda salladığımda basketbol oynayan çocuğa seslendi. "Efehan buraya bir bak koçum."
Basketbolcu çocuk yani Efehan yanımıza geldiğinde bana hiç bakmayarak hocayla konuşmaya başladı. Ben de her ne kadar manzaram güzel olsa da zilin çalmasıyla salondan çıktım ve sınıfıma gittim.
İsmin gibi yiğitlerimizin başı ol Efehancım, düğünümüz ne zaman?
~
Hasta bir beyz ve canım karakterlerimle biz geldikkk, nasılsınızzz?
Bayram nasıl geçiyorrr?
Geçmiş bölümü olduğu için kısa oldu birazcık ama ben hiç bunların lise hayatını yazmamışım dedim arada böyle yazayım ilki de Eflina'nın Efehan'ı ilk gördüğü bölüm oldu.
Yeni bölümde görmek istedikleriniz.
Sizi seviyoree, görüşürüzzz🫶🏻
İnstagram; satirlardaolur
TikTok; satirlardaaglar12.07.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asist¹¹ | Texting
HumorTamamlandı. "Hepinize iyi akşamlar. Abla ve Batu abi öncelikle mutluluklar. Buraya çıkma sebebim, öncesinde güzeller güzelli birisine söz vermemden kaynaklanıyor." Sahneye çıkmış konuşan Efehan ile gözlerim anında onu bulmuştu. Gözlerimin içine baka...