Papatya'm: GÜÜNNAAYYDDINN
Papatya'm: KOCACIĞIMM
Papatya'm: Nasılsınn?
Kocam Bey: Günaydın karıcığımm.
Kocam Bey: Sen yazdın daha iyi oldum sen nasılsın?
Papatya'm: Bende çok iyiyim
Papatya'm: Sadece seni çok özledim
Kocam Bey: Bende seni çok özledim güzelim.
Papatya'm: Benim yüzümden birbirimize hasretiz, çok özür dilerim
Kocam Bey: Öyle düşünme, hem bu belki ilişkimiz için daha iyi olur.
Kocam Bey: Bu sayede birbirimizin değerini anlayıp birbirimize daha da fazla değer veririz.
Kocam Bey: Emin ol bana vedalar, daha güzel merhabaların başlangıcıdır.
Kocam Bey: Bu yüzden vakit sayacağız ve birbirimize kavuşacağız.
Kocam Bey: Çünkü sayılı gün çabuk geçer.
Papatya'm: Ya geçmezse Aslan
Papatya'm: Ya bir daha görüşemezsek
Papatya'm: Ya vedalar, hoşçakalların başlangıcıysa
Kocam Bey: Geçer güzelim öyle bir geçer ki hemde, şaşırırsın hızlı geçmesine.
Kocam Bey: Sadece sabret, çok güzel yarınlarımız olacak.
Papatya'm: Seni çok seviyorum
Papatya'm: İyi ki hayatımdasın 11 numara
Kocam Bey: İyi ki hayatındayım gül güzeli.
~
Elimdeki telefonu stresle döndürürken kararımı son kez gözden geçirdim. Eflina için bunu yapabilirdim ama çekincem de çok fazlaydı. Sonuçta konu Batu abisiydi. Ne denli katı ve çekilmez olduğunu biliyordum.
Vazgeçmemek için telefonu aceleyle açarak sohbete girdim. Bir daha Eflina'mın üzülmesine izin veremezdim.
11 Numara: Batu abi merhaba.
Yazdığım mesaja tekrar baktığımda abi diyerek çok yakınlık kurduğumu fark ederek hemen sildim mesajı. Parmaklarımı yeniden hareket ettirdiğimde bu sefer olduğuna kanaat getirdim.
11 Numara: Koç, merhaba. Bir şey soracaktım sana.
Ya da olmamıştı bu seferde. Hemen görüldü olmadan mesajı yeniden sildiğimde ne yazmam konusunda kararsızdım. Acaba arayıp direkt konuşsa mıydım.
Tek başıma işin içinden çıkamayacağımı fark edip ablamı çağırmıştım. "Abla, bir yanıma gelebilir misin?"
"Efendim." Elimle yatağın boş yerini gösterip oturmasını sağladıktan sonra konuşmaya başladım.
"Sabah Eflina ile konuştuk da ayrı kaldığımız için kendi suçlayıp üzülüyor. Bu yüzden de ona sürpriz yapmak istedim."
"Ay güzelim benim ya, üzülmesin Eflina. Süprizi de iyi düşünmüşsün ama onun yerine yanına gitsen daha mutlu olmaz mı?" Giderdim gitmesine ama Batu abiyle nasıl konuşacaktım.
"Abla bunlar sorun değil, zamanla olacak şeyler." Sağ eliyle uzanıp bağdaş kurduğum dizimi hafif hareketlerle sıvazladı. "Sorun ne o zaman, anlat da bileyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asist¹¹ | Texting
HumorTamamlandı. "Hepinize iyi akşamlar. Abla ve Batu abi öncelikle mutluluklar. Buraya çıkma sebebim, öncesinde güzeller güzelli birisine söz vermemden kaynaklanıyor." Sahneye çıkmış konuşan Efehan ile gözlerim anında onu bulmuştu. Gözlerimin içine baka...