12

2.4K 134 2
                                    

'Sen beni kıskandın mı Damla?.'

Damla sinirle göz devirdi. 'O çocukla sohbet ettiğin her dakika içimden sinir krizleri geçirdim.'
Damla'nın üzerine doğru yürüdüm. Onu kendime çekip ellerimi belinde birleştirdim. O da ellerini boynuma sardı ve alnımı alnınla birleştirdim.
Sessizce fısıldadım.
'Seni bilmiyorum ama ben sana aşık oldum, en yakın arkadaşımın sevgilisinin ama karşı koyamadım, duygularıma engel olamadım ben'

Damla başparmağıyla yanağımı okşadı.
'Ben aslında başından beri Edizden değil senden hoşlandım.'
Şaşkınlıkla geri çekildim.
'Ne?'
Damla gülümseyerek kafasını salladı. 'İlk buluşmamızdı. Yanında seni getirdi, ben Edizle flörttüm ama duygularımdan tam emin değildim, ama seni gördüğümden beri sürekli aklımdaydın, hep seni düşünüyordum, bilerek sana yakın davranıyordum, bazen bilerek duygularım yokmuş gibi davranıyordum ama o Ediz'in arkadaşı olan çocuk gelince seni çok kıskandığımı fark ettim.

Gerçekten bu duyduğum itiraf karşısında dilimi yutmuştum. Başından beri benden hoşlanıyordu ama hiç belli etmemitşi, tamam beni yanıltıcı yakın davranışlarda bulunmuştu ama bu kadarını beklemiyordum. Damla sözlerine devam etti.
'Ayrıca, ben de sana aşığım İdil Berkin.'

Beni kendine doğru çekti ve ellerini belimde birleştirdi, dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Ellerimle yüzünü çevreleyip okşarken öpücüğümün şiddetini arttırdım, dilimi onun ağzının içine itip diliyle birleştirdim ve Damla kucağıma çıktı. Altı dudağımı emdi ve elleriyle omuzlarıma tutunurken dudaklarımdan hiç ayrılmadı. Onu odama kadar taşıdım ve yatağımın üzerine bıraktım ve üzerine çıktım. Gözlerine bakıp gülümsedim ve eğilip dudağına kapandım. Yanaklarımı tutup okşarken dudağıma ardı ardına öpücükler verdi ve ona sarılıp üzerine uzandım. Boynuna kapanıp elimle yatağa saçılan saçlarını severken o da sırtımı sıvazlıyordu.
Gülümseyerek konuştum.

'Az önce yaşadıklarımız gerçek miydi?'
Damla başıma bir öpücük kondurdu.'
'Hiç olmadığı kadar.'

Yüzümü onunkine çevirdim.
'Artık seni onunla görüp acı çekmek istemiyorum.'
Damla kafasını salladı.
'Ayrılacağım zaten, bir şey hissetmediğim biriyle birlikte olamam.'
Ayağa diklendim ve yatağın üzerinde oturdum.

'Hadi sen ayrıldın, peki ben? En yakın arkadaşıma ihanet ediyorum şu an.'
Damla önüme geldi ve saçlarımı okşadı.
'Hayır etmiyorsun, ben onunla sözde sevgiliyim, kalbim hep sana atıyordu.'
Elini tutup avucunun içini öptüm.
Damla sözlerine devam etti.
'Hem artık ben varım, onu kaybedersen bile ben varım.'

'Biliyorum ama ondan gizleyeceğim.' Bunu ona söyleyemem.

Damla kafasını salladı ve susarak birbirimize bakıp gülümsedik ve sarıldık.
Artık bir hayal olmaktan çıkmıştı o, en gerçek şeyimdi.

Arkadaşım'ın Aşkı /GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin