21

1.4K 90 7
                                    

Ezberimde kalan evinin yolunu tutarak tekrar Damla'nın kapısında buldum kendimi. Kapıyı çaldım. Kapıyı açan annesiydi. Gülümsedim.
'A İdil hoşgeldin.'

'Kusura bakmayın ablacığım tekrar rahatsız ediyorum sizi.'

'Ne kurusu gel içeri gel.'

Ayakkabılarımı çıkardım ve içeriye girdim.
'Damla odasında mı?' Diye bir soru yönelttim.

'Yok Damla kuzeniyle alışverişe gitmişti ama baya oldu gideli, gelir yarım saate, gel ben sana kahve yapayım.'

Kafamı salladım ve oturma odasında oturup beklemeye başladım. Damla'nın bir tane kuzeni vardı, o da 16 yaşında Burçak isminde şirin bir kızdı.

Kahveyi içtikten sonra Damla'nın annesi ile laflamıştım.

Kendisi komşuya kahve içmeye gideceğini söyleyip Damla'nın odasında rahat edebileceğimi söyleyip gitmişti.

Odasının kapısını açıp içeriye girdim.
Tıpkı tişörtünün kokusu hakimdi odaya. Yatak örtüsü şeftali rengi tatlı bir renkti. Yatağının üzerinde oturup elimi çarşafta gezdirdim. Yastığını alıp sevdim ve kokladım. Saçlarının kokusu yastığa sinmişti. Bir süre kokusuyla mest oldum. Sonra baş ucundaki fotoğraf çerçevesini aldım ve incelemeye başladım. Kameraya bakıp gülümsüyordu ve elini saçından geçirmişti. Fotoğrafı yerine koyacakken yere düşürmüştüm. Telaşla yere eğildim ve allahtan camı kırılmamıştı. Arkasını takmak için yere eğildiğimde elime başka bir fotoğraf ilişti. Fotoğrafın arkasında tarih yazıyordu ve bir not ilişmişti.

22.05.21 - Seni gördüğüm ilk günüm, kelebek gibi uçuşuna hayran kaldığım, umarım kalbime konarsın.

Notu okuyunca ve tarihe bakınca bu Ediz Damla ve benim buluştuğumuz ilk gün olduğunu hatırladım. Bu sözleri Ediz için yazmış olamazdı herhalde. Heyecanla fotoğrafın önünü çevirdim. Bu benim fotoğrafımdı. İyi de bu fotoğrafı Damla nereden bulmuştu ki? Bu fotoğraf benim instagram arşivimde duruyordu. 4 ay önce arşivlemiştim. Fotoğraf 4 aydır yoktu instagram hesabımda. Damla ile tanışıp sevgili olana kadar ve bu durumlara gelene kadar bile 3 ay olmak üzereydi. Fotoğrafı bunun öncesinde nasıl çıktı almıştı ki? Bir de tanıştığımız ilk gün bu notu yazmış olmalıydı. Damla beni daha öncesinden tanıyor olmalıydı.

Beni gördüğü ilk günü not aldığına göre bu fotoğrafı daha önceden çıktı almış olmalıydı, ama nasıl? Hesabım herkese gizli bir insadım. Cidden beynim error vermişti şu an.

Arkamdan esen rüzgar ile elimdeki kendi fotoğrafım ile kapıya dönünce bana ağzı açık bakan Damla ile karşılaşınca fotoğrafı arkama sakladım.

Damla ise kapıyı kapattı.
'Senin ne işin var burada ve o fotoğrafınla ne yapıyorsun?'

Ben ise yutkunup ileri atıldım.
'Peki sende instagram arşivimde olan bu fotoğraf ve arkasındaki not neyin nesi oluyor?'

Arkadaşım'ın Aşkı /GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin