35

954 57 5
                                    

15 dakikadır ağlamamı durduramıyordum. Sevgilim benden gizlemişti onun erkek olduğunu ve bu adi herif resmen ona aşık olduğunu twitter hesabından yazmıştı. Aklıma  öyle senaryolar geliyordu ki.

Damla beni aldatmış olabilir miydi ki? Neden gizledi o çocuğun erkek olduğunu? Ya da Deniz'inki sadece tek taraflıysa? Aklımda binbir türlü düşünce dolanıyordu ama tek hissettiğim şey kalbimdeki ağrı ve hayal kırıklığıydı.

Ediz'in ahını mı almıştım ben? Bilmiyorum.

Telefonum titremeye başlayınca Damla'nın aradığını gördüm. Açtım.

'Sevgilim, ben seni üzmeye kıyar mıyım, sonradan düşününce içim çok kötü oldu, dayanamadım aradım. idil'im seni çok seviyorum.'

'Damla sana tek bir soru soracağım.'

'Sor tabi.'

'Deniz denen o çocuğu benden neden gizledin?'

'Söyledim ya sen düşünüp canını sıkma diye, zaten daha görüşeceğim falan yok ki, nerede göreceğim onu hayatımda.'

'Emin misin? Hiç görüşmeyecek misin?'

'Hayır aşkım ya babasının zoruyla geldi zaten.'

'Yani daha onu görmeyeceksin.'

Şu an bana yalan mı konuşuyordu bilmiyorum ama o tweete bakarsak Deniz onu rahat bırakmayacak gibiydi.

'Yani şimdi sen ben Deniz'i kıskanmayayım diye benden erkek olduğunu gizledin.'

Damla seslice nefes verdi.

'İdil evet bana inancın yok mu senin?'

'Ama ben o çocuğu stalkladım, neden bana yalan söylüyorsun ki? Aşık olmuş sana twittera yazmış.'

Damla seslice ismimi söyledi.

'İdil, beni neyle suçluyorsun sen?'

'Hadi itiraf et aranızda çekim oldu sonra vicdan azabı duydun ve onun erkek olduğunu benden gizledin. Çocuk twitterdan yazmış su gibi kız adı Damla, ilk görüşte aşk diye, beni aptal yerine koydun sen farkında mısın?'

'İdil, bu söylediklerin çok büyük iddialar, arkasında durabilecek misin? Beni suçluyorsun.'

'Neyi suçluyorum ya açık işte belli, savunman bu mu?'

'Sana savunmamı söyleyeyim mi? Masadaki tek Damla ben değildim. Deniz diğer çalışan Damla ile flörtleşti, keşke en başından beni suçlamadan sorsaydın, hatta bana sordu sevgilisi falan var mı diye, bravo İdil bana ne kadar güvenmiş olduğunu gösterdin, bravo.'

Damla telefonu kapattı ve ağzım açık bir şekilde kaldım.

Kendimi şu an o kadar rezil olmuş ve ezik bir durumda hissediyordum ki.
Tekrar Deniz'in hesabına girdim ve twitterine baktım. Bir konuşma ss atmıştı ve soyadı Araz olan Damla isminde biriyle konuşmasıydı. Üzerine de 'karşılıklıymış :)' yazıp paylaşmıştı.

Ben sevgilime çok büyük haksızlık etmiştim. Kendimi o kadar suçlu hissediyordum ki öyleydim zaten.

Damlayı birkaç defa arasamda açılmadı ve özür mesajı atsam da nafileydi.
Kim bilir kalbini nasıl kırmışımdır, şu an onun yerinde kendimi düşünmüştüm, o da bana inanmayıp beni suçlasaydı mahvolurdum.

Bu işi düzeltip onun gönlünü almalıydım. Ondan ayrılmak hem de bu şekilde ayrılmak beni mahvederdi.

Hayatının hatasını yaptın İdil Berkin, ne yaşayacaksan hakediyorsundur..

Arkadaşım'ın Aşkı /GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin