20

1.5K 92 1
                                    

Eve dönünce Ediz ne yaptığımı merak eder gibi rol yapıp beni sorguluyordu. Hiçbir şey öğrenmemiş gibi davranıyordum. Bir an önce gitmesi için dua ediyordum. Kesinlikle bir plana ihtiyacım vardı. Edizi saf dışı edecek bir planım olmalıydı ve eli kolu bağlı kalmalıydı. Aksi halde ona boyun eğip Damla ile ayrı kalamazdım. Ediz'in annesi  yoktu. Belki de ona bu kadar bağlı olmamın sebebi onu sahiplenmemdi. Babası vardı ve oldukça sert bir insandı. Ediz normalde kocaman bahçeli saray yavrusu gibi bir evde yaşıyordu ama sorumluluk sahibi olmadığı için babası evde yokken gürültülü partiler düzenlediği için babası onu ceza olarak bu apartman dairesine tıkmıştı. Babasından çok korkuyordu. Hatta babası ona arabayı bile bırakmayacaktı ama arabayı ikna sonucu almıştı en azından. Yine de her ay parasını gönderiyordu. Ona çok kızgındım. Ben bir hata yapmıştım evet ama onun buna misli ile karşılık vermesine gerek yoktu. 2.5 senelik dostluğumuz için bile hatamı alttan alabilirdi ki Damlaya bile o kadar aşık değildi, Çağılı unutmak için konuştuğunu bile söylemişti hatta. E neden bu kadar baskı altında bırakmıştı beni? Mutluluğuma neden engel oluyordu? Haberim yoktu.

Damla konusunda ise çok üzgündüm ve elimden bir şey gelmemesi beni çok üzüyordu. Açıp açıp fotoğraflarına bakıp gülümsüyordum. Güzel gözlerine bakıp yanağını okşarken gülümsemesini çok özlemiştim. Onu geri kazanmak için mücadele edecektim. Onda bir suç yoktu. O beni korumak için uzak duruyordu. Kararına saygı duyup Edize haddini bildirip Damla'mı geri kazanmalıydım.

Belki de babası çok sert bir insan olduğundan o saflarda yürümeliydim. Babası hakkında ağzından laf almayı deneyecektim.

Ediz'e canım sıkkın deyip sohbet etmek istediğimi söyleyince önümüze çerezleri dizip beni dinlemişti ve bu sefer aile meselelerini açıp babası hakkında sorular sormuştum. Yurt dışında şirketleri varmış ve babası Ediz'i şirketin başına geçirmek istiyormuş. Fakat Ediz şirketin başında durmak istemiyormuş. Babası ona 3 sene bu apartman dairesinde uslu uslu oturursa onu yollamaktan vazgeçeceğini ve eve geri dönebileceğini söylemiş. Ediz'in cezasının bitmesine de 6 ay kalmıştı. Bu gerçekten elime geçen büyük bir kozdu.

Tek yapmam gereken onu şüphelendirmeden babasına Ediz hakkında şikayette bulunmak ve onun yurt dışına biletini kesmekti. Çünkü yurt dışına çıkınca geri dönmemek üzere gidecekti. Şirketin patronu olacağı için Türkiye'ye tatil için bile dönecek zamanı olmayacaktı. Ediz bunları anlatırken içeceğine ondan gizlice hap atmıştım ve kafası güzelken çoğu şeyi anlatmıştı. Yarısında deli deli gülüyordu. Büyük ihtimalle bana anlattığını bile hatırlamayacaktı.

Bu işi tek başıma yapmak istemiyordum. Damla'dan yardım isteyecektim.

Damla bana yardım etmezse biraz zorlanırdım. Çünkü aşk her şeyin üstesinden gelirdi.

Arkadaşım'ın Aşkı /GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin