Even een kort berichtje: super sorry voor het late updaten! Alleen we hebben het echt superdruk met school, ik zou willen dat het een slechte smoes zou zijn, maar het is echt zo... over een jaar doe ik al examen en Zara over 2! Dus hier komt het volgende deel, hoop dat jullie het leuk zullen vinden! xx Nina.
***
*Nina P.O.V.*
Damn, ik was hard gevallen voelde ik. Ik deed mijn ogen langzaam open en keek om me heen. Ik lag op de bank en zag dat Harry zat te gamen. Louis zat een boek te lezen (komt bijna niet voor, een zeldzaam moment), Liam zat muziek te luisteren en een beetje op zijn iPhone te kloten. Ik miste een paar mensen uit het gezelschap. Ik ging rechtop zitten, maar mijn hoofdpijn knockte me weer op de bank. Harry keek op van zijn spelletje en zag dat ik wakker was.
"Sooo, good afternoon, sleepyhead! That was a long night!" Ik voelde aan mijn hoofd, het verband zat er nog steeds. Opeens herinnerde ik me een paar dingen, de vlucht terug naar Londen die een week geleden plaatsvondt, de eerste keer dat ik na een week wakker werd uit mijn coma en het gezicht van Niall boven me bungelde. Het gesprek met Zara, toen ik nog half sliep, over haar behandeling die plaats vondt over een kleine 2 weken, en ohja, de verhuizing van ons kleine flatje naar dit huge appartementencomplex/villa. We woonden nu fulltime bij de jongens, maar ik had er nog niet zoveel van gemerkt door mijn klap. Ik vergat soms nog een paar dingen. Ik lachte naar Harry en keek naar Liam, die zijn iPhone horizontaal hield terwijl hij hem heen en weer bewoog, en op een neer.Ik keek weer naar Harry en wees naar Liam. Er kwam geen geluid uit mijn keel, ik was ook nog ziek geweest en was mijn stem compleet kwijt, dus communiceerde ik door middel van briefjes en handgebaren, ALS ik communiceerde. Harry keek naar Liam en lachte.
"Bikerace. It's a new game where you can ride a bike against others, like your friends on Facebook. Wanna try?" Ik ging rechtop zitten en knikte heftig. Had ik niet moeten doen, een steek schoot door mijn hoofd. Hij lachte en gaf me mijn iPad. Hij had een andere achtergrond ingesteld en ik moest hard lachen, ook al leek het meer op een caviageluid. Het was een foto van hem in een bikini, zo te zien de bikini van Emma. Emma woonde niet meer bij ons, ze was terug gegaan naar Nederland, maar die keren dat ze naar Londen kwam, verbleef ze bij ons. Ik klikte het Bikerace icoon aan en begon een spel tegen Liam. Toen ik had gewonnen, keek Liam me verbaasd aan en zag toen pas dat ik wakker was. Hij lachte naar me en wou opstaan voor een knuffel, alleen Louis duwde hem terug om te stoeien, waar Liam totaal geen zin in had, dat was te zien. Ik deed mijn iPad weg en keek nog eens om me heen. Op het moment dat ik wou opstaan om naar mijn kamer te lopen om te gaan slapen, kwam Niall door de voordeur lopen. Hij keek me aan en lachte toen heel breed. Hij sloeg zijn armen om me heen en drukte me tegen zich aan. Ik beantwoorde zijn knuffel en begraafde mijn gezicht in zijn nek. Hij tilde me opeens op en droeg me onze kamer binnen en legde me op bed. Hij keek me aan en fluisterde iets.
"I love you, Nina." Ik glimlachte en hij gaf me een kus op mijn voorhoofd. Daarna viel ik in een diepe slaap, en sliep 2 dagen aan 1 stuk door.
*2 dagen later*
"Bitch! Kom terug!" Ik rende achter Zara aan die mijn autosleutels had gepakt.
"Nee! Je krijgt je sleutels niet terug! Ook al voel je je beter, ik laat je niet de weg op gaan!" Zara rende naar Niall en schuilde achter hem. Niall keek eerst naar Zara en daarna naar mij, en kruisde zijn armen.
"No."
"Niall, c'mon! I'm feeling better! Let me go!"
"No Nina, it's too dangerous! Let me go with you! I don't know where you wanna go, but I'll drive you!"
"Fine. I'll stay home." Ik plofte op de bank en trok een pruillipje. wat waren mijn vrienden gemeen. Opeens ging de bel. Ik stormde op de deur af en rukte hem open. Toen keek ik recht in iemands gezicht, iemand die ik hier nooit had verwacht.
"Jake.." Fluisterde ik. Voor ik het wist stond Harry naast me.
"Hi sir, can I help you?" Jake bleef me aankijken. Hij liet zijn ogen over mijn lichaam glijden en daarna richtte hij zijn blik weer op mijn ogen. Harry zag het en sloeg snel een beschermende arm om mijn schouders heen. Jake richtte zich daarna op Harry en begon te praten.
"Yeah, uhm, I'm coming for Nina, I suppose this is Nina?" Harry knikte.
"What do you want from her?" Harry's toon werd harder en agressiever.
"Oh, I'm sorry, I haven't introduced myself yet. I'm Jake, Nina's ex-boyfriend."
"Je bent nooit mijn vriendje geweest, Jake." Wierp ik hem toe. Jake schrok een beetje maar herstelde zichzelf snel.
"And you are, I suppose, her boyfriend?" Op het moment dat Harry zijn hoofd wou knikken om mij in bescherming te nemen, kwam Niall van boven naar beneden lopen. Harry zag hem en schudde snel zijn hoofd. Niall kwam achter me staan en sloeg zijn armen om mijn middel heen.
"No, I'm her boyfriend. What do you want, huh?" Niall hield Jake in de gaten.
"Oh, nothing special, I just wanna talk with Nina, about things in the past."
"Jake, hou je mond. Wij hebben geen geschiedenis samen. Wacht, ik moet even iets doen en dan gaan we wel even praten, aangezien je dat zo graag wilt." Ik richtte me op Niall en zei dat het oké was. Ik rende naar boven en klopte aan bij Zayn en Zara. Ik wachtte niet op een goedkeurend teken maar stormde de kamer in en stortte op hun bed. Zara schrok zich helemaal dood, dat was wel te zien aan haar gezicht.
"Jake.. Is. Hier.." Hijgde ik. Bij het horen van zijn naam leek Zara wakker te worden. Ze sprong op.
"OH MY GOD FUCK. HELP NINA." Zara ging onder de dekens liggen. Ik snapte er niks van. Hallo, hij was toch mijn (ex) stalker? Zara bedacht zich en rende naar haar kledingkast.
"Ga niet met hem praten zonder mij. Er is wat wat ik je moet vertellen waar hij bij is. Wacht even, even dit aandoen.. Ja klaar, let's go." We renden samen naar beneden, naar Harry en Niall die met Jake zaten te praten. Toen hij Zara zag, veranderde de blik in zijn ogen. Hij keek veel agressiever en wou zelfs naar voren schieten met een gebalde vuist. Harry en Niall hielden hem tegen en duwde hem terug naar buiten. Zara en ik liepen achter hem aan en gingen op een muurtje zitten.
"Nou Jake, wat moet je" Gooide ik eruit. Hij keek me even aan en toen keek hij Zara weer aan.
"Tja, wat moet ik zeggen. Ik ben helemaal van Nederland naar Los Angeles gegaan en vervolgens naar Londen om je te zien. Ik mis je echt he-.."
"Hou je mond Jake! Je hebt haar bijna vermoord! Nina, hij is de reden dat jij in het ziekenhuis lag en een week in coma lag! Geloof hem niet!" Zara schreeuwde naar me, en Jake stond op.
"Zara, je weet hier helemaal niks van! Dus ga maar weer zitten en laat me het verklaren!"
"Jake, er valt niks te verklaren! Ze was bijna dood eikel! Ze moet je niet!"
Voordat Zara een klap kon uitdelen, kwam ik tussenbeiden.
"Zara, rustig. Jake, ga alsjeblieft weg en laat ons met rust. Maakt niet uit wat ik ook fout heb gedaan in het verleden, het blijft het verleden. Dus kun je nu wegga-.." Voor ik mijn zin af had gemaakt, werd er een pistool op mijn voorhoofd gericht. Ik zag Niall naar buiten lopen om iets weg te gooien en zag dat hij zich omdraaide om te kijken wat we aan het doen waren. Hij rende op ons af en begon tegen Jake te schreeuwen. Het werd 1 chaos. Ik zag Liam achter het raam staan met een telefoon aan zijn oor, kijkende naar het hele drama dat zich buiten afspeelde. Ik kreeg niet erg veel binnen door de shock die in mijn lichaam zat. Het enige wat ik nog weet, was dat de politie kwam en Jake schreeuwend werd meegevoerd, tot hij zijn laatste kogel had geschoten. Ik hoorde Zara gillen en het laatste wat ik zag voor ik weer knock out ging, was het slappe lichaam van Jake en het pistool dat uit zijn hand gleed. Hij had zelfmoord gepleegd...
JE LEEST
a trip to London... (one direction fanfic, Dutch)
FanfictionTwee vriendinnen gaan samen met school voor een paar dagjes naar Londen. Maar wat gebeurt er als ze opeens Louis Tomlinson tegen het lijf lopen en er romances blijken te ontstaan?